کد مطلب: ۶۳۴۰۶۸

خرید ویلا در شمال؛ آیا سرمایه‌گذاری خوبی است ؟

خرید ویلا در شمال؛ آیا سرمایه‌گذاری خوبی است ؟

داشتن یک ویلا در منطقه خوش آب و هوای ایران در کنار ساحل یا وسط جنگل بسیار ایده آل است ولی آیا خرید ویلا در شمال با دیدگاه سرمایه گذاری خوب است یا خیر ؟

زیبایی‌های بکر طبیعت شمال ، علت جذب مشتریان خرید ویلا به سمت بهترین شهرهای مازندران و شمال ایران است . خرید ویلا در شمال، یک معامله سودآور و هیجان‌انگیز است . خرید ویلا در شمال، بهترین راه برای سرمایه‌گذاری به حساب می آید . هر اندازه مبلغی که برای خرید ویلا هزینه کنید طبیعتا با گذشت زمان ، ارزش ویلا و ملک شما هم نیز به تدریج بالاتر می‌رود و این به معنای این است که شما سرمایه اولیه خود را بدون هیچ اقدامی به نحو قابل توجهی افزایش داده‌اید و این یک سرمایه گذاری خوشایند برای شما به حساب می آید.

در این مقاله قصد داریم با همراهی شما پیرامون خرید ویلا در شمال و امتیازات به صرفه آن مطالبی را بیان کنیم.

چرا در شمال ویلا بخریم ؟

برای کسانی که مقداری سرمایه شخصی دارند، خریدن ویلا در شمال ایده ای است که دست کم یکبار به ذهنشان خطور کرده است و اینکه آیا سرمایه خود را تبدیل به ویلایی در شمال کنند یا خیر ، همیشه گوشه ذهنشان را درگیر کرده است. ولی حالا دیگر انتخاب این گزینه برای سرمایه گذاری به هیچ وجه سخت و مشکل نیست.

در زمان حاضر ، اقدام به خرید ویلا در شمال کشور تنها یک فعالیت اقتصادی برای داشتن یک فضای مناسب و خصوصی در دل طبیعت بکر و لذت‌بخش شمال و تجربه لذت‌بخش داشتن یک ویلای کاملا شخصی برای سفرهای کوتاه و گذراندن تعطیلات با خانواده نیست، بلکه الان با وضعیت بازار موجود ، خرید ویلا در شمال تبدیل به یک فعالیت اقتصادی ناب و پر سود گشته و یک سرمایه‌گذاری مطمئن را در دل خود جای داده است .

دلیل پر سود بودن این نوع سرمایه گذاری هم کاملا روشن است . با یک نگاه و بررسی ساده به این مطلب خواهید رسید که تعداد زیادی از افراد و خانواده ها مایل به مهاجرت به استان‌های شمالی کشورمان، خصوصاً استان مازندران هستند و این امر در سال های اخیر به صورت فراوان دیده شده ، و روز به روز هم با سیر صعودی در این رابطه مواجهیم . این سیل مهاجرت این تفکر را به ما می دهد به این نوع سرمایه گذاری پرسود به صورت جدی تر بپردازیم

افرادی که از دانش و اطلاعات کافی در زمینه اقتصادی برخوردارند می‌دانند که زمانی که تقاضا و استقبال از یک چیزی افزایش پیدا می کند ، دلیل و نشانه خوبی است از اینکه این فعالیت اقتصادی آینده پر سودی دارد .

در این مقاله با اطلاعت خوبی که در اختیار شما خواننده محترم میزاریم به خوبی مطلع می شوید که چرا خرید ویلا در شمال کشور ایران یک سرمایه‌گذاری خوب و امن و همچنین پر سود است. با ما همراه باشید .

آیا اقدام به خرید ویلا در شمال به صرفه است؟

شما با اقدام به خرید ویلا در شمال ، وارد یک فعالیت اقتصادی بزرگ می شوید و یقینا مطلع هستید ، زمانی یک معامله اقتصادی برای شما مطمئن و به صرفه خواهد بود که با دقت کامل و توجه به تمام عوامل تاثیر گذار در آن انجام شود .

مطلوب است که حتما قبل از چنین معامله بزرگی تحت عنوان خرید ویلا در شمال ، تمامی امور را با مشورت یک فرد متخصص و امین و با تجربه انجام دهید و اطلاعات دقیق و مورد نیاز را دریافت کنید .

در این مقاله قصد داریم با اشاره به مواردی به صرفه بودن خرید ویلا در شمال را برایتان بیان کنیم .

هنوز هم قیمت های ویلا و زمین در شمال مناسب است

پایین و مناسب بودن قیمت ویلا و زمین در شمال ، نسبت به کلان شهرها و زمین‌های اطرافشان، یکی از دلایلی است که معمولا برای افرادی که سرمایه ای در دست دارند و میل به سرمایه‌گذاری در شمال را دارند قابل قبول است . و همینطور هزینه‌های جانبی دیگر هم در کنار قیمت زمین و ویلا در شمال کشور که ناگزیر به خربد انها هم هستیم ، از قیمت مقرون به صرفه‌تری برخوردار می باشد

بهترین و گویاترین مثال میتواند هزینه مصالح مورد نیاز برای ساخت ویلا در شمال باشد که نسبت به کلانشهر ها و اطراف با هزینه کمتری می توان تهیه شود و نتیجه مطلوب را گرفت و همینطور باقی هزینه های جانبی همچون هزینه وسایل ایاب و ذهاب مصالح و دستمزد استادکاران ساختمانی و …

با توجه و در نظر گرفتن موارد بالا که بیان شد و همچنین چند فاکتور و امتیاز دیگر ، سرمایه‌گذاری در زمین و ملک شمال کشور ، یک انتخاب خوب اقتصادی جهت سرمایه‌گذاری می باشد .

2 8

طبیعت بکر و دلنواز شمال

طبیعت خوب و آب و هوای پاکیزه شمال یکی از امتیاز هایی است که افراد سرمایه‌دار را به خصوص ساکنین کلان شهرهای بزرگ را برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا به سوی شهرهای شمال ایران دعوت می کند. هوای تمیز و پاکیزه ، مناظر طبیعی ناب و همچنین داشتن محیطی پر آرامش و دلچسب در یک ویلای شخصی چیزهایی است که داشتنشان در زندگی روزمره در کلان شهر ها چیزی شبیه به یک رویای شده است . اما همه اینها با سرمایه گذاری و خرید ویلا در منطقه شمال کشور ایران قابل دسترسی و تصاحب است .

این است که افراد تشخیص میدهند با سرمایه‌گذاری‌شان از طریق خرید ویلا در شمال، این فرصت را نیز برای خودشان ایجاد کنند که گاهی با سفرهای کوتاه از شلوغی و هوای آلوده و ناپاک شهرهای بزرگ و صنعتی به محیطی آرام و باصفا و در طبیعتی شگفت انگیز و دلربا و لحظاتی خوش را با خانواده و دوستان بگذرانند .

همچنین ببینید : لیست ویلا در سیسنگان در املاک موسوی

رقابت در ساخت و ساز در شمال و تراکم کم جمعیت

فرض میکنیم شما یک فردی هستید که ساکن یک شهر بزرگ و شلوغ هستید و حالا فرصتی ایجاد شده و سرمایه‌ای در دست دارید و تمایل دارید آن در بازار مسکن سرمایه گذاری کنید . شما برای خرید ملک ، یک واحد آپارتمان در همان کلان شهر شلوغ خود را انتخاب می کنید و یا اینکه خرید ویلا در شمال کشور گزینه شما خواهد بود ؟

البته مسلم است که هر انتخابی متوجه به سلیقه و تمایل شما در سرمایه‌گذاری خواهد بود، اما پیشنهاد ما با در نظر به بازار داغ سرمایه‌گذاری در شمال ایران، سرمای گذاری در این منطقه با خرید ویلا می باشد . برای اینکه بهتر بتوانیم این گزاره خرید ویلا در شمال اقدامی به صرفه‌تر و پر سود‌تر خواهد بود را به شما برسانیم به مطالب زیر با دقت توجه کنید .

اولا اینکه با سرمایه‌ای که در اختیار شما قرار دارد حتما در شمال کشور یک ملک و یا ویلای قابل توجه‌تر و بزرگتری می توانید تصاحب کنید ، چون قیمت ملک و زمین در کلان شهرها به هیچ وجه با شهرهای کوچک تر به خصوص شهرهای شمال کشور یکسان و اصلا قابل مقایسه نیست .

دوما مد نظر داشته باشید که خرید و فروش در شهرهای بزرگ و شلوغ خیلی سخت تر است به این معنی که با مقدار سرمایه‌ای که برای خرید یک ویلا در شمال با امکانات مناسب کنار گذاشته‌اید، به سختی می‌توانید ملکی با استانداردهای دلخواه خودتان در کلان شهرها خریداری کنید.

از طرفی به هر میزان بودجه‌ای هم که داشته باشید و آن را تبدیل به مسکن کنید، باز هم در کنار ملک شما ملک دیگری با سرمایه‌ای بیشتر و ظاهری مدرن تر ساخته خواهد شد که ارزش ملک شما با توجه به تراکم زیاد خانه ها و سرمایه‌گذاران فراوان روز به روز کم و کمتر خواهدد شد. اما در شمال کشور این تراکم به طرز چشمگیری کم است ضمن اینکه موقعیت جغرافیایی آن مناطق ملک شما به عنوان سرمایه‌ای گرانبها تا سالها بعد برای شما باقی خواهد ماند .

با توجه به مطالب ارائه شده در بالا خرید ویلا در شمال سرمایه گذاری بسیار امن و پرسودی است

نتیجه گیری

شمال ایران و به خصوص استان مازندران یکی از مقاصد مهاجرتی است و بنابراین نیاز به خرید ویلا روز به روز در این منطقه رو به افزایش می‌باشد. خرید ویلا در شمال کشور البته با دقت و همچنین مشاوره از افراد متخصص و امین ، یعنی اقدام برای افزایش سرمایه . آن هم سرمایه ای که می‌تواند به مدت طولانی برای شما ماندگار باشد و از آن بهره ببرید . ما معتقدیم که خرید ویلا در شمال می‌تواند مقرون به صرفه باشد زیرا مزایا و امتیازات زیادی دارد. شما میتوانید برای دیدن ویلا های فروشی در شمال به سایت املاک موسوی مراجعه کنید.

منبع : املاک موسوی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.