فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۱۹۵۱

با برترین برندهای های لوله های مانیسمان در ایران آشنا شوید!

انواع برندهای لوله مانیسمان در ایران کدام است؟ لوله‌های بدون درز که به‌طور معمول با نام مانیسمان شناخته می‌شوند از سری محصولات پرکاربرد در صنایع هستند که در بازار می‌توانید تعدادی از برندهای داخلی و خارجی را مشاهده کنید.

انواع برندهای لوله مانیسمان در ایران کدام است؟ لوله‌های بدون درز که به‌طور معمول با نام مانیسمان شناخته می‌شوند از سری محصولات پرکاربرد در صنایع هستند که در بازار می‌توانید تعدادی از برندهای داخلی و خارجی را مشاهده کنید.

 

محصولات وارداتی به کشور ما اغلب از میان برندهای چینی هستند و از طرفی چندین کارخانه نیز در ایران در زمینه ساخت لوله‌های مانیسمان فعالیت می‌کنند که کیفیت آن‌ها در حد قابل قبولی است.

معرفی انواع برندهای لوله مانیسمان در ایران

زمانی که قصد داشته باشید تا از لوله‌های مانیسمان برای اهداف خود استفاده کنید بدون شک انتخاب بین برندهای مختلف امکان دارد کمی برای شما دشوار باشد از همین رو بهتر است که آشنایی خوبی با آن‌ها داشته باشید.

در واقع هنگام انتخاب لوله مانیسمان، شناخت بهترین برند عرضه‌کننده می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد تا متناسب با خواسته‌ها و اولویت‌هایی که در نظر دارید یکی از بهترین نمونه‌ها را انتخاب کنید.

شرکت لوله و نورد اهواز در خوزستان

از میان بهترین برندهای داخلی باید لوله و نورد اهواز را نام ببریم که به‌عنوان اولین تولیدکننده لوله‌های بدون درز در خاورمیانه شناخته می‌شود که در استان خوزستان قرار دارد.

یکی از مهم‌ترین فناوری‌های مورد نیاز برای ساخت لوله‌های بدون درز با نام Push Bench شناخته می‌شود که این مجموعه با دستیابی به این فناوری توانست در زمینه ساخت این محصولات پیش‌قدم باشد.

در شرکت لوله و نورد اهواز لوله‌های مانیسمان با قطرهای 0.5 تا 6 اینچی ساخته و به بازار عرضه می‌شود که برای این منظور نیز استانداردهای جهانی همچون ASTM، API، IPS و DIN به‌کار می‌رود.

از طرفی باید این را هم در نظر داشته باشید که این شرکت به‌عنوان یکی از برترین برندهای لوله مانیسمان محصولات خود را در بندیل‌هایی بین 7 تا 217 شاخه‌ای به بازار عرضه می‌کند.

برند لوله مانیسمان کاوه ایرانیان

لوله دقیق کاوه ایرانیان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های خصوصی در سطح کشور فعالیت می‌کند که با توجه به کیفیت ساخت بالا توانست در دسته برترین برندهای لوله مانیسمان قرار بگیرد.

این مجموعه با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و همچنین همکاری با چندین شرکت بازرگانی توانست سطح کیفی تولیدات خود را تا حد زیادی ارتقا دهد که با توجه به کیفیت مطلوب، قیمت مناسبی هم برای لوله‌های بدون درز در نظر می‌گیرد.

شرکت لوله و پروفیل ساوه

یکی از دیگر برندهای لوله مانیسمان که در داخل کشور فعالیت می‌کند، شرکت ساوه است که محصولات خود را در سایز 8 تا 24 اینچی می‌سازد و بیشترین کاربرد را در خطوط انتقال نفت و گاز و همچنین لوله‌کشی خانگی و صنعتی دارند.

