کد مطلب: ۷۲۳۷۵۷

در کمتر از یک دقیقه بلیط هواپیما بخرید

در کمتر از یک دقیقه بلیط هواپیما بخرید

تا به حال برایتان پیش آمده که سفری فوری در پیش داشته باشید و به دنبال بلیط هواپیما باشید؟ در چنین شرایطی زمان حرف اول را می‌زند. یعنی شما دیگر فرصت ندارید در تمام سایت‌های فروش بلیط جستجو کنید تا بلیط ایده‌آل خود را پیدا کنید.

تا به حال برایتان پیش آمده که سفری فوری در پیش داشته باشید و به دنبال بلیط هواپیما باشید؟ در چنین شرایطی زمان حرف اول را می‌زند. یعنی شما دیگر فرصت ندارید در تمام سایت‌های فروش بلیط جستجو کنید تا بلیط ایده‌آل خود را پیدا کنید. حال تصور کنید بتوانید در کمتر از یک دقیقه بلیط پرواز بخرید. سفرمارکت این امکان را فراهم کرده است که تنها با یک کلیک، لیستی از تمام بلیط‌های موجود به شما نمایش داده شود. اینگونه می‌توانید تنها با یک نگاه، یک بلیط هواپیما ارزان مناسب را پیدا کرده و خریداری کنید.

سفرمارکت را کمی بیشتر بشناسیم

امروزه سفرمارکت به بزرگ‌ترین بازار آنلاین گردشگری کشور تبدیل شده است. سفرمارکت مانند یک موتور جستجو اما به صورت تخصصی در حوزه گردشگری، بهترین و ارزانترین قیمت سفر را از بین بیش از صدها سایت، جستجو می‌کند و به شما نمایش می‌دهد. این موتور جستجو به مسافرین این امکان را می‌دهد تا با جستجو، مقایسه و انتخاب خدمات گوناگون گردشگری و با دسترسی ساده و آسان، سفری اقتصادی و با ارزانترین قیمت بازار را تجربه کنند. آگاهی از بهترین خدمات و کمترین قیمت‌های موجود در بازار در حداقل زمان ممکن، خدمتی است که سفرمارکت مایل است به کاربران خود ارائه دهد.

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت مزایای زیادی دارد. چرا که شما در سفرمارکت بلیط هواپیما را فقط از یک آژانس خریداری نمی‎کنید. می‌توانید بلیط هواپیما را بر اساس مبدا و یا مقصد مورد نظرتان از بین صدها آژانس مسافرتی جست‌وجو کنید. در نهایت ارزانترین بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری می‌کنید. بنابراین همیشه در سفرمارکت بهترین گزینه را پیدا خواهید کرد. همچنین در سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید. یعنی به جای جست‌وجو در بین ده‌ها سایت مختلف برای خرید بلیط هواپیما ارزان کافی است در سفرمارکت جست‌وجو کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و خریداری کنید.

چرا برای خرید بلیط هواپیما به سراغ سفرمارکت برویم؟

خرید بلیط هواپیما ارزان برای کسانی که قصد سفر با اهداف گردشگری، درمان و کسب و کار را دارند، مسئله مهمی است. مسافران گاهی مجبور می‌شوند سایت ده‌ها فروشنده را چک کنند تا بتوانند بلیط هواپیما مد نظر خود را پیدا کنند. به همین دلیل مسافران قبل از سفر برای پیدا کردن بلیط هواپیما با دشواری زیادی مواجه هستند. در اینجا سفرمارکت به کمک شما می‌آید و خدماتی به شرح زیر را برای شما فراهم می‌کند:

امکان مقایسه میان انواع بلیط‌ها

یکی از مهم‌ترین مزایای ابزارهایی مانند سفرمارکت این است که امکان مقایسه و خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت و امکانات را برای مسافران فراهم می‌کند. حال، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید بلیط هواپیما ارزان به آن توجه کنید، تفاوت بین بلیط هواپیما سیستمی و بلیط هواپیما چارتر است. در شرایطی که به دنبال بلیط تخفیف‌دار هواپیما هستید، باید به غیر از بلیط سیستمی، به سراغ سایر انواع دیگر بلیط‌ها بروید. یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما، خرید بلیط چارتر است. چارترکننده برای مسیرهای مختلف همه یا تعدادی از بلیط‌های هواپیما را خریداری می‌کند و به مرور می‌فروشد. این‌ها همان بلیط‌هایی هستند که مشتریان به اسم بلیط زیر قیمت می‌شناسند و معمولا هر کس قبل از سفر خود می‌گردد تا با پیدا کردن پرواز ارزان، هزینه‌های سفرش را تا حد ممکن کاهش دهد.

