فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۲۲۴

انجام ۳‌ هزار و ۸۰۰ سرویس حمل‌ و نقل عمومی جاده ای از پایانه مرزی مهران

انجام ۳‌ هزار و ۸۰۰ سرویس حمل‌ و نقل عمومی جاده ای از پایانه مرزی مهران

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت :۳ هزار و ۸۰۰ سرویس حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای طی ۲۴ساعت آینده از پایانه مرزی مهران به زائران خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز،

داریوش باقر جوان، مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای در پایانه مرزی مهران برای بازگشت زائران آماده باش است،گفت: از ساعت صفر بامداد تاکنون ۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری در پایانه مرزی مهران اقدام به جابه جایی زائران به شهرهای مقصد کرده اند.

وی ادامه داد: ۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس هم در حال آماده باش برای بازگشت زائران در سکوهای پایانه های مرزی مستقر شده و هیچ مشکلی از لحاظ جابه جایی زائران در پایانه‌های مرزی نداریم.

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری تاکید کرد: زائران نگران  تهیه بلیت نباشند و به راحتی می توانند در همان سکوها اقدام به خرید بلیت برای بازگشت به شهرهای مقصد کنند و تدابیر لازم هم در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کمبودی از لحاظ اتوبوس بین شهری نداریم و در حال حاضر اتوبوس های مورد نیاز هم در سایر پایانه های مرزی از جمله شلمچه و چزابه تامین شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.