فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۰۴۲۴

قیمت خاویار سیاه برابر با طلای ۱۸ عیار!!

قیمت خاویار سیاه برابر با طلای ۱۸ عیار!!

قیمت خاویار سیاه چرا بالاست؟ تنها دلیلی که محصولات را به طلا شبیه می کند، ارزش بسیار بالایی ست که درون آنها وجود دارد. خاویار و ماهی خاویاری با ارزش ترین گونه های دریایی محسوب می شوند و در معرض خطر انقراض قرار دارند.

قیمت خاویار سیاه چرا بالاست؟ تنها دلیلی که محصولات را به طلا شبیه می کند، ارزش بسیار بالایی ست که درون آنها وجود دارد. خاویار و ماهی خاویاری با ارزش ترین گونه های دریایی محسوب می شوند و در معرض خطر انقراض قرار دارند.

خاویار سیاه ایران ارزشمندترین غذای دنیا

به نظر شما چرا خاویار سیاه ایران ارزشمندترین غذای دنیا محسوب می شود؟ خاویار سیاه اصل از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای بهترین و بیشترین خاصیت های درمانی هستند. خاویار سیاه انواع مختلفی دارند که تمام گونه ها در ایران تولید و پس از استحصال میان مصرف کننده ها عرضه می گردد. از جمله مهم ترین گونه های خاویاری سیاه ایرانی عبارتند از:

خاویار بلوگا

خاویار بری

خاویار سوروگا

خاویار استرا

برابری ۵۰ گرم قیمت خاویار اصل ایرانی با طلای ۱۸ عیار

قیمت هر ۵۰ گرم خاویار سیاه برابر با طلای ۱۸ عیار است. این یک اصطلاح در میان عرضه کنندگان خاویاری می باشد. چرا که خاویار ایرانی ارزش بالایی دارد و قیمت نسبتا برابری با طلا دارد. علاوه بر ارزش غذایی بالایی که خاویار سیاه اصل ایرانی دارند، به دلیل کمیاب بودنشان نیز می توانند قیمت بالایی همچون طلای ۱۸ عیار داشته باشند. جهت دریافت لیست قیمت محصولات خاویاری در بسته بندی های ۲۵، ۵۰، ۱۰۰ و... و.... می توانید به سایت فروشگاه رایبد خاویار و یا برقراری ارتباط تلفنی اقدام کنید.

خواص خاویار سیاه اصل ایرانی

خاویار های سیاه ایرانی در صورت اصل بودن می دانید که چه خاصیت هایی ممکن است داشته باشد؟ این محصولات اگر در کنار اصل بودن و تازه بودنشان به صورت برنامه ریزی شده مصرف شوند، می توانند برای بدن شما بهترین خاصیت ها را داشته باشد. از جمله مهم ترین خاصیتی که در خاویار وجود دارد ارزش های غذایی این محصول می باشد. خاویار از پروتئین، کالری، کربوهیدرات، چربی ها، ویتامین های مختلف، و پتاسیم های فراوان تشکیل شده است که برای سیستم بدنی هر فرد بسیار تاثیر گذار و مثبت خواهد بود.

مهم ترین خاصیت های موجود در خاویار را به صورت موردی برای شما نام خواهیم برد:

کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن (جلوگیری از انواع ویروس ها و سرماخوردگی)

تقویت استخوان بندی بدن ( خصوصا برای افرادی که ورزشکار هستند و برای کودکان که در سنین رشد می باشند)

کمک به خانم های باردار ( برای سلامت و حفظ جنین از 6 ماهگی تا 9 ماهگی)

برای جلوگیری از آلزایمر و افسردگی بسیار مفید است.

خاویار2-1

چرا قیمت خاویار اینقدر بالاست؟

قیمت خاویار در بسیاری از نمایندگی ها و شرکت های خرید و فروش خاویاری ممکن است بالا باشد، اما شما می توانید در کمترین نرخ قیمت همراه با کیفیت های بسیار عالی در کنار بسته بندی های زیبا، محصولات را از نمایندگی رایبد خاویار و فروشگاه بزرگ این مجموعه خریداری نمایید. به صورت کلی نرخ خرید خاویارهای ایرانی از دیگر محصولات دریایی موجود در کشور و دنیا گرانتر می باشد و به دلیل کمیاب بودن محصولات می باشد.

