کد مطلب: ۶۵۵۳۸۴

رقابت بین‌المللی «کنز» با حمایت ایرانسل برگزار شد

رقابت بین‌المللی «کنز» با حمایت ایرانسل برگزار شد

آیین پایانی دومین رقابت علمی بین‌المللی «کنز (KANS) »، از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) و با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به عنوان شریک رویداد، برگزار شد.

آیین پایانی دومین رقابت علمی بین‌المللی «کنز (KANS)»، از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به عنوان شریک رویداد، برگزار شد.

عنوان KANS، مخفف عبارت انگلیسی «Knowledge Application and Notion for Society»، به معنی کاربرد دانش و ایده برای جامعه است. هدف از این رقابت، ارائۀ راه‌حل‌های مبتنی بر علم، برای مسائل پیش‌روی جوامع بشری است که توسط دانشمندان جوان، دانشجویان و پژوهشگران زیر ۴۵ ساله در ۵۷ کشور عضو سازمان همکاری اسلامی و نیز مسلمانان سایر کشورها، ارائه می‌شود.

در این دوره، ۶۵۸ اثر از دانشمندان ۲۵ کشور جهان شامل ۲۳۳ اثر در حوزه سلامت و فناوری پزشکی، ۲۲۹ اثر در حوزه آب، محیط زیست و انرژی، ۳۱ اثر در حوزه معدن و صنایع معدنی، ۴۷ اثر در حوزه اقتصاد، بانکداری و تامین مالی، ۷۷ اثر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ۴۱ اثر نیز در حوزه حمل و نقل توسط دبیرخانه رقابت دریافت شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.