97

امکان خرید بلیط هواپیما ارزان

خرید بلیط هواپیما به قیمتی مناسب، یکی از دغدغه‌های مسافرانی است که می‌خواهند با صرفه‌جویی در قیمت بلیط هواپیما، مدت زمان سفر یا کیفیت سفر خود را افزایش بدهند. این که شما بتوانید بلیط هواپیما ارزان تهیه کنید و سفر خود را اقتصادی و به صرفه نگه دارید به عوامل مختلفی وابسته است. برای نمونه اگر زمانی که اقدام به خرید بلیط هواپیما می‌کنید زمان اوج گردشگری در کشور مقصد باشد شما باید هزینه بیشتری بابت خرید بلیط هواپیما بپردازید. توجه به کلاس پروازی، تعداد توقف و شرکت هواپیمایی از دیگر عوامل مهمی است که در رسیدن شما به بلیط هواپیما ارزان تاثیرگذار خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما مانند هر خرید دیگری نیاز به زمانی مناسب دارد. در صورتی که بخواهید در آخر هفته‌ها سفر بکنید و بلیط هواپیما خود را نیز در آن زمان خریداری بکنید، باید هزینه‌ی بیشتری متقبل شوید. سفرمارکت به عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجوهای مسافرتی ایران، به شما کمک می‌کند تا ارزانترین و بهترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و خریداری کنید. در واقع با سفرمارکت این امکان را خواهید داشت که خرید و مقایسه قیمت بلیط هواپیمای داخلی و خارجی را از بین صدها سایت انجام دهید. شما در سفرمارکت قیمت صدها فروشنده بلیط هواپیما را برای هر مقصدی که می‌خواهید با هم مقایسه می‌کنید و در نهایت از بهترین فروشنده بهترین و مناسب‌ترین خرید را انجام می‌دهید. فقط کافیست مبدا، مقصد و زمان سفر خود را وارد کرده و بر روی جستجو کلیک کنید. همچنین خرید بلیت قطار نیز یکی دیگر از سرویس های سفرمارکت است.

95 1

گفته می‌شود که بلیط‌های سیستمی تغییرات قیمتی زیادی ندارند، اما به هر حال تغییر می‌کنند. پرواز چارتر هم که تغییرات زیادی دارد. بهتر است چند روز متوالی قیمت‌ها را بررسی کنید و کمی صبور باشید تا بتوانید بهترین قیمت را پیدا کنید. از طرفی قیمت‌ها ممکن است در دو روز متوالی تفاوت زیادی داشته باشند. اگر بتوانید تاریخ سفرتان را با نرخ پرواز تغییر بدهید احتمالا در هزینه زیادی صرفه‌جویی می‌شود و هزینه‌ها کاهش خواهند یافت. همچنین مواردی هستند که ممکن است به صورت ناگهانی، بلیط هواپیما با قیمت پایینی را برای شما به ارمغان بیاورند.

امکان تغییر تاریخ پرواز

وقتی تصمیم دارید بلیط هواپیما تهیه کنید همیشه این سوال پیش می‌آید که این بلیط را چه زمانی بخرید تا برای شما هزینه کم‌تری داشته باشد. معمولا گفته می‌شود که بهترین زمان برای خرید بلیط حدودا پنجاه روز پیش از زمان پرواز است اما رعایت این نکته همه جا و همه وقت جواب نمی‌دهد.

گاهی شاید بهتر باشد که پروازهای برون مرزی را که برنامه‌ریزی بلند مدتی می‌خواهند حتی پنج تا شش ماه زودتر رزرو بکنید تا هزینه کم‌تری پرداخت کنید. از آن طرف بلیط‌ لحظه آخری و چارتری هم گزینه‌های خوب و مقرون به صرفه‌ای هستند که خریدشان هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد. زمانی که پروازها مسافران بسیار زیادی دارند اگر خریدن بلیط هواپیما را به لحظات آخر موکول بکنید گاهی ناچار می‌شوید نسبت به سایرین هزینه بسیار بیشتری را پرداخت بکنید و شاید اصلا بلیط پیدا نکنید.
بنابراین برای ایام تعطیلات و روزهای خاص اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید قیمت بلیط هواپیما مناسب باشد، باید ماه‌ها زودتر به فکر خرید بلیط باشید. بنابراین اگر از الان برای سفری در آینده دور برنامه‌ریزی می‌کنید به صرفه‌تر است زودتر پروازتان را رزرو کنید. پروازهای این چنینی سیستمی هستند و بعدا امکان تغییر تاریخ و کنسلی آن (با توجه به قوانین مربوط به هر شرکت هواپیمایی) وجود خواهد داشت.

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت را با هم بررسی کنیم و به تحلیل دلایل استفاده از سفرمارکت پرداختیم. فراموش نکنید که در زندگی ماشینی امروزی، سرعت حرف اول را می‌زند. پس بلیط خود را در کمتر از یک دقیقه در سفرمارکت بخرید و در برنامه سفر بعدی خود، حتما سفرمارکت را برای رزرو بلیط هواپیما در نظر داشته باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.