فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۷۵۵

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور 1403 مشخص شد

فردا یکشنبه 18 شهریور 1403 آخرین مهلت انتخاب رشته با آزمون کنکور 1403 است.

به گزارش تجارت نیوز،

با اعلام نتایج کنکور سراسری در نهم شهریور به صورت کارنامه برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش، یک میلیون و ۳۰ هزار و ۵۱۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

داوطلبان از 14 تا 18 شهریور فرصت داشتند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی حاوی تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (اعم از با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون»)، توضیحاتِ کامل درباره نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته و همچنین راهنمای مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری است و داوطلبان باید دفترچه‌های انتخاب رشته مربوط را به دقت مطالعه نمایند.

تاکید می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) گروه آزمایشی مربوط و توضیحات مندرج در دفترچه پیوست‌ها و نیز ویژه نامه انتخاب رشته اقدام نموده و کدرشته محل‌های مورد نظر خود را (برابر ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته) استخراج و به ترتیب تقدم علاقه مرتب نمایند.

از داوطلبان خواسته شده است، انتخاب رشته خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

منبع : اقتصادآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.