کد مطلب: ۶۹۲۹۴۴

۵ مورد از بهترین هتل‌های کیش از نگاه مسافران را بشناسید

۵ مورد از بهترین هتل‌های کیش از نگاه مسافران را بشناسید

جزیره زیبای کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری و تفریحی ایران است. اگر قصد سفر به این جزیره را داشته باشید، برای رزرو هتل کیش می‌توانید از میان هتل‌های متنوع آن، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جزیره زیبای کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری و تفریحی ایران است. اگر قصد سفر به این جزیره را داشته باشید، برای رزرو هتل کیش می‌توانید از میان هتل های متنوع آن، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورتی که هتل انتخابی شما کیفیت قابل قبولی نداشته باشد، ممکن است خاطره بدی در ذهن شما باقی بماند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مطلب بهترین هتل‌ های کیش از نگاه مسافران را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های کیش را بشناسید

به طور حتم هر هتلی برای جذب مسافر و مهمان، کمپین‌های تبلیغاتی بسیاری دارد و خیلی نمی‌توان به این تبلیغات اعتماد کرد. اما اگر توصیه‌های مسافران و گردشگرانی که قبلا در این هتل ‌ها اقامت داشته‌اند را بخوانیم، در مسیر درستی برای انتخاب یک هتل مناسب قرار گرفته‌ایم.
می‌توانید لیست بهترین هتل‌ های کیش که مسافران زیادی از اقامت در آن‌ها رضایت داشته‌اند را در ادامه ببینید. اما در نهایت، حق انتخاب با شما است. امیدواریم با در نظر گرفتن این ۵ پیشنهاد، بتوانید بهترین هتل کیش را برای اقامت خود انتخاب کنید.

۱- هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از قدیمی ‌ترین و البته زیباترین هتل ‌های کیش است که در طراحی آن از معماری زیبای تخت جمشید، الهام گرفته شده است. معماری زیبا و استفاده از طرح ستون‌های هخامنشی در این هتل، این هتل را به یک جاذبه دیدنی و اثر هنری بدل کرده است. هتل پنج ستاره داریوش کیش امتیاز بالایی به لحاظ رضایت میهمانان خود کسب کرده است.

هتل داریوش کیش در قسمت شمال شرقی جزیره قرار گرفته و دسترسی مناسبی به جاذبه‌ های دیدنی و امکانات تفریحی کیش دارد. بدون شک، هتل داریوش را می‌توان یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین هتل‌ های کیش دانست، امکانات و تجهیزات استفاده شده در اتاق ‌های این هتل، در سطح بسیار بالایی قرار دارد. اگر قصد سفر به کیش دارید، اولین پیشنهاد ما هتل داریوش است.

هتل داریوش کیش، نمای بسیار زیبایی در شب دارد و سوژه جالبی برای عکاسان است. اقامت در این هتل، صرف نظر از جاذبه های گردشگری کیش، به خودی خود برای شما جذاب و دلپذیر خواهد بود.

۲- هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک یکی دیگر از بهترین هتل‌ های کیش است. این هتل پنج ستاره به عنوان یکی از بهترین ریزورت هتل ‌های ایران شناخته شده و در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار بنا شده است. هتل مارینا پارک در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسیده و در ساخت آن از جدیدترین تجهیزات و امکانات رفاهی روز بهره برده شده است.
نمای بسیار زیبای هتل، طبیعت بکر، معماری زیبا، تجهیزات مدرن، دارا بودن ساحل اختصاصی، دسترسی مناسب به جاذبه‌ های دیدنی و گردشگری کیش از مهمترین عوامل رضایت مسافران و گردشگران از هتل مارینا پارک است. اگر دوست دارید یک اقامت لوکس را تجربه کنید، هتل مارینا پارک انتخاب شما است. با اقامت در هتل مارینا پارک کیش، از تماشای ساحل زیبا و آب‌های نیلگون خلیج فارس لذت ببرید.

4 5

۳- هتل ترنج کیش

آیا اقامت در دل آب‌های زلال و شفاف جزیره کیش با یک آکواریوم طبیعی برای شما جذاب است؟ هتل ترنج کیش را انتخاب کنید. هتل ترنج یکی از لوکس ‌ترین و البته متفاوت ‌ترین هتل ‌های کیش محسوب می‌شود که در میان آب ساخته شده است. هر اتاق، یک نمای شیشه‌ای به درون آب‌های شفاف جزیره دارد و می‌توانید از تماشای شنای لاکپشت‌ها و ماهی‌ها، در زمان اقامتتان لذت ببرید.

هتل ترنج از بهترین هتل ‌های پنج ستاره کیش است که در دو فاز ساخته شده، فاز اول روی آب‌های خلیج فارس، به صورت اکوسیستمی با طرح بته جقه و فاز دوم آن به صورت طبقاتی و در ساحل جزیره واقع شده است. اما اگر دلتان یک تجربه متفاوت از اقامت در یک هتل پنج ستاره می‌خواهد، پیشنهاد می‌کنیم حتما یک شب اقامت در اتاق‌های روی آب هتل ترنج کیش را به خودتان هدیه دهید.

۴- هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره کیش بوده که به دلایل متفاوتی، نظر مسافران و گردشگران جزیره را به خود جلب کرده است. این هتل ۲ طبقه، در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع و در سال ۱۳۵۴ بنا شده، بنابراین قدیمی‌ ترین هتل جزیره کیش محسوب می‌شود. اقامت در یک هتل قدیمی ساخت پنج ستاره با امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته، یک خاطره دلنشین از سفر به جزیره کیش برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

۵- هتل پاناروما کیش

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های کیش از نظر مسافران، هتل پاناروماست. این هتل پنج ستاره از نوسازترین هتل ‌های جزیره بوده که در سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسیده است. اما با وجود جدید بودن، با ارائه خدمات عالی، در همین مدت کوتاه توانسته نظر مسافران و گردشگران زیادی را به خود جلب کند.
از مهمترین مواردی که می‌تواند شما را برای انتخاب هتل پاناروما کیش برای اقامت مجاب کند، برخورد بسیار حرفه‌ای پرسنل، امکانات رفاهی عالی، تجهیزات مدرن و دسترسی مناسب به مراکز خرید و جاذبه‌ های گردشگری کیش است. اگر قصد سفر به کیش دارید، این هتل نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

5 4

سفر به کیش با اقامت در بهترین هتل ها

کیش از مهمترین مقاصد گردشگری ایران است که به دلیل تفریحات جذاب و دیدنی‌های بسیار، سالانه چندین هزار گردشگر ایرانی و خارجی به آن سفر می‌کنند. به دلیل حجم بالای مسافر، هتل‌ های بسیاری با امکانات متفاوتی در جزیره ساخته شده‌اند. اما در میان هتل ‌های متنوع کیش، کدام هتل مناسب ‌تر است؟

صرف نظر از اولویت‌های شما و میزان هزینه‌ای که برای رزرو هتل کیش در نظر گرفته‌اید، سعی کردیم در این مطلب بهترین هتل‌ های کیش از نظر مسافران، که امتیاز‌های بالاتری دریافت کرده‌اند را به شما معرفی کنیم. ‌امیدواریم که با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین هتل کیش را برای خود انتخاب و یک سفر دلچسب و به یادماندنی در جزیره تجربه کنید. برای خرید بلیط کیش و رزرو هتل ارزان به وب سایت فلای تودی مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.