خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۰۴۲۵

معرفی ساحل‌های استانبول

معرفی ساحل‌های استانبول

ما در این مطلب قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با جاذبه‌های استانبول به معرفی چند ساحل مطرح در این شهر بپردازیم.

اگر برای بررسی و مقایسه قیمت رزرو انواع هتل داخلی و خارجی نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، اسنپ تریپ معتبرترین سایت و بهترین گزینه برای این کار می‌تواند باشد.

سواحل زیبای استانبول

استانبول از سواحل متعددی برخوردار است که نظر اکثر توریست‌ها را به خود جلب می‌کنند. این سواحل از زیبایی خارق‌العاده بهره‌مند هستند و جزوه جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شوند. در ادامه چند مورد از این مکان‌ها را برای آشنایی بیشتر شما معرفی خواهیم کرد.

ساحل بورک

یکی بزرگترین و مشهورترین سواحل استانبول، ساحل بورک است که در کنار دریای سیاه واقع شده است. در این مکان امکانات تفریحی و استراحتگاه‌های تعبیه شده است که مناسب مسافران و بازدیدکنندگان این محل هستند و از چترها و تخت‌های زیبا برای استراحت و حمام آفتاب برخوردار است. این ساحل برای تفریحاتی نظیر شنا مناسب است و تا ۱۰۰ متری آن به‌دلیل عمق کم آب قابلیت شنا کردن را دارد.

کایت سواری، والیبال ساحلی، قایق سواری و موج سواری از سایر تفریحاتی است که می‌توانید در ساحل بورک تجربه کنید. در ساحل بورک از ۹ صبح تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شب امکان استفاده از امکانات آن وجود دارد و هزینه دریافتی این مکان نسبت به تفریحاتی که انجام می‌دهید کم و به‌صرفه خواهد بود. اگر برای دیدن ساحل بورک به استانبول سفر کرده‌اید برای خرید بلیط پرواز خارجی نظیر بلیط هواپیما استانبول تبریز به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید.

ساحل ترو بلو

یکی دیگر از سواحل پرطرفدار استانبول، ساحل ترو بلو است که نمای زیبایی از دریا در این مکان قابل مشاهده خواهد بود. این ساحل از رستوران‌های متعددی برخوردار است که با اجرای موسیقی زنده از مسافرین پذیرایی کرده و یک خاطره دل‌انگیز را برای آنان خلق می‌کنند. دیدن جزایر زیبا و قایق‌ها و همچنین غروب دل‌نشین خورشید از ساحل ترو بلو آرامشی بی‌بدیل به شما خواهد بخشید و قطعا این سفر را برای شما به یکی زیباترین سفرها تبدیل خواهد کرد. برای دیدن ساحل زیبای ترو بلو می‌توانید بلیط پرواز تبریز به استانبول را با شرایط ویژه از سایت اسنپ تریپ تهیه کنید.

ساحل دالیا

از سواحل محبوب استانبول می‌توان به ساحل دالیا اشاره کرد. این ساحل برای کسانیکه آرامش را به شلوغی شهر ترجیح می‌دهند مناسب است. این مکان با وسعت بالا و سرسبزی بی حد و حصر خود یک فضای ایده‌آل برای تفریحات ساحلی محسوب شده و با برخورداری از قایق‌های پارویی و سایر ورزش‌های ساحلی، یک فضای سرگرم کننده را خلق کرده است. غذاهای دریایی و محلی عرضه شده در ساحل دالیا می‌تواند لذت رفتن به این مکان را برای شما چندین برابر کرده و باعث ترغیب گردشگران برای مراجعه مستمر به این ساحل شود.

