فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۵۸۹۱۸

نفرات اول صف‌های خرید سهام چه کسانی هستند؟

نفرات اول صف‌های خرید سهام چه کسانی هستند؟

در سرخطی زدن یا خرید عرضه‌های اولیه چیزی به اسم شانس وجود ندارد، خرید عرضه‌های اولیه و سرخطی زدن مشابه یک رقابت در کنکور سراسری است که افراد با شرکت در کلاس‌های آمادگی کنکور یا شرکت در آزمون‌های مختلف دانش و مهارت خود را بالاتر می‌برند تا یا از ابرازهای حرفه‌ای‌تری استفاده می‌کنند تا رتبه‌های بهتری در کنکور کسب کنند.

در این مقاله هدف ما بررسی ویژگی‌هایی است که نفرات اول صف‌های خرید دارند .

شما هم حتما می‌خواهید بدانید که نفرات اول صف‌های خرید چه ویژگی‌هایی دارند، چگونه جز نفرات اول شده‌اند یا از چه ابزارهایی دارند استفاده می‌کنند؟

با شانس خداحافظی کنید !

در سرخطی زدن یا خرید عرضه‌های اولیه چیزی به اسم شانس وجود ندارد، خرید عرضه‌های اولیه و سرخطی زدن مشابه یک رقابت در کنکور سراسری است که افراد با شرکت در کلاس‌های آمادگی کنکور یا شرکت در آزمون‌های مختلف دانش و مهارت خود را بالاتر می‌برند تا یا از ابرازهای حرفه‌ای‌تری استفاده می‌کنند تا رتبه‌های بهتری در کنکور کسب کنند.

حالا که شانس از لیست ما خط می‌خورد، چه چیزهایی بیشترین تاثیر را در کسب نتایج عالی در سرخطی زدن دارند؟

۱ ـ کارگزاری

کارگزاری‌های زیادی در حال حاضر در حال فعالیت هستند، برخی از کارگزاری‌ها دارای زیرساخت نامناسبی هستند، شما باید کارگزاری با بهترین زیرساخت را برای خود پیدا کنید.

منظور ما از زیرساخت مناسب چیست؟

زیرساخت مناسب یعنی کارگزاری برای ارائه خدمات به کاربرانش، ظرفیت‌های لازم از جمله داشتن یک سرور مناسب را فراهم کند که بتواند پاسخگوی کاربرانش باشد، برای مثال ۵۰۰۰ نفر در لحظه وارد سایت کارگزاری می‌شوند برای خرید عرضه اولیه ، اما کارگزاری تنها می‌تواند به ۲۰۰۰ نفر در لحظه پاسخ بدهد، درخواست‌ها را پردازش کند و به سمت هسته اصلی بورس بفرستد.

نفرات بعد از ۲۰۰۰اُم چه می‌شوند؟ این نفرات پاسخ‌های خود را در ثانیه‌های بعدی دریافت می‌کنند، بعد از اینکه درخواست‌های ۲۰۰۰ نفر اول به سمت هسته سازمان بورس رسید درخواست ثبت سفارش عرضه اولیه یا سرخطی‌شان ثبت می‌شود که معمولا نتایج مطلوبی نیست.

شما باید از کارگزاری استفاده کنید که با توجه به تعداد کاربرانی که دارد زیرساخت ارائه خدمات را فراهم کند.

کارگزاری‌ها را می‌توانیم از لحاظ کیفیت به دو نوع تقسیم کنیم:

کارگزاری با زیرساخت عالی متناسب با تعداد کاربرانی که دارد.

کارگزاری با زیرساخت نا مناسب و عدم توجه به کاربرانی که جذب می‌کند.

شما باید همیشه یک کارگزاری با زیرساخت متناسب با کاربرانش باید پیدا کنید.

چگونه یک کارگزاری با زیرساخت مناسب پیدا کنیم؟

اولین مرحله آزمون و خطا است، با ثبت نام در کارگزاری‌های مختلف و تست کردن آن‌ها می‌توانید نتایج مختلفی را کسب کنید.