لوله‌های تولیدی این شرکت از استحکام و مقاومت خوبی در برابر اشعه خورشید برخودار هستند و معمولا در طول‌های 6 و 12 متری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد که برای ساخت آن‌ها استانداردهای زیر به‌کار می‌رود:

  •  
  • DIN 2440-DIN 2441
  • BS 1387 (L, M, H)
  • ISIRI 3360
  • ISIRI 3765

شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران

یکی دیگر از برندهای لوله مانیسمان که می‌توانید در بازار مشاهده کنید متعلق به گروه ملی صنعتی فولاد ایران است که فعالیت خود را از سال 1342 آغاز کرد و حجم زیادی از بازار لوله‌های بدون درز ایران را در اختیار دارد.

لوله‌های مانیسمان تولیدی در این شرکت می‌توانند در فشار و دمای بالا استحکام بسیار خوبی از خود نشان دهند که موارد مصرف آن شامل حفاری، شبکه گازرسانی و لوله‌کشی شهری است.

شرکت لوله گستر اسفراین

این شرکت فعالیت خود را از سال 1385 با ظرفیت حدود 100 هزار تن آغاز کرد که می‌توان گفت در این مدت با شروع تولید لوله‌های مانیسمان توانست سهم خوبی از این بازار را در اختیار بگیرد.

طول لوله‌های تولیدی این شرکت بین 6 تا 12 متر هستند که به‌طور معمول شامل رده 20 تا 180 می‌شوند که بیشترین کاربرد را در زمینه صنایع نفت و پتروشیمی دارند.

شرکت فولاد صنعت قوام

در میان برندهای لوله مانیسمان که در بازار ایران به فروش می‌رسد امکان دارد با نام شرکت فولاد صنعت قوام نیز مواجه شوید که می‌توانید برای خرید مستقیم لوله‌های بدون درز این مجموعه را انتخاب کنید.

شرکت فولاد صنعت قوام انواع لوله‌های بدون درز خود را از سایزهای 3.8 تا 20 اینچی به بازار عرضه می‌کند که شامل رده‌های مختلف می‌شوند که امکان استفاده در تاسیسات ساختمانی و محیط‌هایی با فشار و دماهای بالا را دارند.

شرکت پروفیل فولادی اصفهان

این شرکت که با نام پروفیل‌سازی جباری نیز شهرت دارد یکی برندهایی بوده که نزدیک به 30 سال در زمینه ساخت لوله‌های مانیسمان فعالیت می‌کند و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توان برای محصولات آن در نظر گرفت تنوع بالا در سایز است.

شرکت پروفیل فولادی اصفهان به‌طور کلی لوله‌های مانیسمان را در اندازه‌های 0.5، 0.75 و 1 اینچی می‌سازد که معمولا به روش سرد ساخته می‌شوند و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برای مصارف مد نظر خود خریداری کنید.

406

برندهای چینی لوله‌های مانیسمان در ایران

ازآنجایی‌که برندهای داخلی قادر به تولید لوله‌های مانیسمان در تمام سایزها و رده‌های مورد نیاز برای صنایع مختلف نیستند به‌طور معمول بخشی از نیاز بازار از طریق واردات تامین می‌شود.

البته باید به این مسئله نیز دقت داشته باشید که بخش عمده‌ای از برندهای لوله مانیسمان وارداتی در ایران متعلق به کشور چین است که تعدادی از برترین سازندگان آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • Synda
  • Haitai
  • Huike
  • Lontrin
  • JST

در نظر داشته باشید که علاوه‌بر شرکت‌های چینی برخی محصولات موجود در بازار ایران از سوی کشورهای رومانی و اوکراین وارد می‌شوند که با توجه به نوسانات نرخ ارز، قیمت بالاتری در مقایسه با نمونه‌های داخلی دارند.

با توجه به اینکه برندهای متعددی از لوله‌های مانیسمان در بازار به فروش می‌رسد که هر کدام از آن‌ها دارای سایز، رده، کیفیت و قیمت متفاوتی هستند دسترسی به یک مرجع معتبر برای بررسی قیمت وخرید این محصولات حائز اهمیت است.

در همین راستا شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آهن 1 اطلاعات دقیق و به‌روزی را در رابطه با نوسانات قیمت لوله‌های مانیسمان به‌دست آورید و درصورت نیاز یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.