15-1

ساحل گلدن

یکی دیگر از سواحل زیبا و مشهور استانبول ساحل گلدن است که در مجاورت دریای مرمره و دریای سیاه قرار دارد. این ساحل از تفریحات متنوعی نظیر قایق پدالی، بازی صخره نوردی، والیبال ساحلی و گلف برخوردار است و موجب سرگرمی و هیجان گردشگران ساحلی می‌شود.رستوران‌ها و فسفودهای متعددی در ساحل گلدن وجود دارد که غذاهای بین‌المللی در آن‌ها سرو می‌شود و برای بی‌نظیر را نصیب مسافرین خواهد کرد. این ساحل برای اقامت مسافرین نیز خانه‌های ییلاقی و هتل نیز داشته و امکانات ویژه‌ای برای آنان فراهم کرده است.

ساحل طلایی

ساحل طلایی نیز از سواحل زیبای استانبول است که از طبیعتی بکر و چشم‌نواز برخوردار است و وجود اسکله‌های هیجان‌انگیز در این مکان باعث شده است به یکی از جاذبه‌های گردشگری استانبول تبدیل شود. در اطراف ساحل طلایی رستوران، کلبه‌های چوبی جالب، بوتیک‌های لوکس و مدرن و دریاچه نیز وجود دارد که محوطه ساحل را به یک فضای ایده‌آل برای بازدید توریست‌ها تبدیل کرده است. این ساحل در ۱۵ کیلومتری استانبول قرار دارد و به‌راحتی می‌توان برای استفاده از امکانات آن و همچنین لذت بردن از آرامش بی بدیل ساحل عازم ساحل طلایی شد.

ساحل نان استاپ

یک ساحل شنی و زیبا مناسب برای حمام آفتاب، ساحل نان استاپ است که در کنار روستای کیلیوس قرار دارد. این ساحل نکاتی ایده‌آل برای تفریحات، ورزش‌ها و سرگرمی‌های آبی در فصل تابستان مناسب است. موج سواری و کایت سواری از تفریحات پر هیجان این ساحل به‌شمار می‌آیند، ضمن اینکه در این مکان، والیبال ساحلی، کنسرت‌های جالب، بسکتبال و تنیس نیز برگزار شده و قابل انجام هستند.

ساحل سولار

این ساحل در لیست سواحل وسیع و مشهور استانبول قرار دارد و در یک کیلومتری سولار واقع شده است. در این ساحل امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده وجود دارد و پس از رفتن به ساحل سولار می‌توانید از جک اسکی، صخره نوردی، والیبال و فوتبال ساحلی و انواع تفریحات آبی لذت کافی را ببرید.

16-1

خرید بلیط  پرواز خارجی و بازدید از سواحل استانبول

در این مطلب تعدادی از سواحل مطرح استانبول را معرفی کرده و امکانات ارائه شده توسط هر کدام را ذکر کردیم. برای رفتن به استانبول و همچنین بازگشت از این شهر می‌توانید از طریق سایت‌هایی که خدمات فروش بلیط را عرضه می‌کنند اقدام کنید.

بلیط هواپیما استانبول تبریز و پرواز تبریز به استانبول از طریق سایت اسنپ تریپ قابل رزرو خریداری هستند و شما با خیالی آسوده برای هر زمانی که تصمیم دارید به سفر بروید، این بلیط‌ها را خریداری کنید. این سایت علاوه بر خدمات فروش بلیط برای رزرو هتل نیز خدمات ویژه ارائه می‌دهد و مسافرین را در انتخاب یک مکان اقامت ایده‌آل راهنمایی خواهد کرد.

جمع بندی

یکی از شهرهای بسیار محبوب در بین گردشگران ایرانی، استانبول ترکیه است که جاذبه‌های تفریحی بسیار زیادی دارد. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با سواحل این شهر به‌‌طور مختصر آشنا کنیم. اگر شما نیز قصد سفر به ترکیه را دارید بهتر است از این ساحل‌ها نیز دیدن کنید.

برای خرید بلیط پرواز خارجی بهتر است با یک مرجع معتبر در ارتباط باشید تا بتوانید با بهترین قیمت بلیط خود را رزرو کنید. اسنپ تریپ یکی از برترین مجموعه‌ها در این زمینه محسوب می‌شود و شما می‌توانید از مزایای این سایت بهره‌مند شوید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.