خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۶۶۶۳

شرکت حسابداری

شرکت حسابداری

یک شرکت حسابداری می‌تواند طیف بسیار گسترده‌ای از خدمات مالی و حسابداری را با توجه به نیاز و خواسته شما ارائه دهد و متناسب با زمان و هزینه و شرایط شما این خدمات را کم یا زیاد کند.

با توجه به اینکه امور مالی بخشی جدا نشدنی از هر کسب و کاری می‌باشد لذا لازمه پیشرفت هر شرکت و سازمانی به طور مستقیم به عملکرد بخش مالی آن وابسته است و از مسائل تاثیر گذار در هر سیستمی می‌باشد. لزوم کارکرد صحیح هر سیستمی عملکرد درست تمامی بخش‌های آن می‌باشد که یکی از بخش‌های مهم آن بخش حسابداری می‌باشد. مدیران همواره تلاش می‌کنند تا تمامی بخش به صورت هماهنگ و یکپارچه به درستی وظایف محوله را انجام دهند که این امر امر در نهایت منجر به پیشرفت کلی شرکت یا سازمان مورد نظرشان می‌شود.

حسابداری را می‌توان از دغدغه‌های همیشگی سازمان‌ها و شرکت‌ها دانست که مدیران با راه‌های مختلف سعی در مدیریت صحیح این قسمت داشته‌اند. اگر این بخش حسابداری به درستی مدیریت نشود یا درست کار نکند می‌تواند آسیب زیادی به شرکت شما بزند و حتی در مواردی آینده آن را با چالش‌های جدی مواجه کند و تمام زمان و هزینه شما را هدر بدهد.

یک شرکت حسابداری مجموعه‌ای از حسابدارن ارشد و مدیران مالی است که می‌توانند با تکیه بر تجربه و تخصص خود که زیر نظر هیئت مدیره‌ای که به طور کامل از حسابداران ارشد و خبره است، فعالیت کنند و بر کلیه فعالیت‌هایشان نظار‌ت‌هایی مداوم می‌شود.

یک شرکت حسابداری مجموعه زیادی از مشتریان با نیازهای گوناگون دارد که هر کدام مسائل و مشکلات مختص به خود را دارند و درصدد رفع آن هستند همین امر سبب میشود که با چالش‌هایی که در شرکت یا سازمان خود با آن روبرو می‌شود برای یک شرکت حسابداری جدید نباشد و برای آن راه حل‌هایی مفید و بهینه داشته باشد.

بنابراین یک شرکت حسابداری می‌تواند طیف بسیار گسترده‌ای از خدمات مالی و حسابداری را با توجه به نیاز و خواسته شما ارائه دهد و متناسب با زمان و هزینه و شرایط شما این خدمات را کم یا زیاد کند به زبان ساده‌تر شما همواره و با هر شرایطی می‌توانید با یک شرکت حسابداری خوب وارد قرارداد شوید.

IMG 20210531 091401

شرکت حسابداری چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

اگر نگران بخش مالی و حسابداری خود هستید یا احساس می‌کنید که بیشتر از حق خود مالیات می‌پردازید می‌توانید با یک شرکت حسابداری همکاری کنید. همچنین با توجه به اینکه مدیریت بخش حسابداری توسط شرکت یا سازمان شما نیاز به دانش بالای حسابداری مدیران قابل اعتماد شما دارد و در صورت مهیا بودن چنین شرایطی نیز امری بسیار پر هزینه و زمان‌بر برای شما خواهد بود. با توجه به این توضیح شما می‌توانید بدون کوچکترین دردسری با یک شرکت حسابداری وارد مذاکره شوید.

