فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۱۳۱۸

تجربه‌ رزرو هتل‌های تبریز برای مسافران

تجربه‌ رزرو هتل‌های تبریز برای مسافران

تبریز به عنوان از قطب‌های گردشگری ایران شناخته می‌شود. افراد زیادی در طول سال برای تماشای آثار تاریخی و باستانی یا خرید از بازارهای تبریز عازم این منطقه می‌شوند.

تبریز به عنوان از قطب‌های گردشگری ایران شناخته می‌شود. افراد زیادی در طول سال برای تماشای آثار تاریخی و باستانی یا خرید از بازارهای تبریز عازم این منطقه می‌شوند. آنچه می‌تواند تجربه خوشایندی را برای مسافران تبریز به همراه داشته باشد، انتخاب یک اقامتگاه یا هتل مناسب برای روزهای سکونتشان در این شهر است.

مخصوصاً کسانی که برای اولین بار است که به تبریز سفر می‌کنند، یا افرادی که قصد دارند مدت نسبتاً طولانی‌تری را در تبریز بمانند، باید در انتخاب هتل دقت بیشتری به خرج دهند. چون هتل یا اقامتگاه نامناسب می‌تواند کلیه خاطرات مسافرانی که به تبریز سفر کرده‌اند را تحت تأثیر قرار دهد.

 در ادامه برخی از بهترین هتل های تبریز را در اسنپ که مسافران قبلی از اقامت در آن‌ها راضی بوده‌اند معرفی کرده‌ایم. با انتخاب و رزرو این هتل‌های تبریز، تا حد زیادی بابت تأمین آسایش و آرامشتان در این شهر آسوده‌خاطر خواهید بود.

هتل ائل گلی تبریز؛ هتلی با رستوران گردان

هتل ائل گلی تبریز، یکی از هتل‌های 5 ستاره این شهر است که 178 اتاق و سوئیت در 17 طبقه آن برای پذیرایی از مسافران در نظر گرفته. این هتل در نزدیکی پارک معروف ائل گلی تبریز ساخته شده؛ بنابراین در ساعت‌هایی از روز که قصد گشت زنی و تفریح دارید می‌توانید بخشی از زمان خودتان را در این پارک سپری کنید.

آنچه موجب شده که مهمانان این شهر به سراغ هتل ائل گلی تبریز بروند، رستوران گردانی است که انواع غذاهای ایرانی خوشمزه و غذاهای بین‌المللی متنوع را سرو می‌کند؛ بنابراین اگر قصد دارید که در طول سفر خودتان را به چشیدن بهترین طعم‌ها و مزه‌ها مهمان کنید، این هتل یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است.

این هتل تا فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن تبریز حدود 25 دقیقه و تا ترمینال مسافربری 15 دقیقه با خودرو  فاصله دارد. مراکز خرید و رستوران‌های تبریز نیز در اطراف آن هستند. علاوه بر دسترسی مناسب، امکانات مناسب هتل، خوش‌رویی کارکنان آن و کیفیت غذا و پذیرایی موجب شده که مسافران از انتخاب هتل ائل گلی رضایت داشته باشند. امتیازی که مسافران پیشین این هتل برای آن در نظر گرفته‌اند حدود 4.2 از 5 است.

بوتیک هتل ارسی تبریز؛ تلفیق هنر و مدرنتیه

بوتیک هتل ارسی تبریز یکی دیگر از هتل‌های مشهور و محبوب این شهر از نگاه مسافران محسوب می‌شود. این هتل در 5 طبقه ساخته شده و در بافت آن می‌توانید ردپای هنر و مدرنیته را ببینید و در لابی این هنر که به سرسرای قاجار  نیز مشهور است، می‌توانید ردپای آجرچینی صفوی، و معماری قاجار و پهلوی را مشاهده کنید.

سه ایوان بزرگ در طبقات متفاوت برای صرف غذا و یا دورهمی‌ها در نظر گرفته شده و  در تماشاخانه هتل می‌توانید به مطالعه کتاب، تماشای فیلم، و گپ و گفت با دیگران بپردازید. کافه و رستوران بوتیک هتل ارسی با انواع غذاهای خوشمزه از مهمان‌ها پذیرایی می‌کند.

این هتل تمیز و باکیفیت تبریز موفق به کسب امتیاز 4.4 از پنج شده؛ بنابراین اگر خوش‌رویی کارکنان هتل برایتان مهم است و به کیفیت خدمات و امکانات اهمیت می‌دهید، هتل ارسی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ های شما برای رزرو هتل تبریز باشد.

تبریز2

هتل بین‌المللی تبریز؛ اصیل و با کیفیت

اگر برای اقامت در تبریز به دنبال هتلی هستید که اصیل و قدیمی اما لوکس و مرتب باشد، هتل بین‌المللی تبریز یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود. قدمت ساخت این هتل 4 ستاره به سال 1348 برمی‌گردد.

 

دکوراسیون زیبای این هتل به نحوی طراحی شده که در عین سادگی، اصالت این هتل را به تصویر می‌کشد.

تلفیقی از سبک‌های سنتی و مدرن در این هتل استفاده شده و نورپردازی خاصی که برای این مکان در نظر گرفته شده نیز خاص و ویژه است.

فضای بازی کودکان مکان مناسبی برای پذیرایی از خانواده‌هایی است که عازم تبریز می‌شوند. در صورتی که گرسنه باشید نیز می‌توانید از رستوران ایرانی هتل برای صرف غذاهای خوشمزه و لذیذ استفاده کنید.

کیفیت این هتل، تمیزی آن، رفتار خوش کارکنانش و… همه دست به دست هم داده تا مسافران این هتل امتیاز 4.5 از 5 را برای آن در نظر بگیرند.

تبریز3

هتل سارای تبریز؛ یک هتل سه ستاره اقتصادی

افرادی که برای سفر اقتصادی به تبریز برنامه‌ریزی می‌کنند، باید موقع رزرو هتل در تبریز دقت بیشتری داشته باشند. چون قیمت هتل در تبریز گاهی مواقع می‌تواند بسیار بالا باشد و هزینه سفر را برای افرادی که قصد دارند در این شهر بمانند چند برابر کند.

هتل سارای یکی از بهترین اقامتگاه‌ها است که سه ستاره درخشان برای آن در نظر گرفته شده. این هتل تبریز دارای 29 اتاق در ساختمانی 8 طبقه ساخته شده. در کافی‌شاپ هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های دلخواهتان را سفارش دهید.

در رستوران هتل می‌توانید انواع غذاهای دلخواهتان را سفارش دهید و نوش جان کنید. در ساعت‌های خالی روزتان نیز می‌توانید زمان خودتان را صرف گشت زنی شهری کرده و از جاذبه‌های دیدنی تبریز که اطراف هتل قرار دارند لذت ببرید.

این هتل تبریز نیز امتیاز 4.2 از 5 را به خاطر کیفیت بالای خدمات و امکاناتش کسب کرده است.  بنابراین برای رزرو هتل تبریز می‌توانید روی هتل سارای نیز حساب باز کنید. 

 

 سخن پایانی

هتل‌های تبریز دارای امکانات و خدمات متفاوتی هستند؛ اما تنوع خدمات هتل‌ها صرفاً نمی‌تواند تعیین کننده رضایت خاطر مسافران این مکان‌ها باشد. بلکه آنچه برخی از هتل‌های تبریز را به یک اقامتگاه متفاوت تبدیل کرده، امتیازی است که مسافران قبلی به آن‌ها داده‌اند. هر هتلی که امتیاز بیشتری از نظر مسافران به دست آورده باشد، انتخاب بهتری برای افراد جدیدی است که می‌خواهند یک سفر تفریحی به تبریز داشته باشند.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.