کد مطلب: ۴۰۳۹۳۱

تحول فرهنگی کسب‌وکارها با نگاهی نو به موضوع خدمات پشتیبانی

تحول فرهنگی کسب‌وکارها با نگاهی نو به موضوع خدمات پشتیبانی

این روزها شاهد تبلیغات محیطی یک ارائه‌دهنده خدمات سفر با شعاری جدید هستیم. « بلیط شما را پس می‌گیریم؛ حتی چارتری» و این جمله کوتاه که در پس تعهد این برند به ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت به مشتریانش بیان شده است به نوعی تغییری بزرگ در فرهنگ کسب‌وکار ایجاد کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در کسب‌وکار سنتی ایران یک جمله معروف وجود داشت؛ «جنس فروخته شده، پس گرفته نمی‌شود» جمله‌ای که اگرچه در سال‌های اخیر در پی ممنوعیت نصب تابلوهایی با این مضمون در فروشگاه‌ها، تلاش زیادی برای پاک شدن آن از ذهن خریداران شده است؛ اما رفتار فروش در بازار گویای این موضوع است که این قانون در پس رفتار صمیمانه فروشنده برای مجاب خریدار به خرید کالا و خدمات، همچنان لازم‌الاجراست.

وجود این قانون که حالا شکلی نانوشته به خود گرفته است، بی‌شک تاثیری منفی بر خریدار می‌گذارد و این سوال را برای او به وجود می‌آورد که اگر کالایی که قصد خرید آن را دارم از لحاظ کیفیت در سطح مطلوبی است، چرا نباید فروشنده به هر دلیلی زیر بار مرجوع کردن آن برود؟

از سوی دیگر این جمله در تضاد با مفهوم واقعی خدمات پشتیبانی است. چرا که اگر محصولی به هر دلیلی (ایراد یا پشیمان شدن مشتری) به فروشنده مرجوع شود، فروشنده برای کسب رضایت مشتری باید آن را پس بگیرد. البته اگر به کسب رضایت مشتری و ایجاد وفاداری در آن اهمیت بدهد.

این روزها اما در سطح شهر شاهد تبلیغات محیطی یک ارائه‌دهنده خدمات سفر با شعاری جدید هستیم. « بلیط شما را پس می‌گیریم؛ حتی چارتری»

این جمله کوتاه که در پس تعهد این برند به ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت به مشتریانش بیان شده است به نوعی تغییری بزرگ در فرهنگ کسب‌وکار ایجاد کرده است.

به این ترتیب مشتریان این برند چه برای خرید بلیط هواپیما خارجی و چه برای خرید اینترنتی بلیط قطار و بلیط اتوبوس علی بابا اقدام کنند در صورتی که به هر دلیلی سفرشان به مقصد مورد نظر لغو شود از امکان استرداد آنلاین هزینه پرداختی برای خرید بلیط سفر بهره‌مند خواهند شد. هیچ فرقی نمی‌کند بلیط آنها مروبط به پرواز سیستمی باشد یا چارتری، یک کوپه در قطار درجه یک باشد یا یک صندلی در اتوبوسی که راهی جاده‌ها می‌شود. در هر صورت در صورت لغو سفر، هزینه خرید بلیط به حساب مشتریان بازمی‌گردد.

دسترسی به سوابق خرید، ذخیره اطلاعات مسافر برای تسهیل خریدهای بعدی و استرداد هزینه خرید بلیط سفر و تورهای مسافرتی، امکان شارژ آنلاین و استفاده از امتیازهای خرید، ذخیره و چاپ بلیط و… از دیگر امکاناتی است که در اختیار مشتریان رتبه یک بلیط سفر قرار گرفته است.

این استارت‌آپ مطرح حوزه گردشگری که به ارائه خدمات پشتیبانی 247 نفره 24 ساعته در 7 روز هفته معروف است با ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت، توانسته توصیه‌پذیری برند خود را از سوی مشتریانش به بیش از 97 درصد برساند. دلیل هم مشخص است، ارائه خدمات رایگان مشاوره سفر توسط سفریاران، امکان استرداد سریع هزینه خرید بلیط سفر در صورت لغو سفر، پاسخگویی به مشتریان حتی در روزهای تعطیل در کنار ارائه سرویس‌های متمایزی چون کال بک، ایجنت کال بک، سیستم اعلام اتوماتیک تغییر ساعت پروازها و… که برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است، تعهد این برند را به مشتریانش نشان می‌دهد.

اگر شما هم علاقمندید ضمن خرید سریع، آسان و امن بلیط سفر با چند کلیک از خدمات پشتیبانی باکیفیت بهره‌مند شوید، اگر می‌خواهید بدون نگرانی بابت استرداد هزینه خرید بلیط سفر چه سیستمی و چه چارتری، برای خرید بلیط اقدام کنید به علی بابا، رتبه یک بلیط سفر مراجعه کنید. همچنین می‌توانید در صفحات اجتماعی علی بابا از تلگرام و اینستاگرام گرفته تا لینکدین و توئیتر، اخبار مربوط به این برند را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.