کد مطلب: ۶۰۸۰۸۰

قیمت تدریس خصوصی زبان (آیلتس+تافل) چقدر است؟

قیمت تدریس خصوصی زبان (آیلتس+تافل) چقدر است؟

خیلی از افراد برای رسیدن به تسلط از کلاس معلم خصوصی زبان استفاده می‌کنند. چون این موضوع را کاملاً درک کرده‌اند که سریع‌ترین و بهترین روش تسلط به زبان انگلیسی کلاس تدریس خصوصی زبان است.

آموزش زبان انگلیسی آیلتس و آموزش زبان انگلیسی برای تافل، برای افرادی که قصد مهاجرت به خارج از ایران را دارند، الزامی است. اینکه زبان‌آموز برای شروع یادگیری زبان انگلیسی، تافل را انتخاب کند یا آیلتس، به هدف او از مهاجرت بستگی دارد. اما نکته‌ای که اینجا مطرح می‌شود و در واقع نقطه مشترک تمام زبان‌آموزان تافل و آیلتس است، رسیدن به تسلط بالا برای شرکت در آزمون‌ قبل از مهاجرت به خارج از کشور است. قطعاً خیلی از افراد برای رسیدن به تسلط از کلاس معلم خصوصی زبان استفاده می‌کنند. چون این موضوع را کاملاً درک کرده‌اند که سریع‌ترین و بهترین روش تسلط به زبان انگلیسی کلاس تدریس خصوصی زبان است.

اما برای گرفتن کلاس معلم خصوصی آیلتس یا تافل، مهم‌ترین نکته‌ای که اکثر زبان‌آموزان آن را دنبال می‌کنند، جستجو معلم خصوصی زبان خوب با قیمت مناسب است. به دلیل اهمیت این موضوع، در این محتوا راجع به قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آیلتس و تافل از سایت تدریس خصوصی استادبانک صحبت شده است.

هزینه تدریس خصوصی زبان آیلتس در استادبانک چقدر است؟

هزینه معلم تدریس خصوصی زبان آیلتس بسته به میزان صلاحیت او در تدریس آیلتس تعیین می‌شود. البته این قیمت‌گذاری جلسات براساس توانایی و صلاحیت استاد در همه سایت‌ها و موسسات رعایت نمی‌شود. به طور مثال سایت‌های آگهی بدون هیچ تعیین صلاحیتی و صرفاً با گرفتن حق عضویت از کاربران خود، عنوان مدرس زبان را کنار نام هر فردی که حق عضویت را پرداخته، قرار می‌دهند.

به همین دلیل اگر قرار است هزینه‌ای بابت جلسات تدریس خصوصی زبان آیلتس پرداخت کنید، باید بابت توانایی و صلاحیت‌های تدریس مدرس زبان باشد نه شهرت و سلیقه شخصی معلم یا براساس قیمت‌های نامشخصی که سایت‌های آگهی تعیین کرده‌اند.

هزینه کلاس خصوصی زبان استادبانک ، براساس توانایی و صلاحیت تدریس اساتید و نحوه عملکردشان در جلسات تدریس خصوصی تعیین می‌شود. در واقع استادبانک اساتیدی که توانایی تدریس نداشته باشند و صلاحیت‌شان تایید نشده باشد را به هیچ عنوان در مجموعه خود پذیرش نمی‌کند. پس می‌توانید با خیال راحت و مطمئن به توانایی معلم خود در تدریس زبان، استادبانک را به عنوان مرجعی مطمئن برای معلم خصوصی زبان انتخاب کنید.

از کجا متوجه شویم که مدرس زبان آیلتس توانایی تدریس بالایی دارد؟

قدم اول در تشخیص بهترین مدرس آیلتس، این است که مشاور خوبی باشد. معلم زبان آیلتس باید راجع به انواع آزمون‌های آیلتس بداند و زبان‌آموز خود را با توجه به هدف او از مهاجرت به خوبی راهنمایی کند. اطلاعات ارزشمندی راجع به تفاوت بین آیلتس آکادمیک و جنرال به شاگرد خود ارائه دهد و با توجه به مقصد او برای مهاجرت، در انتخاب ورژن آزمون (آکادمیک یا جنرال) برای ورود آسان‌تر به آن کشور به شاگرد خود کمک کند.

در قدم بعدی بهترین راه تشخیص مدرس زبان آیلتس، تسلط او بر محتوای‌ منابع آزمون و محتوا‌های سوالات آیلتس است. باید تمام نکات ریز و درشت آیلتس را دانسته، از بهترین و جدیدترین منابع این آزمون آگاهی داشته و بهترین منابع آیلتس را باتوجه به سطح شاگرد خود به او معرفی کند.

داشتن فن بیان بالا، تدریس روان و انتقال راحت مفاهیم به شاگرد خود، برقراری ارتباط دوستانه با زبان‌آموز و نظارت و پیگیری بر میزان یادگیری و پیشرفت شاگرد، از دیگر ویژگی‌های مهم یک معلم خصوصی آیلتس حرفه‌ای است که در سایت استادبانک سنجیده می‌شود.

