فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۲۶۳۳

چرا باید در پرونده مالکیت فکری وکیل بگیریم؟

چرا باید در پرونده مالکیت فکری وکیل بگیریم؟

چرا باید در پرونده مالکیت فکری وکیل بگیریم؟ به دلیل اشراف وکیل پایه یک دادگستری بر قوانین خاص مربوطه. به دلیل اشراف وکیل بر رویه عملی دادگاه ها و محاکم شهر تهران که دارای صلاحیت رسیدگی میباشند.

مالکیت فکری به معنای حقوق شناخته شده از منظر قانون برای پدیدآورنده هر گونه اثر فکری و غیرمادی اعم از اثر علمی، فرهنگی و صنعتی است. مالکیت فکری در سایر دیدگاه ها و منابع حقوقی دارای معانی و مصادیقی از قبیل: امتیاز فکری یا امتیاز دولتی، امتیاز انحصاری بر اطلاعات، حقوق معنوی یا حقوق مالکیت معنوی، حق ابتکار و حقوق آفرینش های فکری نیز میباشد.

وکیل مالکیت فکری کیست؟

چرا باید در پرونده مالکیت فکری وکیل بگیریم؟ به دلیل اشراف وکیل پایه یک دادگستری بر قوانین خاص مربوطه. به دلیل اشراف وکیل بر رویه عملی دادگاه ها و محاکم شهر تهران که دارای صلاحیت رسیدگی میباشند. به دلیل اجتناب از طی نمودن مسیر اشتباه و صرف هزینه و وقت بیهوده. به دلیل انتخاب صحیح بین راهکار حقوقی یا راهکار کیفری. به دلیل دانش و تخصص وکیل در مورد ارایه دلایل و منضمات و راهنمایی موکل در راستای جمع آوری ادله محکمه پسند.

نکته: حتی در طی تماس تلفنی با وکیل میتوانید متوجه شوید که ایشان اساسا پرونده های مالکیت فکری مانند استثنائات حقوق انحصاری طرح صنعتی یا دادخواست ابطال علامت تجاری را تا کنون داشته و دارای تجربه در این خصوص بوده است یا خیر؟

انتخاب وکیل از تهران

چرا بهترین تصمیم، انتخاب وکیل مالکیت فکری از تهران میباشد؟ زیرا به کلیه دعاوی حقوقی و کیفری مالکیت فکری اعم از طرح صنعتی، اختراع و علامت تجاری، در شهر تهران رسیدگی صورت پذیرفته و حتی اگر هر دو طرف و کارخانه یا تولیدی یا محل وقوع جرم، شهر دیگری غیر از تهران باشد، ولو که جنوب کشور باشد، برای طرح شکایت و پیگیری پرونده خود باید به مراجع و دادگاه های صالح تهران مراجعه نمایند. حال خود بگویید، آیا انتخاب وکیل از شهرستان منطقی تر است؟ یا انتخاب وکیل مالکیت فکری از شهر تهران دارای منطق و توجیه عقلانی است؟

موسسه حقوقی امین عدالت دارای وکیل باتجربه و کاربلد

وکیل مالکیت فکری خود را از اعضای موسسه حقوقی امین عدالت انتخاب نمایید. نام موسسه حقوقی امین عدالت را در گوگل جست و جو نمایید. شماره ثبت موسسه و آدرس ثابت ما را در تهران، کریمخان زند، نجات الهی شمالی، کوچه ژاله، پلاک 1 ملاحظه نموده و با سایت موسسه، خدمات حقوقی ما از قبیل: قبول دعاوی و پرونده های مختلف کیفری و حقوقی با اعلام وکالت در پرونده های مالکیت معنوی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست و ارایه مشاوره حقوقی تخصصی توسط کادر مجرب وکلای پایه یک دادگستری و سایر جزییات مربوطه آشنا شوید. پس از حصول اطمینان، نسبت به انتخاب وکیل مالکیت فکری از موسسه امین عدالت اقدام نمایید.

نکته: مشاوره با وکیل مالکیت فکری به شما افق دید وسیع و صحیحی در مورد پرونده ارایه میدارد.

 

63

شاخه های مختلف مالکیت فکری

وکیل باتجربه و متخصص مالکیت معنوی میگوید: حقوق مالکیت فکری به دو شاخه اصلی تقسیم می شود:

۱) حقوق مالکیت ادبی و هنری یا همان قانون کپی رایت، که شامل همه این موارد است:

الف) آثار کتبی و غیرکتبی مانند کتاب، رمان، نمایشنامه، فیلم، مجسمه.

ب) آثار هنری و ادبی، آثار شفاهی (مانند سخنرانی) و نرم افزارهای رایانه ای.

۲) حقوق مالکیت فکری با نام مرسوم مالکیت صنعتی که خود زیرشاخه هایی فرعی دارد، مانند حق اختراع، نام ها و علائم تجاری، نشانه های جغرافیایی، اسرار تجاری و طرح های صنعتی.

عدم رعایت نکات حقوقی و قانونی لازمه در هر مورد، موجب طرح دعاوی و پرونده های متعدد در آینده میشود. پس با وکیل مشورت کنید. مانند همه کشورهای پیشرفته و دانا، که دقیقا ضرب المثل "علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد" را رعایت نموده و همواره در همه امور خود از دانش و تجربه وکیل استفاده مینمایند.

64

 

انتخاب وکیل بصورت غیرحضوری

وکیل مالکیت فکری موسسه ما در اکثر پرونده هایی که موکل در شهری غیر از تهران سکونت دارد، مانند مشهد، اصفهان، شیراز، گرگان و غیره، ابتدائا بصورت تلفنی با ارباب رجوع صحبت کرده و راهنمایی های لازم را به ایشان ارایه میدارد. سپس در صورت لزوم بر طرح پرونده و یا وجود پرونده علیه ایشان، و لزوم بر ورود وکیل در پرونده، بدون نیاز به حضور موکل در تهران و دفتر موسسه، بصورت سیستمی وکالت از ایشان اخذ و وکیل نسبت به انجام امور وکالتی اقدامات شایسته را انجام میدهد.

نکته: موکل میتواند اقدامات وکیل مانند شرکت در جلسه و ارسال لوایح دفاعیه را از طریق سامانه ثنا مشاهده نموده و همچنین کلیه اسناد و مدارک از طریق ایمیل یا پست میان وکیل و موکل رد و بدل شود.

برای کسب اطلاعات جامع و مفید در مورد وکیل مالکیت فکری هم اکنون با موسسه حقوقی امین عدالت تماس بگیرید. پیروز باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.