فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۲۹۲۰

خرید شارژ مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل

خرید شارژ مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل

تمام شدن شارژ اعتباری، برای برخی از کاربران اتفاقی بسیار ناخوشایند است؛ زیرا خرید شارژ برای آنها کاری سخت و زمانبر است. اما در واقعیت این کار اصلا سخت و زمانبر نیست. ما با قاطعیت ادعا می‌کنیم که اگر معتقدید خرید شارژ، سخت است به دلیل آن است که شما با روش‌های خرید شارژ آشنا نیستید. با توجه به این ادعا، ما در اینجا به تمام روش‌های خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل پرداخته‌ایم تا این پروسه برای شما مانند آب خوردن آسان شود.

خرید شارژ، مهم‌ترین راه ارتباطی تلفن همراه جهت ترتیب دادن مکالمات مختلف و حتی خرید بسته اینترنت است. اگر تلفن همراه شما از شارژ کافی برخوردار نباشد، شما نمی‌توانید هیچ گونه تماسی با دیگران داشته باشید. فرقی هم نمی‌کند کاربر تلفن همراه ایرانسل هستید، یا همراه اول و یا رایتل. در هر صورت وجود شارژ بعد از اتمام آن، برای تماس گرفتن لازم است.

تمام شدن شارژ اعتباری، برای برخی از کاربران اتفاقی بسیار ناخوشایند است؛ زیرا خرید شارژ برای آنها کاری سخت و زمانبر است. اما در واقعیت این کار اصلا سخت و زمانبر نیست. ما با قاطعیت ادعا می‌کنیم که اگر معتقدید خرید شارژ، سخت است به دلیل آن است که شما با روش‌های خرید شارژ آشنا نیستید. با توجه به این ادعا، ما در اینجا به تمام روش‌های خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل پرداخته‌ایم تا این پروسه برای شما مانند آب خوردن آسان شود.

روش‌های خرید شارژ مستقیم

برای خرید شارژ مستقیم می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. این روش‌ها عبارتند از:

  • اپلیکیشن
  • کد دستوری
  • سایت
  • خودپرداز
  • تلفنبانک
  • تماس با اپراتور

البته روش‌های فوق با توجه به نوع اپراتورها متفاوت است. حتی ممکن است این روش‌ها برای هر سه اپراتور کاربردی نباشد و یا وجود نداشته باشد. بنابراین نحوه استفاده از هر روش را به طور جداگانه برای شما آورده‌ایم.

خرید شارژ مستقیم همراه اول

برای خرید شارژ همراه اول می‌توانید از تمام روش‌هایی که به آنها اشاره کردیم استفاده کنید. یعنی هر 5 روش خرید شارژ برای این اپراتور تعریف شده است.

خرید شارژ همراه اول از طریق اپلیکیشن

منظور از اپلیکیشن هم شامل اپ‌های پرداختی است و هم اپ‌های اختصاصی. اپ‌های پرداختی شامل اپ‌های متعددی هستند. دیجی‌پی، هف هشتاد، همراه من، آپ، 724 برخی از بهترین اپلیکیشن‌ها هستند.

برای خرید شارژ از طریق این اپ‌ها کافیست یکی از آنها را انتخاب کنید و بعد از نصب آنها، وارد گزینه خرید شارژ شوید و خط خود را شارژ کنید. البته پیشنهاد ما در مورد این اپ‌ها، دیجی‌پی است؛ زیرا این اپ دارای گزینه خرید اقساطی کالا نیز می‌باشد. دیجی‌پی همچنین دارای گزینه کیف پول دیجیتال است که می‌توانید از آن برای خرید شارژ آن هم بدون رمز دوم استفاده کنید. علاوه بر اپ‌های پرداختی، می‌توانید از اپلیکیشن اختصاصی همراه من در نسخه‌های مختلف نیز استفاده کنید. این اپ مختص امور مربوط به همراه اول از جمله خرید شارژ، بسته اینترنت و... است.

خرید شارژ همراه اول از طریق کد دستوری

همراه اول کد دستوری #1*1* را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند شارژ مورد نیاز خود را تهیه کنند. اگر کد #1* را اجرا کنید علاوه بر گزینه خرید شارژ، گزینه‌های دیگری همچون قبض، جایزه، اینترنت و... نیز برای شما نمایش داده می‌شود. برای خرید شارژ از طریق این کد، باید اطلاعات لازم از جمله اطلاعات بانکی خود را وارد کنید.

خرید شارژ همراه اول از طریق سایت

اگر دارای بسته اینترنت بودید می‌توانید با مراجعه به سایت همراه اول نیز شارژ مورد نظر خود را تهیه کنید. این روش نیز روش آسانی است؛ منتها برای کسانی که فاقد بسته اینترنت هستند جندان کاربردی نیست.

خرید شارژ همراه اول از طریق خودپرداز

خرید از طریق خودپرداز نیز از دیگر روش‌های خرید شارژ است که نیازمند مراجعه حضوری شما به خودپرداز است. این روش معمولا برای کسانی که به خودپرداز دسترسی ندارند و یا برای دسترسی به خودپرداز مجبور هستند مسیر خاصی را طی کنند، کمی سخت و ناخوشایند است.

