فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۰۰۶

ماجرای ممنوعیت فروش نان به اتباع بیگانه در بردسیر چیست؟

ماجرای ممنوعیت فروش نان به اتباع بیگانه در بردسیر چیست؟

طبق توضیحات اولیه دادستان شهرستان بردسیر دستوری صادر شده است که اتباع برای تهیه نان یارانه‌ای از نانوایی‌های تعیین شده در اردوگاه نگهداری اتباع که از آرد یارانه‌ای استفاده می‌کنند، اقدام کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

امروز تصویری در فضای مجازی مبنی بر «ممنوعیت فروش نان به اتباع بیگانه» در شهرستان بردسیر استان کرمان در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی در پی داشت.

براساس توضیحات اولیه دادستان شهرستان بردسیر با توجه به نارضایتی مردم از شلوغی صف‌های نانوایی (عرضه نان یارانه‌ای) در سطح شهر، دستوری صادر شده است که اتباع برای تهیه نان یارانه‌ای از نانوایی‌های تعیین شده در اردوگاه نگهداری اتباع که از آرد یارانه‌ای استفاده می‌کنند و به قیمت دولتی نان تهیه کنند.

همچنین علاوه بر توزیع نان یارانه‌ای در نانوایی‌های پیش‌بینی شده در اردوگاه، فروش نان در نانوایی‌های آزاد پز در سطح شهر برای اتباع بلامانع است.

گفتنی است؛ براساس تصمیم شورای تامین شهرستان بردسیر، مقرر شده است که ارزاق مورد نیاز اتباع ساکن اردوگاه داخل همان محل تامین و توزیع شود و اتباع فقط ارزاقی که داخل اردوگاه وجود ندارد را از سطح شهرستان تهیه کنند.

این تصمیم یک تصمیم قضایی نبوده و این موضوع در شورای تامین شهرستان بردسیر با حضور مقامات دولتی و انتظامی و .. مصوب شده است.

 

منبع : خبرگزاری میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.