فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۳۷۶۵۴۹

مديرعامل گروه خودروسازی سايپا خبرداد:

تدوين استراتژی‌های جديد سايپا با رويكرد ارتقای بهره‌وری

تدوين استراتژی‌های جديد سايپا با رويكرد ارتقای بهره‌وری

رئيس سازمان ملی بهره‌وری ايران با حضور در شركت سايپا ضمن ديدار با مديرعامل گروه خودروسازی سايپا، از نمايشگاه دستاوردهای بهره‌وری كه با حضور شركت‌های گروه و واحدهای مختلف سايپا برپا شده، بازديد كرد.

به گزارش تجارت‌نیو ز به نقل از سایپانیوز ، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در ديدار فاطمه پهلوانی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری، از تدوين سياست‌ها و استراتژي‌های جديد در اين گروه بامحوريت حفظ و ارتقاي بهره‌وری خبرداد و گفت: با اجراي اين برنامه‌ها، فرايند اقدامات در سايپا به‌سمت بهبود كلی حركت خواهد كرد.

سيدجواد سليماني افزود: گروه سايپا با اجراي سياست‌هايی نظير ارتقای بهره‌وری نيروی كار، كاهش هزينه‌ها، انجام پروژه‌های مؤثر، حذف موازی‌كاری‌ها و ساير روش‌های موجود تلاش می‌كند، راندمان عملكرد مجموعه را در همه حوزه‌ها به‌ويژه جلب رضايت مشتريان ارتقا دهد.

به گفته وي بسياري از مشكلات اقتصادی كشور با اتخاذ تصميمات مبتني بر افزايش بهره‌وری، صرفه‌جويی در هزينه‌ها و استفاده حداكثری از منابع و امكانات داخلی قابل رفع خواهد بود.

وي به راه‌اندازی پويش ملی داخلي‌سازی قطعات خودرو توسط گروه خودروسازي سايپا اشاره كرد و گفت: تلاش می‌كنيم با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در مراكز علمي و پژوهشي، حوزه‌هاي دانشگاهي و تحقيقاتي و شركت‌هاي دانش‌بنيان ايراني، طراحي، ساخت و تجاري‌سازي انواع قطعات و متعلقات مربوط به خودرو را در داخل توليد كرده و زمينه افزايش بهره‌وري اقتصادي را فراهم كنيم.

مديرعامل گروه سايپا در پايان گفت: پايش مداوم فرايندها، كنترل فعاليت‌ها، اجراي سياست‌هاي مبتني بر چابك‌سازي و توسعه هم‌افزايي از جمله مهم‌ترين رويكردهاي در دست اجرا در گروه خودروسازي سايپا است.

گفتنی است در جريان این ديدار، دو طرف تفاهم‌نامه همكاري مشترك در زمینه اجرای روش‌های نوین جهت توسعه بهره‌وری در سطح گروه سایپا امضا كردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.