فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۳۸۳۳۷۹

رئيس سازمان ملی بهره‌وری ايران:

سايپا مدل موفق بهره‌وری در صنايع كشور است

سايپا مدل موفق بهره‌وری در صنايع كشور است

رئيس سازمان ملی بهره‌وری ايران باحضور در شركت سايپا ضمن ديدار با مديرعامل گروه خودروسازی سايپا، از نمايشگاه دستاوردهای بهره‌وری كه باحضور شركت‌های گروه و واحدهای مختلف سايپا برپا شده، بازديد كرد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از سایپانیوز ، در اين ديدار فاطمه پهلوانی رئيس سازمان ملی بهره‌وری ايران با اشاره به عملكرد گروه خودروسازي سايپا در زمينه افزايش بهره‌وری گفت: در ميان صنايع كشور، سايپا به‌خوبی توانسته دستورالعمل‌های مختلف بهره‌‎وری را به اجرا درآورد.

وي افزود: گروه سايپا از ساليان گذشته در حوزه بهره‌وری فعاليت مستمر و منسجمي داشته و همواره به‌عنوان يك مدل موفق در رديف صنايع كشور، مطرح بوده است.

پهلوانی در بازديد از نمايشگاه بهره‌وري گروه سايپا ادامه داد: در گروه خودروسازی سايپا جوانان و متخصصان با انگيزه، خلاق و مبتكر فعاليت مي‌كنند كه توانسته‌اند با استفاده از ظرفيت‌های داخلی و كمترين هزينه، نوآوري و پروژه‌هاي بهبود مؤثری را به‌اجرا درآورند.

وي با اشاره به نمايش دستاوردهای نوين و شايسته در نمايشگاه بهره‌وری سايپا، گفت: دبيرخانه بهره‌وری سايپا عملكرد بسيار منسجم و مناسبی داشته و توانسته مشاركت همه واحدهای مختلف سازمان را در اجراي پروژه‌های بهره‌وری جلب كند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.