فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۲۵۳۲

ارزانترین بلیط تهران را از کجا بخریم؟

ارزانترین بلیط تهران را از کجا بخریم؟

خرید بلیط تهران ارزان، اهمیت بالایی دارد. در ادامه این مطلب درباره اینکه چطور و از کجا می‌توانید بلیط ارزان تهران تهیه کنید، بیشتر صحبت می‌کنیم.

کلانشهر تهران، نه‌تنها به دلیل پایتخت بودنش، بلکه به دلیل جاذبه‌های گردشگری و رویدادهای سیاسی، یکی از پرتردد‌ترین شهرهای ایران است. در طول روز سفرهای متعددی به مقصد این شهر و یا از مبدا آن انجام می‌شود. از راه‌‌های مختلفی می‌توان به تهران سفر کرد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، سفر با هواپیماست. برای افرادی که با هواپیما به تهران سفر می‌کنند، خرید بلیط تهران ارزان، اهمیت بالایی دارد. در ادامه این مطلب درباره اینکه چطور و از کجا می‌توانید بلیط ارزان تهران تهیه کنید، بیشتر صحبت می‌کنیم.

راه‌های خرید بلیط ارزان تهران

فاکتورهای مختلفی وجود دارند که در تعیین قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار هستند. در نظر گرفتن این فاکتورها به شما کمک می‌کند که بتوانید بلیط هواپیما تهران را ارزان‌تر تهیه کنید.

زمان خرید بلیط

هنگام خرید بلیط تهران، باید به زمان خرید بلیط توجه کنید. برای مثال، در روزهای تعطیل، آخر هفته‌ها و زمانی که تقاضا برای سفر به تهران بیشتر است، قیمت بلیط هواپیما تهران بالاتر می‌رود. بنابراین اگر در روزهای کم‌تقاضاتر نسبت به خرید بلیط اقدام کنید، احتمالا با هزینه پایین‌تری می‌توانید بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید.

نکته دیگر در مورد زمان خرید بلیط این است که بهتر است ۴۵ الی ۵۰ روز پیش از زمان پرواز بلیط خود را تهیه کنید. اما این قاعده در همه موارد صدق نمی‌کند، گاهی بلیط‌های لحظه آخری هزینه‌های بسیار پایین‌تری را شامل می‌شوند و گاهی هم برعکس، اگر تهیه بلیط‌های پرطرفدار را به روزهای بسیار نزدیک به پرواز موکول کنید، ممکن است مجبور شوید بلیط را با قیمت بسیار بالاتری خریداری کنید.

37

بلیط چارتری و لحظه آخری

بلیط‌های چارتری لزوما بلیط‌های ارزانی نیستند و ممکن است گاهی با مبلغ بالایی هم ارائه شوند. بهتر است پیش از خرید بلیط چارتری، قیمت آن را با بلیط‌های سیستمی مقایسه کنید. بلیط‌های لحظه آخری همان بلیط‌های چارتری هستند که در آخرین لحظات بسیار نزدیک به پرواز فروش نرفته‌اند و به همین دلیل آژانس‌ها این بلیط‌ها را با مبلغ بسیار پایین‌تری به فروش می‌رسانند. در این شرایط شما می‌توانید بلیط مورد نظر خود را در زمان بسیار نزدیک به پرواز و با قیمت بسیار پایینی خریداری کنید.

البته بلیط‌های لحظه آخری مناسب افرادی است که برنامه دقیق و مشخصی برای سفر خود ندارند و این انعطاف‌ پذیری برای آن‌ها وجود دارد که تاریخ سفر خود را تغییر دهند یا در لحظات بسیار نزدیک به زمان پرواز، آماده سفر باشند.

تخفیفات آژانس‌ها

آژانس‌ها گاهی تخفیفات ویژه‌ای روی قیمت بلیط‌ها در نظر می‌گیرند و شما با دنبال کردن این آژانس‌ها می‌توانید از تخفیفات ویژه آن‌ها مطلع شوید. اغلب با عضویت در باشگاه مشتریان و خبرنامه‌های آن‌ها می‌توانید از این تخفیفات مطلع شوید.

فلای‌تودی | مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما

در سایت فلای‌تودی می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما و هتل های تهران را رزرو کنید. برای خرید بلیط، ابتدا باید وارد سایت فلای‌تودی شده و از بخش پروازهای داخلی، مبدا و مقصد سفر، تاریخ رفت و برگشت (در صورت نیاز به تهیه بلیط رفت و برگشتی)، تعداد مسافران و نوع پرواز را مشخص کرده و روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید.

در صفحه نتایج، تمامی پروازهای موجود به مقصد مورد نظرتان نمایش داده می‌شود و نحوه ترتیب نمایش بلیط‌ها بر اساس ارزان‌ترین قیمت بلیط تا گران‌ترین است و از همین رو، شما می‌توانید ارزان‌ترین بلیط‌های موجود را مشاهده کنید. همچنین از طرفی، اگر بلیط‌های لحظه آخری برای مسیر مورد نظر شما وجود داشته باشد، روی بلیط با برچسب «لحظه آخری» نمایش داده می‌شوند.

39

ابزارهای دیگری برای خرید ارزان‌تر بلیط هواپیما در فلای‌تودی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه این ابزارها را معرفی می‌کنیم:

تقویم قیمتی

ابزار تقویم قیمتی به شما کمک می‌کند تا قیمت بلیط‌ها را در چند روز قبل و چند روز بعد از تاریخ مورد نظر سفرتان مشاهده و آن‌ها را با هم مقایسه کرده تا در نهایت بلیطی با مناسب‌ترین قیمت را تهیه کنید.

ابزار اطلاع رسانی قیمت

برای اطلاع از آخرین تغییرات قیمت بلیط کافی است در سایت فلای‌تودی ثبت‌نام کنید. با جست و جوی بلیط موردنظر خود در سایت و فعال کردن گزینه اطلاع از تغییر قیمت‌ها، آخرین تغییرات قیمت بلیط موردنظر شما برایتان ارسال خواهد شد. به این ترتیب شما می‌توانید هر زمان که قیمت بلیط در ارزان‌ترین و مناسب‌ترین قیمت بود، خرید خود را انجام دهید.

برای اینکه بلیط تهران را با ارزان‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید، مهم است که تمامی موارد بالا را در نظر داشته باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.