فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۷۱۹

چاپ‌ کتاب های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴ آغاز شد

چاپ‌ کتاب های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴ آغاز شد

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: از امروز فرآیند چاپ‌سپاری کتاب‌های مهر ۱۴۰۴ را آغاز شده است.

به گزارش تجارت نیوز،

حجت‌الاسلام علی لطیفی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش امشب 21 شهریور ماه 1403 در برنامه صف اول شبکه خبر گفت: امسال وضع خیلی خوبی نسبت به تولید و توزیع کتاب داشته‌ایم، تمام کتاب‌های مربوط به سال تحصیلی پیش رو در استان‌ها توزیع شده و بخش قابل توجهی نیز از این کتاب‌ها به مدارس توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در مقطع ابتدایی و متوسطه اول درصد قابل توجهی از کتاب‌ها در مدارس موجود است افزود: کتب از مرکز به استان‌ها ارسال و از استان‌ها به مناطق و از مناطق به مدارس ارسال شده است، مقدار باقی مانده هم ظرف هفته آینده به مدارس ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از امروز فرآیند چاپ‌سپاری کتاب‌های مهر ۱۴۰۴ را شروع کردیم و کاملا چاپ امسال به پایان رسیده است ادامه داد: از نظر محتوایی چارچوب کتاب‌های درسی طوری است که هر سال لزوما تغییری ندارند؛ امسال تغییر عمده‌ای انجام نشد وفقط یک سری تغییرات جزئی و موردی را همچون همیشه داشته‌ایم.

وی افزود: ثبت سفارش کتاب برای همۀ دانش‌آموزان تا آخر شهریور ادامه دارد و برای دانش‌آموزانی که به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام نشوند بعد از مهر هم امکان ثبت سفارش وجود دارد.

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.