فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۹۵۰

اعلام نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

اعلام نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد.

به گزارش تجارت نیوز،

داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه   www.azmoon.org   با درج کد ملی و کد دسترسی نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

ثبت نام در سامانه جامع پذیرش از صبح روز یکشنبه 22 مهرآغاز می‌شود و پذیرفته‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع پذیرش به آدرس paziresh.iau.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.  

شایان ذکر است، آن دسته از داوطلبانی که نتایج آنها در کارنامه به صورت ذخیره اعلام شده است از روز شنبه 21 مهر لغایت ساعت 24 جمعه 27 مهرماه  با مراجعه به سامانه  www.azmoon.org  نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت کنند. 

عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از پذیرش است و هیچگونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد. پس از اتمام مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره‌هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل کرده‌اند، اعلام خواهد شد.

همچنین در خصوص دعوت شدگان مصاحبه رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی به اطلاع می‌رساند، مصاحبه رشته فوق در روزهای سه‌شنبه 24 مهر لغایت پنج‌شنبه 26 مهر از ساعت 8 صبح لغایت 12 ظهر در واحددانشگاهی محل پذیرش انجام خواهد شد. داوطلبان لازم است به منظور اطلاع از زمان و محل دقیق انجام مصاحبه به سایت اینترنتی واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند. عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از پذیرش است

منبع : اقتصادآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.