راهکارهایی برای پیدا کردن بهترین کارگزاری بدون آزمون و خطا وجود دارد ،می‌توانید از افرادی که اخیرا سرخطی زده‌اند یا موفق به خرید عرضه‌های اولیه شده‌اند راهنمایی بخواهید.

در مورد سیستم‌های خرید و فروش هر کارگزاری تحقیق کنید، برخی از این سیستم‌ها نظیر: تدبیرپرداز، اکسیر، ایمکس، رایان و …

معمولا کارگزاری‌ها از سیستم‌های خرید و فروشی که در بالا برخی را نام بردیم استفاده می‌کنند، برخی از این سیستم‌ها را می‌توانید بررسی کنید و با توجه به نظرات سایر استفاده‌کنندگان یک سیستم خوب را انتخاب نمایید.

۲ ـ اینترنت عالی و مناسب

تمام افرادی که سرخطی‌های عالی و مناسبی می‌زنند، به طور قطع و حتمی از یک اینترنت فوق پرسرعت استفاده می‌کنند تا نسبت به سایر رقبا در صف دارای مزیت‌های بیشتری باشند.

چگونه این اینترنت را پیدا و تهیه کنید؟

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت وب داده ، اقدام به تهیه یک سرور مجازی بورس نمایید.

با استفاده از سرور بورس در واقع شما از راه دور به یک کامپیوتر متصل می‌شوید.

این کامپیوتر دارای اینترنتی فوق پرسرعت با سرعتی عالی به وسیله فیبرنوری است که شما از راه دور به آن متصل شده و می‌توانید معاملات برخط، سرخطی و خرید عرضه اولیه ‌های خود را انجام بدهید.

سرور مجازی بورس

سرور مجازی بورس از سراسر کشور ایران برای همه در دسترس است و هیچ‌گونه سخت افزار یا کاره خاصی نیاز ندارند تماما نرم‌افزاری برای افراد حقیقی و حقوقی قابل راه‌اندازی است.

شما پس از تهیه خرید سرور مجازی بورس، می‌توانید با استفاده از یک نرم‌افزار به نام ریموت دسکتاپ، به سرور متصل شوید و فعالیت‌های خود را همانند یک کامپیوتر معمولی انجام بدهید، با این تفاوت که از راه دور به آن دسترسی پیدا کرده‌اید و دارای یک اینترنت پر سرعت با فیبر نوری شده‌اید.

وقتی از اینترنت پر سرعت صحبت می‌کنیم، منظور ما اینترنتی با پینگ یک میلی‌ثانیه تا کارگزاری، سرعت دانلود و آپلود تا ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

نمونه‌ای از سرعت اینترنتی که شما برای رقابت با دیگران در صف نیاز دارید به شکل زیر است:

76543w

در سرعت بالا ما سرعتی نزدیک به ۷۷۵۷ مگابیت بر ثانیه سرعت دانلود داریم . (یعنی ۹۶۹ مگابایت در ۱ ثانیه دانلود)

سرعت ۶۱۶۰ مگابیت بر ثانیه هنگام آپلود است (معادل ۷۷۰ مگابایت در ۱ ثانیه)

پینگ کمتر از ۱ میلی‌ثانیه داریم که نرم‌افزار اسپید تست، آن را ۱ میلی ثانیه نمایش داده است .

به طور قطع هیچ شرکتی نمی‌تواند اینترنتی که وب‌داده در اختیار شما می گذارد را ارائه کند.

حتما قبل از خرید سرور مجازی بورس ، از هر شرکتی، درخواست نمونه اسپید تست کنید تا قبل از خرید کیفیت را ببینید و با نتیجه بالا مقایسه کنید، نتیجه بالا یکی از سرورهای مجازی بورسی است که شرکت وب‌داده در اختیار کاربران خود برای فعالیت‌های روزمره در بورس از جمله خریدهای سرخطی و عرضه اولیه به کاربرانش ارائه کرده است.

این همان سرعتی است که شما باید برای رقابت با دیگران در صف‌های خرید عرضه اولیه و سرخطی برای خود فراهم کنید.

پس از تهیه چنین اینترنتی و رعایت تمام موارد ذکر شده در این مقاله، شما جایگاه‌های بسیار بهتری باید بتوانید کسب کنید.

