خبر مهم:

کد مطلب: ۶۹۷۴۸۱

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد کدامند؟

بهترین هتل‌های ۴ ستاره مشهد کدامند؟

اگر قصد سفر به مشهد را دارید ولی هنوز هتل رزرو نکرده‌اید، نگران نباشید! ما امروز قصد داریم بهترین هتل‌های شهر مشهد را به شما معرفی کنیم. این شهر هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره زیادی دارد که هر یک، خدماتی با کیفیت متفاوت به مهمانان عرضه می‌کنند.

اگر قصد سفر به مشهد را دارید ولی هنوز هتل رزرو نکرده اید، نگران نباشید! ما امروز قصد داریم بهترین هتل های شهر مشهد را به شما معرفی کنیم. این شهر هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره زیادی دارد که هر یک، خدماتی با کیفیت متفاوت به مهمانان عرضه می‌کنند. هتل های ۵ ستاره شهر مشهد به اندازه کافی مشهور هستند و معرف حضور همه می‌باشند. اما آیا می‌دانید بهترین هتل های ۴ ستاره مشهد کدامند؟ با ما همراه باشید تا شما را با هتل کیانا مشهد، هتل آپادانا و… آشنا کنیم.

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد یکی از بهترین هتل های شهر مشهد است که شما با دیدن آن تعجب می‌کنید که این هتل چرا ۴ ستاره دارد، زیرا امکانات رفاهی آن به اندازه ای است که با هتل های ۵ ستاره برابری می‌کند. هتل کیانا در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد و به همین خاطر از جمله هتل های نوساز شهر مشهد محسوب می‌شود.
هتل کیانا فاصله اندکی با حرم مطهر رضوی دارد و تنها با ۷ دقیقه پیاده روی از آنجا به باب الجواد خواهید رسید. این هتل علاوه بر نزدیکی به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به مراکز تجاری مهم شهر از جمله بازار رضا نیز نزدیک است.

هتل کیانا مشهد یک ساختمان ۵ طبقه است که ۱۱۰ واحد اقامتی دارد. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل، فول امکانات هستند و از امکانات ویژه ای برخوردار هستند. علاوه بر واحدهای عادی، این هتل از تعدادی واحد کانکت نیز برخوردار است. واحدهای کانکت، اتاق های مجزایی هستند که با یک در به یکدیگر متصل هستند و برای مسافران خانوادگی بهترین گزینه هستند.

این هتل ۴ ستاره دو رستوران مجزا دارد که هر یک منوی غذایی متفاوتی دارند. رستوران ارغوان به عنوان رستوران اصلی این هتل، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. در رستوران ارکیده، تنها غذاهای اصیل و سنتی ایرانی آماده می‌شود.

8 2

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد علاوه بر فول امکانات بودن اتاق ها، نزدیکی به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و رستوران های لاکچری با غذاهای لذیذ، امکانات دیگری نیز دارد که بر جذابیت آن افزوده است. از جمله این امکانات می‌توان به اتاق بازی کودکان، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و حمام ترکی اشاره کرد.

اقامت در هتل کیانا مشهد

اقامت در هتل زیبای کیانا در چند قدمی شما قرار دارد. برای رزرو هتل کیانا مشهد، به پرشین هتل بروید و با آگاهی از جزئیات مربوط به اتاق های مختلف و اطلاع از قیمت ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

معرفی هتل آپادانا مشهد

اگرچه که این مقاله در مورد بهترین هتل های ۴ ستاره شهر مشهد است اما معرفی هتل آپادانا به عنوان یک هتل ۳ ستاره خوب، خالی از لطف نخواهد بود. هتل آپادانا برخلاف هتل کیانا مشهد، یک ساختمان قدیمی و کهن است. اما نگران فرسوده بودن ساختمان آن نباشید زیرا بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. آخرین بار، این هتل در سال ۱۳۹۹ بازسازی شد.

ساختمان هتل آپادانا مشهد ۳ طبقه بیشتر ندارد و واجد ۴۳ واحد اقامتی است. اتاق های این هتل ۳ ستاره با ظرفیت های ۳ تا ۵ نفره وجود دارند و فول امکانات هستند. واحدهای اقامتی هتل آپادانا مانند اتاق های هتل کیمیا مشهد، از تمام امکانات رفاهی برخوردار هستند و سفر آرام و خاطره انگیزی برای شما رقم خواهد زد.

موقعیت مکانی این هتل، به گونه ای است که فاصله کمی تا حرم و بازارهای معروف مشهد دارد. با اقامت در هتل آپادانا مشهد تنها ۱۰ دقیقه تا حرم مطهر رضوی فاصله خواهید داشت.

رستوران ایرانی این هتل بعلاوه کافی شاپ لوکس آن، نیازهای تغذیه ای شما را به بهترین شکل برآورده می‌کنند و از این لحاظ نیز به شما خوش می‌گذرد.

9 2

هتل آپادانا مشهد

هتل جواد مشهد

هتل کیانا مشهد تنها هتل ۴ ستاره تاپ شهر مقدس مشهد نیست. بلکه هتل جواد نیز یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره عالی این شهر است که در مجاورت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) قرار دارد. هتل جواد مشهد امکانات رفاهی فوق العاده ای دارد که آن را به یک هتل ممتاز تبدیل کرده است. این هتل ۴ ستاره به دلایل زیر بسیار پرطرفدار است:
• نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع)
• رستوران با غذاهای خوشمزه و سالم
• اتاق های فول امکانات
• لابی بزرگ و شیک
• امکانات رفاهی فوق العاده
• استخر، سونا و جکوزی
• سالن ورزشی
• سالن ماساژ
• اتاق بازی کودکان
• خشکشویی
• خدمات نظافتی عالی
• برخورد عالی پرسنل هتل با مهمانان

رزرو هتل با پرشین هتل

پرشین هتل با چندین و چند سال سابقه در زمینه رزرواسیون آنلاین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای رزرو هتل کیانا مشهد، هتل آپادانا مشهد، هتل جواد و دیگر هتل های مشهد به سایت پرشین هتل مراجعه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. لیست بهترین هتل های مشهد با جزئیات واقعی و قیمت روز آنها را در پرشین هتل ببینید. ما به شما تضمین کیفیت و تضمین قیمت می‌دهیم تا بدون هیچگونه نگرانی، هتل دلخواه خود را رزرو کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.