همچنین زمان بسیاری طول می کشد تا از یک ماهی، خاویار استحصال گردد. ماهیان خاویاری را به عنوان فسیل های زنده در جهان می نامند و به دلیل این است که این محصولات از عصر دایناسورها تا به امروز در کشور ما زندگی می کنند و زیستگاه اصلی این گونه ها، دریای بسیار بزرگ خزر است.

انواع خاویارهای موجود در جهان عبارتند از:

 

  • خاویار های سیاه
  • خاویارهای سرخ
  • خاویارهای طلایی

 

هر کدام از این گونه های نیز به تنهای دارای زیر مجموعه خاویارهای بسیاری می باشند. در میان این گونه ها، تنها خاویارهای سیاه هستند که محبوبیت جهانی دارند و در ایران تولید و پرورش می شوند.

قیمت هر کیلو خاویار سیاه در بازار داخلی

قیمت هر کیلو خاویار سیاه در بازار داخلی و بازار صادراتی چقدر است؟ به طور کلی نرخ کیلویی خاویارها در هر نمایندگی بستگی به این دارد که نوع خاویارها کدام و چه کیفیتی داشته باشد. قیمت خاویار بلوگا به صورت کیلویی بین ۳۴ تا ۳۹ میلیون و قیمت خاویار بری به صورت کیلویی بین ۱۷ تا ۲۴ میلیون است. برای دریافت لیست قیمت روز می توانید به ما مراجعه کنید.

قیمت هر کیلو خاویار ایرانی در اروپا

نرخ قیمت ها برای صادرات خاویار به اروپا، بر حسب یورو می باشد که در لیست قیمت صادراتی برای شما توضیح داده شده است.

به صورت کلی قیمت هر کیلو خاویار ایرانی در اروپا نیز بستگی به این دارد که نوع انتخابی محصولات از کدام گونه های خاویاری باشد.

امروز فروش محصولات در بازار داخلی بیشتر از بازار صادراتی است، اما ایران در مرحله صادرات انواع خاویارها، بخصوص خاویار بلوگا رتبه اول را در جهان یه خودش اختصاص داده است و خاویارها بیشتر به کشورهای همسایه صادر می شوند. کشورهایی که ایران صادرات خاویار را به آنها انجام می دهند شامل موارد زیر است:

 

  • عمان
  • قطر
  • امارات
  • روسیه
  • چین
  • کانادا

 

همچنین می توانید آمار صادرات سال گذشته را در تصویر زیر مشاهده کنید.

خاویار3

چند نکته مهم در مورد شناخت خاویار اصل ایران

با توجه به اینکه امروز افراد سودجو بسیاری در بازار خاویاری به وجود آمده اند که محصولات فیک و تقلبی را با عنوان خاویاری میان مصرف کننده ها عرضه می کنند، شما باید اطلاعاتی در مورد محصولات داشته باشید که همیشه بتوانید بهترین و با کیفیت ترین خاویارها را خریداری نمایید.

خاویارهای اصل را حتی بدون اینکه محصول را ببینید، از روی بسته بندی اش می توانید تشخیص دهید. خاویارهای اصل دارای بسته بندی هایی هستند که پلمپ می باشد و سرب دارند. این محصولات بر زیر بسته بندی هایشان لیبل هایی درج شده که تاریخ های تولید، انقضا، کد دامپزشکی و سلامت محصول بر رویش نوشته شده است. محصولات اصل دانه های خاویاری اش یکدست می باشد و معمولا رنگ آنها رو به تیره می روند.

چندین مورد از مشخصات خاویار اصل عبارتند از:

 

  • درج مشخصات محصول
  • شکل ظاهری دانه خاویار
  • تفاوت قیمت خاویار اصل با تقلبی
  • رنگ خاویار

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.