خرید شارژ همراه اول از طریق تلفنبانک

اکثر تلفنبانک‌ها دارای گزینه خرید شارژ و خرید بسته اینترنتی هستند. از آنجا که بسیاری از ما دارای حداقل یک تلفنبانک هستیم می‌توانیم از این روش نیز استفاده کنیم. البته برای وصل شدن به تلفنبانک نیز باید به اینترنت متصل باشیم.

خرید شارژ همراه اول از طریق تماس تلفنی

تماس تلفنی یکی از روش‌های آسان و کاربردی است که بدون شارژ اعتباری و اینترنت نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. مرکز تماس همراه اول در این راستا، شماره 9990 و یا شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ است.

روش‌های خرید شارژ ایرانسل

برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز می‌توانید از تمام روش‌هایی که به آنها اشاره کردیم استفاده کنید:

خرید شارژ ایرانسل از طریق اپلیکیشن

تقریبا تمام اپلیکیشن‌های پرداختی که در قسمت مربوط به همراه اول به آنها اشاره کردیم برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز کاربردی هستند. در رابطه با اپلیکیشن اختصاصی ایرانسل نیز می‌توانید از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنید. با نصب هر یک از اپ‌های انتخابی، می‌توانید به راحتی شارژ مورد نیاز خود را تهیه کنید.

خرید شارژ ایرانسل از طریق کد دستوری

کد دستوری ایرانسل برای خرید شارژ مستقیم، #7* است. با اجرای این کد، چند گزینه برای شما نمایش داده می‌شود که گزینه اول خرید شارژ است. با طی ادامه دادن مراحل بعدی می‌توانید به راحتی شارژ مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین امکان خرید شارژ اضطراری ایرانسل نیز از طریق این کد دستوری وجود دارد.

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت

به مانند اپراتور همراه اول، خرید شارژ مستقیم از طریق سایت ایرانسل نیز وجود دارد. این روش، آنلاین است و همانطور که پیشتر نیز گفتیم برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید.

خرید شارژ ایرانسل از طریق خودپرداز

در مورد خرید خرید شارژ ایرانسل از طریق خودپرداز نیز دقیقا همان مطالبی که در مورد خرید شارژ همراه اول گفته شد، صادق است. یعنی با مراجعه به خودپرداز می‌توانید شارژ مورد نظر خود را تهیه کنید.

خرید شارژ ایرانسل از طریق تلفنبانک

اکثر تلفنبانک‌ها دارای گزینه خرید شارژ ایرانسل هستند. تقریبا هیچ محدودیتی از این نظر میان اپراتورها وجود ندارد.

خرید شارژ ایرانسل از طریق تماس

ایرانسل نیز مانند همراه اول خطوط ارتباطی تلفنی را جهت خرید شارژ مستقیم به وجود آورده است. در این رابطه، ایرانسل تلفن گویای 700 را برای مشترکین خود ایجاد کرده است تا بتوانند از طریق آن شارژ یا حتی بسته اینترنتی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

روش‌های خرید شارژ رایتل

خرید شارژ رایتل نیز با تمام روش‌هایی که به آنها اشاره کردیم امکان‌پذیر است و در این مورد تقریبا محدودیتی وجود ندارد:

خرید شارژ رایتل از طریق اپلیکیشن

برای خرید شارژ رایتل، در کنار اپلیکیشن‌های پرداختی، می‌توانید از اپلیکیشن اختصاصی رایتل من استفاده کنید. برای استفاده باید این اپ را دانلود و نصب کنید و با کلیک بر روی گزینه خرید شارژ، اقدام به خرید کنید.

خرید شارژ رایتل از طریق کد دستوری

کد دستوری رایتل برای خرید شارژ مستقیم، #200* است. در این روش نیز مانند توضیحاتی که در بخش خرید شارژ ایرانسل و همراه اول گفتیم، باید با وارد کردن اطلاعات لازم اقدام به خرید کنید.

خرید شارژ رایتل از طریق سایت

مانند دو اپراتور قبلی، رایتل نیز سامانه آنلاین را جهت خدمات مربوط به مشترکین رایتل فراهم کرده است. خرید آنلاین و یا مستقیم شارژ از جمله این خدمات است.

خرید شارژ رایتل از طریق تلفنبانک

اگر معمولا با تلفنبانک خود زیاد سروکار دارید استفاده از آن برای خرید شارژ رایتل، روش مناسبی به نظر می‌رسد. در این روش حتی می‌توانید با فعال کردن گزینه خرید شارژ خودکار، در مواقعی که شارژ شما تمام شده است، اجازه خرید شارژ را به طور مستقیم و خودکار فراهم کنید. البته این گزینه در برخی از تلفنبانک‌ها وجود دارد.

خرید شارژ رایتل از طریق خودپرداز

خرید شارژ رایتل از طریق خودپرداز هیچ تفاوتی با خرید شارژ ایرانسل و همراه اول ندارد. در این مورد نیز باید به روش‌های قبلی عمل کنید.

خرید شارژ رایتل از طریق تماس

تلفن گویای 200، سامانه اپراتور رایتل است که می‌توانید از طریق آن از خدمات مختلف سیمکارت‌های رایتل از جمله خرید مستقیم شارژ برخوردار شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.