فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۳۲۰

انجام پروازهای فوق العاده بازگشت از مشهد برقرار شد

انجام پروازهای فوق العاده بازگشت از مشهد برقرار شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای فوق العاده برای بازگشت زائران در نظر گرفته شده و مسافران نگران کمبود بلیت نباشند.

به گزارش تجارت نیوز،

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در حال حاضر تشدید نظارت‌ها بر فروش بلیت آژانس‌های مسافرتی تشدید شده و روزانه چندین بازرسی از آژانس و شرکت‌های هواپیمایی صورت می‌گیرد گفت: در بازرسی‌های که صورت گرفته تاکنون ۱۲ آژانس مسافرتی به دلیل تخلف در گران به مدت یک ماه تقویمی پلمب شده اند.

وی ادامه  داد: نظارت بر سایت‌های فروش بلیت هم به صورت مستمر رصد می‌شود به طوری که روز گذشته سایت مستر بلیت به دلیل تخلف و گران فروشی پلمب شد.

او تاکید کرد: برخی از آژانس‌های مسافرتی اقدام به فروش بلیت با بسته‌های گردشگری به صورت اجبار به مسافران می‌کنند که در این زمینه هم رصد‌های کامل انجام شده و با تمامی متخلفان در این بخش برخورد قاطع می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: با توجه به موج بازگشت مسافران به ویژه از مشهد پرواز‌های فوق العاده قرار داده ایم و مجوز‌های لازم را به شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پرواز برگشت داده ایم و در صورت افزایش تقاضا بازهم در صورت درخواست با آنها موافقت خواهیم کرد.  

یازرلو تصریح کرد: مسافران در صورت مشاهده تخلف و یا گران فروشی حتما به سازمان هواپیمایی کشور گزارش  دهند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.