فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۴۷۳۶

جزئیات جدید از جلسه متناسب سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

جزئیات جدید از جلسه متناسب سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

عضو کمیته پیگیری ۵ نفره بازنشستگان کشوری از برگزاری جلسه‌ای برای متناسب سازی حقوق فرهنگیان خبر داد. بر اساس گفته او در این جسله جدولی بر اساس ۹۰٪ آیتم‌های ثابت فرهنگیان، به ویژه اعمال رتبه‌بندی معلمان ارائه خواهد شد.

به گزارش تجارت نیوز،

در پی برگزاری جلسه جمعی از فرهنگیان بازنشسته و بازنشستگان کشوری با رئیس سازمان برنامه و بودجه و تصمیم به تشکیل کمیته ۵ نفره برای پیگیری اشکالات اجرای همسان سازی حقوق، یکی از اعضای این کمیته خبر داد: جدول متناسب سازی براساس ۹۰درصد شاغلان فرهنگیان فردا ارائه می شود.

ارائه جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان

عسگر فریاد، عضو کمیته پیگیری ۵ نفره بازنشستگان کشوری، از تشکیل جلسه‌ای جهت بررسی متناسب سازی حقوق فرهنگیان در این رابطه نوشت:

سلام بازنشستگان گرامی؛

خصوصاً فرهنگیان عزیز

به حول قوه الهی و با بهره‌گیری از نظر کارشناسان محترم بازنشستگان و شاغلان وزارت آموزش و پرورش، جدولی را بر اساس ۹۰٪ آتیم‌های ثابت فرهنگیان، به ویژه اعمال رتبه‌بندی معلمان، در جلسه کارشناسان سازمان‌های دولتی فردا ارائه خواهیم کرد و از حقوق کلیه بازنشستگان فرهنگی و معلمان استثنایی و کارمندان و مستخدمان آن دفاع خواهیم کرد.

همانند متناسب‌سازی مهر ماه سال ۹۹، حق مدیریت، فوق‌العاده ایثارگری، سنوات مازاد و حق عائله‌مندی و اولاد، علاوه بر ارقام متناسب‌سازی جدول تازه، به حقوق و مزایای ثابت شما افزوده خواهد شد.

چون در این مرحله حق مدیریت ۵ و ۱۰ و ۱۵ درصد از حقوق و مزایای شامل کسور، از ۴۰٪ حق مدیریت شاغل مشابه بیشتر است، لذا در این مرحله حق مدیریت با ۴۰٪ کل مبلغ مدیریت شاغل همتراز محاسبه نخواهد شد و مبلغ مدیریت شما با درصد حقوق صادره جدول جدید اعمال می‌شود. در مورد معلمان استثنایی، سختی کار آنها به طور جداگانه به حقوق آنها اضافه خواهد شد.

در مورد مسائل ایثارگران و مناطق جنگی، بعد از متناسب‌سازی جلسه خاصی الزامی خواهد بود تا آنها نیز به حقوق واقعی خود به طور کامل نایل شوند. در مورد بازنشستگان سایر دستگاه‌ها نیز اگر از بنده توقع همکاری داشته باشند، مضایقه نخواهم کرد."

منبع : اقتصادآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار