فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۶۰۵۳

تعلیق سایت های متخلف فروش بلیت هواپیما ادامه دارد

تعلیق سایت های متخلف فروش بلیت هواپیما ادامه دارد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در صورتی که تخلف سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی در حوزه گران فروشی بلیت هواپیما ادامه یابد امتیاز آنها لغو می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشور نظارت های خود را بر روند فروش بلیت از سوی سایت های فروش، آژانس های مسافرتی و دفاتر خدمات هواپیمایی چندین برابر کرده است گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر در تعطیلات ماه پایانی تابستان نظارت ها در این بخش تشدید شده و شاهد بهبود و افزایش میزان عرضه بلیت هواپیما هستیم.

وی ادامه داد:از ابتدای تشدید نظارت ها بیش از ۱۵ سایت که هیچ مجوزی از سازمان هواپیمایی نداشته اند به دادستانی برای انسداد سایت معرفی شده اند و آژانس های مسافرتی وسایت هایی هم که  اقدام به تخلف و گران فروشی کردند هم به دستگاه های نظارتی معرفی شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه اگر آژانس های مسافرتی که از سوی سازمان هواپیمایی به مدت یک ماه تعلیق شده باشند دوباره بخواهند اقدام به ارائه خدمات کنند مجوز فعالیت آنها لغو خواهد شد.

او تاکید کرد: به هیچ عنوان سایت و آژانس های مسافرتی حق ندارند اقدام به گران فروشی و یا نمایش عرضه بلیت هواپیما کنند که در غیر این صورت مجوز و امتیاز  آنها باطل خواهد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.