حتی اگر خودتان از دانش بالای حسابداری برخوردار باشید انجام عملیات‌های حسابداری و مدیریت آن شمار را از توجه و پرداختن به سایر قسمت‌های تجارتتان باز میدارد و می‌تواند شما را درگیر مسائلی پیچیده کند آن هم مسائلی که شما می‌توانید آن را به راحتی به شخص حقوقی یا حقیقی دیگری منتقل کنید و شما فقط نتایج کار را ببینید به همین علت است که می‌گوییم به طور کلی مدیران دو راه بیشتر پیش روی خود ندارند یا به استخدام حسابدار مبادرت بورزند یا امور مالی و مالیاتی خود را به یک شرکت حسابداری بسپارند. در این مورد همیشه راه بهتر نباید گران‌تر باشد. زمانی که شما با یک شرکت حسابداری وارد قرارداد می‌شوید می‌توانید علاوه در وقت در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید همچنین اگر شرکت حسابداری خوبی را انتخاب کرده باشد شاهد عملکرد درست با کمترین میزان خطا و همچنین پایداری بسیار بیشتر از استخدام حسابدار را تجربه کنید. شما ممکن است زمان و هزینه زیادی را برای پیدا کردن حسابداری ماهر با تجربه صرف کنید و در پایان هم از نتیجه کار خود راضی نباشید. در بهترین حالت اگر تمام موارد خوب پیش برود شرکت شما متکی به شخص می‌باشد که با توجه به مسائل و مشکلات موجود برای هر انسانی ممکن در بعضی اوقات در انجام درست کار شما وقفه بیفتد همچنین یک نیرو ممکن در تمام زمینه‌های حسابداری توانایی نداشته باشد یا حتی در زمینه قوانین مالیاتی یا حقوق دستمزد و بسیاری از موارد دیگر تخصص نداشته باشد و شما را با مشکلات زیادی روبرو کند در چنین مواردی است که شما می‌توانید راه دیگری که همکاری با شرکت حسابداری می‌باشد را امتحان کنید راهی که اگر انتخاب شما درست باشد همیشه بهترین نتیجه را می‌دهد.

امروزه مالیات به بزرگترین دغدغه هر کسب و کاری تبدیل شده است که سهل‌انگاری و کوتاهی در آن همواره باعث تحمیل هزینه‌های اضافی به هر کسب کاری شده است و چه به صورت مالیات اضافی چه به صورت جریمه مالیاتی خود را نشان می‌دهد. یک شرکت حسابداری می‌تواند با تهیه و ارسال به موقع لیست‌های مالیاتی و همچنین با توجه به شرکت شما با تهیه لایحه دفاعی مالیاتی هزینه‌های مالیاتی شما را کاهش دهد و در این زمینه از هدررفت منابع مالی شما جلوگیری به عمل آورد. ما در مالی‌کده با تهیه لیست‌های ماهانه و همچنین گزارشات به موقع به شما در این امر کمک کنیم. با انتخاب شرکت حسابداری درست در این زمینه می‌توانید بهترین عملکرد مالیاتی را داشته باشد و بتوانید هزینه‌های مالیاتی خود را به طور معقول و قانونی تعدیل کنید و همچنین در شرکت حسابداری مالی‌کده ما می‌توانیم در جلسات و دعاوی مالیاتی شما شرکت کنیم و بتوانیم از حق شما به بهترین نحو ممکن دفاع کنیم.

شما همچنین می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای یک شرکت حسابداری استفاده کنید و از خدماتی شامل طیف وسیعی از مشاوره‌های مالی، مالیاتی و حتی در زمینه بیمه و سایر مسائل در شرکت سازمان و یا حتی به صورت شخصی بهره‌مند شوید. با استفاده از خدمات مشاوره‌ای شرکت حسابداری مالی‌کده شما می‌توانید همراه خود در تمامی قدم‌های مالی و مالیاتی و بیمه‌ای خود از حضور همراهی قابل اطمینان استفاده کنید و بهترین تصمیمات ممکن را در این زمینه بگیرید. استفاده شما از این خدمات مصداق بارز سپردن کار به کاردان آن است. بنابراین اگر در فکر رشد کسب کار خود هستید یا دچار مشکل شده‌اید یا یک کسب و کار نوپا هستید با اهداف بلند درنگ نکنید و با کارشناسان ما در مالی‌کده تماس بگیرید ما هموراه در تمام قدم‌ها در کنار شما خواهیم بود.