شرکت وب‌داده بهترین سرور مجازی بورس در کشور ایران را به کاربران خود ارائه می‌کند.

سرور مجازی ایران

برای سرخطی و خرید عرضه اولیه استفاده از سرور مجازی ایران بهتر است یا سرور مجازی بورس؟

برخی از کاربران از سرور مجازی ایران هم استفاده می‌کنند، اما نتایجی که برای بورس لازم است با تهیه سرور مجازی بورس به دلیل استفاده از منابع و زیرساختی اختصاصی‌تر، بهتر کسب می‌شود.

از تفاوت‌هایی که سرور مجازی ایران با سرور مجازی بورس دارد، میتوان به کیفیت شبکه، کیفیت اینترنت و سخت‌افزارهای بهتری که برای سرورهای بورس استفاده شده نام برد.

برای مثال در سرور مجازی ایران، شما نهایتا یک پورت ۱ گیگابیت دارید، اما در سرور مجازی بورس، قابلیت داشتن پورت ۱۰ گیگ ایران را هم دارید که با داشتن پورت ده گیگ ایران، سرعتی در اختیارتان هست که ۹۹% از افراد موجود در صف‌های خرید بورس، ندارند.

به دلیل حساسیت کار و وجود سرمایه‌های عظیم در بورس، پیشنهاد می‌شود حتما از سرورهای مخصوص بورس استفاده کنید.

از سرور مجازی ایران، برای امور عادی‌تر، نظیر دانلود فیلم و سریال، دانلود نرم‌افزارهای سنگین و دسترسی به اینترنت بانک از خارج کشور بهتر است استفاده کنید.

همچنین از سرور مجازی ایران برای راه‌اندازی دائمی یک نرم‌افزار به صورت آنلاین می‌توانید استفاده کنید، مثلا یک نرم‌افزار جمع‌آوری داده که می‌خواهید به صورت ۲۴ ساعت در حال اجرا باشد.

9876tr

۳ ـ مدیریت زمان

اگر شما می‌دانستید که زمان چقدر در سرخطی و خرید عرضه اولیه تاثیر دارد، میکروثانیه‌ها هم برایتان قابل اهمیت می‌شدند.

هر ثانیه، شامل هزار میلی‌ثانیه است و هر میلی‌ثانیه، شامل ۱۰۰۰ میکروثانیه، از ساعت ۸:۳۰:۰۰ صبح تا ۸:۳۰:۰۱ به هزاران میکرو ثانیه تقسیم می‌شود و در هر کدام ممکن است صدها درخواست برای هسته بورس ارسال شود.

شما باید بتوانید در لحظات ابتدایی که امکان ثبت سفارشتان وجود دارد، سفارش خود را ثبت کنید.

قطعا شما با یک کلیک معمولی و نگاه به ساعتی که روی دیوار خانه‌تان یا محل کارتان زده شده نمی‌توانید آنقدر که مد نظر ما هست، دقیق باشید.

شما نیاز به نرم‌افزاری دارید که طبق ساعت و میکروثانیه تنظیم شده بر روی سیستم شما کلیک و ثبت سفارشتان را در کارگزاری انجام بدهد.

برای این کار می‌توانید از نرم‌افزارهای رایگان کلیک کننده اتوماتیک استفاده کنید که توانایی تنظیم انجام کلیک‌هایی به صورت متوالی و خودکار را در یک ساعت خاص دارا هستند.

همیشه در نظر داشته باشید که ساعت کارگزاری شما با ساعت ویندوزتان اندکی فاصل دارد و روزانه نیز متغیر است (یک روز دو ثانیه ، یک روز سه ثانیه فاصله دارند).

حتما ساعتتان را با ساعت کارگزاری از لحاظ ثانیه تنظیم کنید تا کمترین میزان اختلاف بین شما و کارگزاری وجود داشته باشد.

شما همین الان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه سرور مجازی بورس در این زمینه به وب‌سایت وب‌داده مراجعه نمایید و قدم‌هایی در جهت کسب نتایج هر چه بهتر بردارید .

Webdade.com

وب‌داده

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.