کد مطلب: ۵۹۴۷۰۳

دوره دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی، سکویی برای پرش به آینده

دوره دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی، سکویی برای پرش به آینده

اگر برای انتخاب دوره دیجیتال مارکتینگ مردد هستید و به دنبال بهترین دوره بازاریابی دیجیتال می‌گردید، پیشنهاد می‌کنم این مطلب را بخوانید.

اگر به دنبال شغلی با آینده‌ای روشن و شرایط رو به رشد هستید، ما به شما دیجیتال مارکتینگ را پیشنهاد می‌کنیم. در دنیایی که افراد ترجیح می‌دهند به‌جای بیرون آمدن از خانه، از طریق گوشی و لپ‌تاپ خود، نیازهایشان را برطرف کنند، انتخاب شغلی که به فضای آنلاین مربوط شود، انتخابی هوشمندانه است. به همین دلیل کسب‌وکارهای زیادی به این فضا روی آورده‌اند و اکنون به دنبال کسی هستند که آن‌ها را از رقیبان جلو بیندازد و با تبلیغات مناسب، مشتریان را به‌سوی آن‌ها بکشاند. شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ ، شما را به متخصص دیجیتال مارکتینگ تبدیل می‌کند.

برای رسیدن به این تخصص شما به حضور در بهترین دوره بازاریابی دیجیتال نیاز دارید. در دوره mydmc شما زبان کاربران اینترنتی و موتورهای جست‌وجو را یاد می‌گیرید و با شیوه‌های جدید تبلیغات، کارشناس تولید محتوا و تبلیغات می‌شوید و به رشد کسب‌وکار مشتریان خود و تولید محتوا کمک خواهید کرد. بیش از ۲۰۰ ساعت آموزش و ۲۵۰ ساعت جلسات رفع اشکال توسط برترین اساتید حوزه دیجیتال مارکتینگ، شما را به یک بازاریاب دیجیتال حرفه‌ای تبدیل می‌کند که با قدرت به‌سوی آینده‌ای روشن حرکت می‌کند. باید بدانید که دیگر زمان شغل‌های دولتی و حقوق‌های کارمندی به‌سرآمده است و شما می‌توانید با ورود به بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ برای استخدام دیجیتال مارکتینگ دورکاری آماده شده و درآمدی مطمئن و رو به رشد داشته باشید.

IMG 20211107 103508

چرا دوره MyDMC بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ است؟

مدرس اصلی این دوره عادل طالبی است که با پشتوانه ۲۰ سال تجربه فعالیت واقعی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب‌وکارهای آنلاین و ۱۰ سال سابقه آموزش، بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را برای شما فراهم آورده است. در این دوره همه‌چیز بر اساس تجربیات واقعی و کسب‌وکارهای حقیقی به شما آموزش داده می‌شود. در طول این دوره، همه مهارت‌ها و ابزارهایی که شما برای فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید، آموزش داده می‌شود. پس از پایان دوره، شما یک متخصص دیجیتال مارکتینگ هستید که با ابزارهای روز دنیا آشنایی دارید و می‌توانید از مهارت‌های خود، درآمد کسب کنید.

برای شرکت در این دوره شما به یک زمان و ساعت خاص محدود نمی‌شوید. هرجایی که باشید و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به کلاس‌های آنلاین دوره، دسترسی پیدا کنید و همه سؤالات خود را از بخش پشتیبانی بپرسید. پس از پایان دوره، کلاس‌ها از بین نمی‌روند و شما می‌توانید همیشه به مطالب کلاس‌ها دسترسی داشته باشید و از به‌روزترین اطلاعات در حوزه دیجیتال مارکتینگ، اطلاع کسب کنید. این‌ها مطالبی است که دوره MyDMC را به بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ تبدیل می‌کند.

آیا پس از اتمام دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ می‌توان شروع به کار کرد؟

قطعاً بله. در طول مدت این دوره آموزش‌های عملی به شما داده می‌شود و هر هفته تمرین‌ها و پروژه‌هایی از شما خواسته می‌شود که شما را به یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای تبدیل می‌کند. عادل طالبی و ۱۰ مدرس برتر دیگر، در طول دوره، همه تجربیات خود را به شما منتقل می‌کنند تا در پایان، بدون ترس از کار با مشتریان حقیقی و تجربه‌های واقعی وارد بازار کار شوید. مهم‌ترین نکته برای شروع فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ، زمان است. افراد زیادی در حال شکار فرصت‌های دیجیتال مارکتینگ هستند. پس زمان را از دست ندهید و همین الان برای پرش به‌سوی آینده‌ای روشن حرکت کنید.

چه مدرکی می‌دهید؟

واقعیت را می‌خواهید؟ هیچ کدام از این مدارکی که به شما می‌گویند، مدرک نیستند! این مدارک هیچ اعتباری ندارند! بله.

واقعیت تلخی است. مدارکی که به شما در این دوره‌ها می‌دهند هیچ اعتباری ندارند. در فضای دیجیتال مارکتنگ، شما اعتبار خودتان را از پروژه‌هایی که اجرا کرد‌ه‌اید می‌گیرید و سوابق کاری می‌گیرید. از Recomendationها یا توصیه نامه‌ها از خبرگان این حوزه اعتبار می‌گیرید.

چه توصیه‌نامه‌ای بهتر از حضور در دورۀ یک فرد خبره در فضای دیجیتال مارکتینگ؟ در این دوره ثبت‌نام کنید و در طول مدت این دوره آموزش‌های عملی به شما داده می‌شود و هر هفته تمرین‌ها و پروژه‌هایی از شما خواسته می‌شود که شما را به یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

عادل طالبی و ۱۰ مدرس برتر دیگر، در طول دوره، همه تجربیات خود را به شما منتقل می‌کنند تا در پایان، بدون ترس از کار با مشتریان حقیقی و تجربه‌های واقعی وارد بازار کار شوید. مهم‌ترین نکته برای شروع فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ، زمان است. افراد زیادی در حال شکار فرصت‌های دیجیتال مارکتینگ هستند. پس زمان را از دست ندهید و همین‌الان برای پرش به‌سوی آینده‌ای روشن حرکت کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.