ما در مالی‌کده با درک تمامی دغدغه‌ها و نیازهای شما آماده با تکیه بر دانش فنی و سال‌ها تجربه آماده خدمت به شما در تمامی زمینه‌های مالی می‌باشیم و خیالتان را از بابت بخشی که به می‌سپارید راحت می‌کنیم.

IMG 20210531 091435

بخشی از خدماتی که شرکت حسابداری مالی‌کده به شما ارئه می‌دهد:

۱٫ خدمات حسابداری :

  • اعزام حسابدار خبره و ماهر به صورت پاره وقت و تمام وقت یا اختصاص حسابدار به صورت دور کاری به شما جهت انجام کلیه عملیات‌های مالی و مالیاتی
  • ثبت نام و گشایش پرونده مالیاتی تا مرحله ۴۵ توسط کارشناسان خبره
  • ثبت اسناد حسابداری روزانه در محل کارفرما یا شرکت مالی‌کده با بهترین پلتفرم‌های موجود و همچنین پلتفرم های اختصاصی (در صورت عدم وجود نرم افزار توسط کارفرما، انجام عملیات در نرم افزاری متناسب با فعالیت کارفرما و رفع نیازهای وی با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی توسط کارشناسان خبره و با تجربه صورت می‌پذیرد)
  • تهیه کدینگ انواع حسابداری متناسب با فعالیت کارفرما (فعالیت‌های بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری)
  • تهیه و ارائه ماهانه لیست بیمه حقوق پرسنل در مهلت قانونی و پیگیری پرداخت آن به صورت منظم و بدون تاخیر در مهلت قانونی (جریمه عدم ارائه در مهلت قانونی، ۱۰ درصد حق بیمه متعلقه و جریمه عدم پرداخت، ماهانه ۲ درصد حق بیمه متعلقه)
  • تهیه و ارائه ماهانه لیست مالیات حقوق پرسنل در مهلت قانونی و پیگیری پرداخت آن به صورت مستمر توسط کارشناسان مالی‌کده (جریمه عدم ارائه در مهلت قانونی، ۲ درصد حقوق پرداختی و جریمه عدم پرداخت ۱۰ درصد مالیات متعلقه و همچنین ماهانه ۲ درصد مالیات متعلقه)
  • تهیه و ارائه اظهارنامه ارزش افزوده در مهلت قانونی (جریمه عدم ارائه در مهلت قانونی ۵۰ درصد مالیات متعلقه و جریمه عدم پرداخت ماهانه ۲ درصد مالیات متعلقه)
  • تهیه و ارائه لیست کلیه گزارشات فصلی اعم از خرید، فروش، واردات، صادرات، قراردادها و … در مهلت قانونی به صورت دقیق و منظم (جریمه عدم ارائه در مهلت قانونی ۱ درصد مبلغ معامله و جریمه عدم پرداخت ۲ درصد مبلغ معامله)
  • اجرا و نظارت کامل بر انبارگردانی‌های فصلی و سالانه که بخشی حیاتی برای کسب و کارها می‌باشد.
  • اجرای عملیات بستن حسابها در پایان سال با دقت و بدون خطا توسط افراد خبره
  • تهیه و ارائه اظهارنامه مالیات عملکرد در مهلت قانونی (جریمه عدم ارائه در مهلت قانونی ۳۰ درصد مالیات متعلقه و جریمه عدم پرداخت ماهانه ۲٫۵ درصد مالیات متعلقه)
  • تحریر و پلمپ دفاتر قانونی روزنامه و کل با توجه به گواهی اصالت نرم افزار کارفرما و یا نرم افزار تعبیه شده توسط کارشناسان مربوطه در مالی‌کده
  • تهیه و ارائه انواع صورت‌های مالی، یادداشت‌های توضیحی و صورت مالی تلفیقی مطابق با آخرین استانداردها
  • آماده‌سازی کلیه مدارک مورد نیاز ممیزان مالیاتی از جمله محاسبه بهای تمام شده و گزارشات تکمیلی هزینه‌ها جهت رسیدگی مالیاتی و حاضر شدن در کلیه دعاوی و جلسات در صورت وجود

۲٫خدمات حسابرسی:

  • طراحی و استقرار سیستم کنترل های داخلی
  • انجام حسابرسی داخلی
  • انجام حسابرسی صورت‌های مالی
  • انجام حسابرسی رعایت
  • انجام حسابرسی عملیاتی
  • انجام حسابرسی ویژه
  • تهیه گزارشات مورد نیاز حسابرسان اعم از تهیه بودجه سالانه و گزارش هیئت مدیره به مجمع
  • انجام فعالیت‌های مورد نیاز در خصوص رفع مشکلات و بندهای گزارش حسابرسی به صورت دقیق

۳٫ مشاوره مالی :

  • مشاوره در خصوص نحوه‌ی عقد انواع قراردادهایی که شرکت یا سازمان شما می‌خواهد وارد تعهد بشود
  • مشاوره مالی در زمینه امور کار و تامین اجتماعی
  • مشاوره در خصوص خرید نرم افزار متناسب با فعالیت کسب و کار شما برای جلوگیری از انجام هزینه‌های اضافی
  • تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی و مشاوره در خصوص بهبود روند فعالیت
  • مشاوره در خصوص حسابرسی بیمه‌ای
  • تهیه و تنظیم طرح‌های توجیهی
  • مشاوره تامین مالی و اخذ تسهیلات
  • مشاوره بابت قوانین تجارت

۴٫‌ مشاوره مالیاتی:

  • تهیه لایحه دفاعیه مالیاتی
  • مشاوره در خصوص رسیدگی مالیاتی شرکت‌ها
  • مشاوره در خصوص استفاده از معافیت‌ها و بخشودگی‌های مالیاتی
  • مشاوره و راهنمایی در خصوص انجام واردات و صادرات
  • مشاوره در خصوص امور حقوقی و ثبت شرکت‌ها

جمع‌بندی:

با توجه به مطالب گفته شده در بالا با انتخاب یک شرکت حسابداری مناسب می‌توانید بار بزرگی را از روی شرکت یا سازمان خود بردارید همچنین بتوانید امور مالی و مالیاتی خود را با کمترین خطا و سرعت به انجام برسانید و از خدماتی حرفه‌ای بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید دسترسی به طیف وسیعی از خدمات مالی، حسابداری و مشاوره‌ای داشته باشید. در هر زمانی ک خواستید با توجه به شرایط شما می‌توانید بخش حسابداری خود را کوچک یا بزرگ کنید در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارهای حسابداری خود را چند برابر کنید یا از آن کم کنید و نگران منابع انسانی آن نباشید. به صورت گسترده انواع خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید. همچنین شما باید به قوانین تجارت و مالیاتی مخصوص به خود و همچنین نحوه بستن قراردادهای تجاری با دقت کامل عمل کنید که این مهم جز با داشتن افرادی خبره در کنار خود محقق نمیشود. در شرکت حسابداری مالی کده باعث افتخار ماست که در این مسیر در کنار شما باشیم.

ما در شرکت تراز پردازش سپهر (مالی کده) که مجموعه‌ای از بهترین و با تجربه‌ترین حسابدارها می‌باشند می‌توانیم افتخار خدمت به شمار را داشته بشیم و همگام با یکدیگر در رشد و پیشرفت کسب و کار شما گام برداریم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.