فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۱۹۱

فردا جلسه بررسی اعتراضات داوطلبان کنکور برگزار می شود

فردا جلسه بررسی اعتراضات داوطلبان کنکور برگزار می شود

دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جلسه بررسی اعتراضات داوطلبان آزمون سراسری فردا با حضور دستگاه های مسئول برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

ایمان افتخاری از تلاش برای تصمیم‌گیری عادلانه و کاهش آسیب‌ها در این باره خبر داد.

وی گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تغییر نظام پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها چند هدف اصلی را پیگیری می‌کند که از مهمترین آنها برگشتن مرجعیت به برنامه درسی و تدریس معلمان برای کتاب‌های درسی است.دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: همچنین برقراری بهتر عدالت آموزشی برای صندلی‌های دانشگاه در رشته‌های پر تقاضاست. افتخاری گفت: با دقت اثرات مصوبه از طریق ابزار‌های مختلفی که وجود دارد، رصد می‌شودو همچنین اطلاعات مختلفی از سازمان ملی سنجش از طریق پیمایش‌های که از متخصصان وجود دارد و همایش‌های که در اینباره برگزار می‌شود، جمع آوری خواهد شد.

افتخاری گفت: سعی شده همه اعتراضات دسته بندی شود که برخی قابل پیگیری است.دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مسئله هم ترازی و مقایسه تراز‌های سال‌های مختلف با هم که قانون شورای عالی انقلاب فرهنگی برعهده سازمان ملی سنجش قرار داده است از جمله اعتراضاتی است که باید پیگیری و مرتفع شود. به گفته وی، یکی دیگراز مشکلات دانشجویانی هستند که هم اکنون مشغول به تحصیل هستند و در آزمون سراسری ۱۴۰۳ نیز شرکت کردند و موجب مشکلاتی برای داوطلبان شده اند نیز قابل پیگیری است که در جلسه فردا بررسی خواهد شد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.