قیمت اساتید تدریس خصوصی تافل استادبانک چقدر است؟

همانطور که در بخش اساتید آیلتس اشاره کردیم، بهترین شیوه قیمت‌گذاری جلسات براساس صلاحیت‌های مدرس در تدریس درس مورد نظر است. در سایت استادبانک مدرس زبان تافل نیز همانند معلم خصوصی آیلتس براساس توانایی‌ها و صلاحیت‌هایی که از‌ خود در همان ابتدایی مصاحبه با تیم استادبانک نشان می‌دهد و همچنین بررسی عملکرد او در جلسات‌ آتی‌ با شاگردانش تعیین می‌شود.

به هیچ عنوان در این مجموعه هیچ مدرسی بدون مصاحبه و بررسی عملکردش، وارد فاز تدریس نخواهد شد. و به طور کلی مدرس زبان تافل نیز براساس یک سری ویژگی مشخص تعیین صلاحیت خواهند شد.

به طور مثال یکی از توانایی‌های مدرسین حرفه‌ای تافل این است که به خوبی آگاهی دارند این آزمون بیشتر مناسب چه افرادی است. تسلط کاملی بر بخش‌های مختلف تافل (مهارت‌های چهارگانه زبان) داشته و دقیق‌ترین نکات راجع به سیر محتوایی نمونه سوالات آزمون تافل را می‌دانند. از سیستم امتیازدهی و نمره‌دهی آزمون تافل بسته به نوع کشور مقصد، خبر داشته و با استفاده از اطلاعاتی که دارند، بهترین روش تدریس و بهترین منابع آزمون تافل را به شاگرد خود ارائه می‌دهند.

توانایی بالا در انتخاب روش‌های تدریس متناسب با درک شاگرد خود، قدرت بالا در توضیح درس و راهنمایی و مشاوره درست زبان‌آموز خود از دیگر ویژگی‌های اولیه و مهم مدرس زبان است که در استادبانک سنجیده می‌شود. می‌توانید با ورود به صفحه تدریس خصوصی تافل به این آدرس : https://www.ostadbank.com/tutor-list/english/tofel با توجه به گزینه‌هایی که استادبانک در انتخاب معلم زبان در اختیارتان قرار داده است، پروفایل برترین اساتید تافل ایران را مشاهده کنید.

IMG 20211219 095044

در استادبانک کیفیت مدرس زبان خود را چگونه می‌توان سنجید؟

هزینه تدریس خصوصی زبان در استادبانک به صورت مجزا برای هر استاد باتوجه به توانایی‌های او در تدریس مشخص شده است. اگر در جستجو مدرس زبان خوب هستید می‌توانید با ورود به سایت استادبانک به نشانی www.ostadbank.com و جستجو صفحه مدرسین زبان، وارد پروفایل اساتید زبان آیلتس یا تافل شده و قیمت‌های هر استاد را با‌ توجه به امتیاز و ستاره آن‌ها مشاهده کنید. حتی در این زمینه می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس بگیرید تا کارشناسان استادبانک و تیم مشاوره آن، شما را در نحوه انتخاب مدرس زبان و هزینه تدریس خصوصی زبان به صورت رایگان راهنمایی کنند.

در کنار جستجو در سایت و بررسی پروفایل هر استاد توسط خودتان و همچنین صحبت با تیم پیشتیبانی استادبانک، موارد زیر نیز به شما کمک می‌کند تا بهتر راجع به نحوه قیمت گذاری در استادبانک و انتخاب مدرس مورد نظر خود تصمیم گیری کنید.

در مجموعه استادبانک در مرحله اول اساتید براساس مصاحبه اولیه، بررسی رزومه‌ تحصیلی و کاری‌شان و همچنین سنجش کیفیت تدریس آن‌ها در جلسات بعدی، امتیاز‌بندی شده و براساس امتیاز کسب شده ستاره دریافت می‌کنند. در استادبانک ستاره اساتید براساس میزان تجربه استاد از یک ستاره تا پنج ستاره و اساتید VIP است. بنابراین یکی از عوامل تشخیص تجربه اساتید میزان ستاره آن‌ها خواهد بود.

البته این نکته را فراموش نکنید که اساتید یک ستاره هم توانایی تدریس خوبی دارند و پایین بودن ستاره‌شان به دلیل میزان تجربه ‌کم آن‌ها در حوزه تدریس خصوصی نسبت به اساتید دیگر است نه نداشتن توانایی و صلاحیت در تدریس، چون اگر توانایی تدریس را نداشته باشند به هیچ عنوان نمی‌توانند با استادبانک همکاری کنند.

در مرحله بعدی، بخش نظرسنجی که شامل نظرات هر شاگرد از کیفیت تدریس استاد بوده می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب مدرس زبان شما باشد. ویدئو نمونه تدریس مدرس برای آشنایی با سبک تدریس او، مشاهده رزومه تحصیلی و مدارک دانشگاهی استاد و همچنین سوابق تدریس او و آموزشگاه‌هایی که درس داده است، از موارد دیگری بوده که در پروفایل هر استاد لحاظ شده است.

بنابراین با توجه به این امکاناتی که استادبانک در اختیارتان قرار داده است به راحتی می‌توانید تصمیم‌گیری کرده و مدرس زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. این نکته را هم فراموش نکنید که به دلیل وجود تنوع قیمتی در سایت، با هر بودجه‌ای که مدنظرتان است، می‌توانید مدرس زبان خود را داشته باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.