فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۳۹۰۵

برف و کولاک جاده بلده - یوش و پل زنگوله در مازندران را بست

برف و کولاک جاده بلده - یوش و پل زنگوله در مازندران را بست

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نور از انسداد محور بلده - پل زنگوله - یوش در غرب مازندران بر اثر ریزش برف و کولاک خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز،

سیدرضا سجادی افزود : این محور نقطه اتصال جاده کندوان و بخش کوهستانی بلده به طول حدود ۶۳ کیلومتر بوده که به علت برف سنگین و کولاک شدید حوالی ساعت چهار بامداد امروز به منظور حفظ جان مسافران بسته شد.

وی اظهار کرد : این محور روز گذشته هم در ساعاتی به علت ریزش برف سنگین به خاطر حفظ جان مسافران و پیشگیری از سوانح رانندگی بسته شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور گفت: به علت شدت ریزش برف و بوران و کولاک شدید و پاسخگو نبودن عملیات برفروبی و نمک پاشی برای پاکسازی مسیر برفی تصمیم به انسداد این محور گرفته شد.

سجادی افزود: هم اینک ارتفاع برف در برخی از نقاط مانند گردنه های ترک وش و لاوش در این مسیر به حدود ۳۰ سانتی متر رسیده و امیدوارم با پای کار آمدن راهداران بتوان دربه زودی عملیات برف روبی و نمک پاشی به سرانجام رساند و این مسیر به روی کاربران جاده ای باز کرد.

سجادی از کاربران جاده ای و مسافران خواست در صورت قصد سفر به بخش بلده ،پل زنگوله کندوان یا یوش را دارند از مسیر جایگزین محور هراز گذر کنند.

بارندگی شدید در نقاط پایین دست ساحلی و برف و بوران در ارتفاعات بالادست کوهستانی به ویژه کندوان- بلده و پل زنگوله از عصر دوشنبه هفته جاری آغاز شده و همچنان در برخی نقاط ادامه دارد.

بخش کوهستانی بلده نور با ۴۶ روستا و جمعیت ۱۲ هزار نفری دارای ۱۲۰ کیلومتر جاده اصلی و ۳۰۰ کیلومتر راه فرعی است.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور حدود ۷۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی را زیرپوشش دارد.

شهرستان نور با جمعیتی دست کم ۱۳۰ هزار نفردرغرب مازندران قراردارد

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار