خبر مهم:

کد مطلب: ۶۳۷۰۰۷

بهترین هتل‌های ترکیه برای سفر نوروزی را بشناسید

بهترین هتل‌های ترکیه برای سفر نوروزی را بشناسید

با نزدیک به تعطیلات نوروزی برخی قصد سفر به ترکیه را دارند. برای آشنایی با بهترین هتل‌های این کشور با متن زیر همراه باشید.

هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا

هتل ۵ ستاره سوئنو دلوکس بلک در منطقه زیبا و ساحلی بلک شهر آنتالیا قرار گرفته است. با اقامت در هتل سوئنو دلوکس بلک می توانید به هر چیزی که نیاز داشته باشید و حتی بیشتر از انتظاراتتان دسترسی پیدا کنید هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا اقامتی رویایی را با امکانات بی نظیر خود برای شما رقم خواهد زد. از تعطیلات خود در ساحل اختصاص وسیع و گسترده هتل سوئنو دلوکس و استخرهای شنا به همراه فعالیت های تفریحی برای کودکانتان لذت ببرید. هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا علاوه بر خدمات (all-inclusive خدمات رایگان تا ساعت ۱۲ شب) برگزار کننده کنسرت های فوق العاده جذاب به همراه فعالیت های تفریحی و نمایش انیمیشن می باشد.

هتل آسکا لارا آنتالیا

آیا می خواهید در تور آنتالیا نوروز یک اقامتگاه دلپذیر در لارا بمانید؟ هتل آسکا لارا ریزورت اند اسپا یک هتل ۵ ستاره لوکس است که برای تعطیلات عالی مناسب است. بیش از چندین مسافر به هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا با میانگین ۸ امتیاز می دهند. این هتل امکانات زیادی از جمله اسپا دارد. بیشتر بدانید؟ سپس برای اطلاعات بیشتر به عکس ها و نظرات هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا نگاهی بیندازید! آیا برای یک تعطیلات فوق العاده در ترکیه آماده هستید؟ همین امروز تعطیلات هتل آسکا لارا توچال و اسپا خود را رزرو کنید!

هتل آسکا لارا توسط یک جاده به دو قسمت تقسیم شده است. این هتل دارای امکانات پارک آبی، استخر، رستوران، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی میباشد. هتل آسکا لارا دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. شما می توانید از وعده های غذایی خود به صورت سلف سرویس لذت ببرید، رستوران های این هتل غذاهای سنتی ترکی، شرق دور و غذاهای ایتالیایی سرو می کنند.

هتل رویال وینگز لارا آنتالیا

هتل رویال وینگز ، هتل نخبه گروه Stone در آوریل ۲۰۰۵ در مساحت ۷۲۰۰۰ متر مربع ، در فاصله ۱۷ کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۱۵ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا افتتاح شد.

هتل رویال وینگز در فضایی آرام و نزدیک ساحل شنی طلایی دریای مدیترانه ، راحتی خانه را به همه مهمانان ارائه می دهد. این باغ دارای باغهای زیبا با زیبایی طبیعی درختان و گیاهان با مساحت ۴۶۷۲ متر مربع شامل استخرهای کودکان است. باغ زیبا و منحصر به فرد آن با درختان خرما و خرما مسیری را مستقیماً به ساحل ایجاد می کند. استخر با طراحی هوشمندانه در اطراف باغ جریان می یابد و فضایی خصوصی و آرام با منظره ای از ساختمان رویال وینگز ایجاد می کند.

امکانات متنوع غذا و نوشیدنی در فضای باز برای راحتی مهمانان وجود دارد. یک مینی کلوب ، یک فضای بازی سرپوشیده کامپیوتری ، یک سینما ، یک پارک آبی و یک شهربازی در سایت موجود است تا خانواده هایی با بچه ها تعطیلات لذت بخشی داشته باشند.

مرکز سلامتی و آبگرم در دسترس است تا به مهمانان تور مسافرتی آنتالیا در آرامش بدن و ذهن خود کمک کند ، انرژی منفی خود را پشت سر گذاشته و با درمان های موجود در یک محیط آرام و آرامش بخش ، شاداب کننده باشد

هتل هیلتون بسفروس استانبول

هتل هیلتون بسفروس استانبول ترکیه یک هتل ۵ ستاره است که در قسمت اروپایی استانبول با چشم اندازی رو به تنگه بسفروس واقع شده است.اتاق های این هتل دارای بالکن با نمایی رو به باغ یا تنگه بسفر، دکوری سنتی ترکی، محوطه جدا برای نشستن ، پرده های نورگیر، حمام اختصاصی، صندوق امانات و اینترنت وای فای رایگان می باشد.

استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، کلاس های ایروبیک، امکانات تنیس و اسکواش، حمام ترکی، ۲ سونا، ۲ حمام بخار، خدمات ماساژ و سالن زیبایی از جمله برخی از امکانات هتل هیلتون بسفروس استانبول می باشند. این هتل به دلیل امکانات بالا برای تور استانبول نوروز توصیه می شود.

2 1

هتل هیلتون بسفروس استانبول ترکیه

این هتل دارای ۷ رستوران است که انواع غذاهای چینی ، لبنانی و دریایی را سرو می کند، غذای مخصوص کودک، غذای رژیمی نیز در منوی رستوران وجود دارد، همچنین امکان صرف صبحانه در اتاق نیز از دیگر خدمات هتل بسفروس می باشند.

به میدان تکسیم و منطقه خرید نیشانتاشی با ۱۰ دقیقه پیاده روی از هتل می رسید. فاصله هتل هیلتون بسفر تا ایستگاههای متروی تکسیم و عثمان بی نیز نیز تنها ده دقیقه است. فاصله کاخ توپکاپی تا این هتل ۳٫۵ کیلومتر می باشد.

هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول

در هتل ۵ ستاره سی وی کی پارک بسفروس شما جنبه های دیگری از زیبایی های شهر تاریخی استانبول را خواهید دید. هر طبقه این هتل به نام مادران سلطان های عثمانی که نقش به سزایی در دوره ی خود داشتند نام گرفته اند. برای القای احساس اقامت در یک کاخ عثمانی لباس های مجلل و رسمی عثمانی بر تن مانکن ها و یا میزهای شیشه ای در نقاط مختلف هتل قرار دارند. تمام امکانات موجود در هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول برای راحتی و خاطره برانگیز کردن سفر شما محیا شده اند. بنابراین می توان گفت این هتل برای تور استانبول مناسب است.

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

هتل پانوراما هیل، اقامتگاهی ۴ ستاره می باشد که در کوش آداسی قرار دارد و برخی اتاق های آن منظره ای رو به دریای اژه دارند. این هتل لوکس دارای امکانات ورزشی، سالن اسپا و یک استخر روباز می باشد. وای فای و پارکینگ به رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرند. هر کدام از اتاق‌های بزرگ و مدرن هتل پانوراما هیل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی و یخچال هستند. هتل پانوراما هیل در ۱۸ کیلومتری شهر باستانی افسوس و ۷۳ کیلومتری شهر ازمیر واقع شده است. فاصله هتل تا ساحل عمومی صفر نبوده و حدود ۵۰۰ متر فاصله دارد. هتل پانوراما هیل ارائه کننده خدمات ALL INCLUSIVE می‌باشد. هتل پانوراما هیل دارای ۱۲۵ اتاق است که کلیه اتاق‌ها دارای بالکن، تهویه، تلفن، صندوق امانات، تلویزیون، سشوار و اینترنت می‌باشند.

اگر تور کوش آداسی نوروز را خریداری کردید حتما این هتل را در نظر داشته باشید.

3

هتل پانوراما هیل

سخن پایانی:

البته که هتل های بی نظیر ترکیه به این موارد و شهرها ختم نمی شوند اما در نظر داشته باشید که هتل های مذکور مخصوصا در آنتالیا در نوروز ۱۴۰۱ برنامه های زنده ای دارند که میتوانید برگه ای جدید را در خاطرات خوب خود ایجاد نمایید.

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.