خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۸۱۹

مجوز ۱۵ هزار صندلی پرواز فوق العاده به مقصد نجف صادر شد

مجوز ۱۵ هزار صندلی پرواز فوق العاده به مقصد نجف صادر شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز ۱۵ هزار صندلی برای پرواز‌ فوق العاده به نجف از امروز صادر شد.

به گزارش تجارت نیوز،

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مسافران پرواز اربعین به هیچ عنوان بلیت را از واسطه‌ها و آژانس‌هایی که شرکت‌های هواپیمایی آن را تایید نکرده‌اند خریداری نکنند گفت: در صورتی که مسافری بلیت پروازهای اربعین را از سایت و یا آژانس مسافرتی با قیمت بالا و خارج از نرخ مصوب خریداری کرده اعلام کند تا با فوریت با آنها برخورد شود.

 وی افزود: مسافری اگر بلیت را با نرخ خارج از مصوبه خریداری کرده باشد به سایت سازمان هواپیمایی کشوری و یا مراکز شکایت که در فرودگاه‌ها قرار گرفته اعلام کند تا در اولین فرصت در صورت کامل بودن مدارک به آنها رسیدگی کنیم.

 معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز هر مجوزی که برای پرواز‌های فوق‌العاده صادر شود همان موقع برای فروش در سایت‌ها بارگذاری می‌شود.

وی گفت: مروز برای ۱۵ هزار صندلی، درخواست پرواز فوق‌العاده داشتیم که سازمان هواپیمایی کشوری با آن‌ها موافقت کرد و این پرواز‌ها به مرور اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: هر فردی که بلیت اربعین را گران‌تر از نرخ مصوب خریداری کرده به سازمان هواپیمایی کشوری و تعزیرات حکومتی شکایت کند.

محمدی‌بخش با اشاره به اینکه مرجع قضایی در فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین سایر فرودگاه‌ها قرار دارد گفت: با ارائه اسناد تخلفات از سوی افراد، بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و موضوع رسیدگی می‌شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.