فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۳۰۴۳

اوتت ‌مارکتس Otet Markets، بروکری مطمئن برای ایرانی‌ها

اوتت ‌مارکتس Otet Markets، بروکری مطمئن برای ایرانی‌ها

پیدا کردن مسیری که از طریق آن بتوان ارزش اموال را حفظ کرد، ممکن است کمی سخت باشد. چون در این راه نیازمند دانش و تجربه کافی هستیم. از سوی دیگر نیاز داریم تا برای رسیدن به این هدف از مسیری مطمئن و قابل اعتماد استفاده کنیم.

پیدا کردن مسیری که از طریق آن بتوان ارزش اموال را حفظ کرد، ممکن است کمی سخت باشد. چون در این راه نیازمند دانش و تجربه کافی هستیم. از سوی دیگر نیاز داریم تا برای رسیدن به این هدف از مسیری مطمئن و قابل اعتماد استفاده کنیم.

برقراری ارتباط با پشتیبانی و چت فارسی زبان ( کلیک کنید )

کارگزاری اوتت مارکتس، با کسب تجربه‌ای ۱۰ ساله توانسته مجوز و تایید نهادهای نظارتی مالی را در مدت زمانی کوتاه به دست بیاورد. به این ترتیب، تمامی فعالیت‌های مالی در این بروکر کاملا شفاف است و می‌توان مسیر آنها را پیگیری کرد.

علاوه بر آن ویژگی‌هایی مثل خدمات و پشتیبانی به زبان فارسی در تمامی ساعات شبانه‌روز و برنامه‌های کسب سود تضمینی در این کارگزاری آن را به انتخاب اول ایرانی‌ها جهت ورود به بازارهای مالی جهانی کرده است.

در این نوشته با بررسی مجوزهای مختلف اوتت‌مارکتس توضیح می‌دهیم که چرا باید به آن اعتماد کرد و در ادامه پلتفرم‌ها، انواع برنامه‌های معامله‌گری و خدمات خاص این بروکر برای ایرانی‌ها را بررسی می‌کنیم.

مجوزها و رگوله‌های اوتت‌مارکتس

بررسی رگوله‌ها علاوه بر ایجاد شفافیت و اعتمادسازی، ضامن امنیت سرمایه‌ی معامله‌گرها در بازارهای مالی است. از این رو، این کارگزاری در جمهوری جزایر مارشال با شماره ثبت 118922 ثبت شده و توسط اتحادیه کوموروس به شماره‌ مجوز T2023304 و شماره ثبت HY00523012 رگوله شده است.

ببرسی مجوز های بین المللی ( کلیک کنید )

رگولاتور اتحادیه کوموروس یکی از نهادهای نظارتی معتبر جهانی است که به‌طور منظم فعالیت‌های کارگزاری‌های معاملاتی را تحت نظارت قرار می‌دهد. این امر تضمین می‌کند که بروکر اوتت از استانداردهای بالایی در زمینه‌ی شفافیت، امنیت و محافظت از سرمایه‌های معامله‌گران، برخوردار است.

جزیره سن لوسیا سومین رگولاتری است که مهر تاییدی بر فعالیت‌های این بروکر زده است. این مجوز از طرف سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی (FSRA) صادر شده است. این سازمان مسئول صدور مجوز برای شرکت‌های تجاری بین‌المللی فعال در حوزه‌های مالی (IBC) است و مطابق دستورالعمل‌ها و مقررات از پیش تعیین شده، مجوزهای خود را تحت قوانین بسیار سخت‌گیرانه با بالاترین استاداردهای نظارتی بین‌المللی صادر می‌کند. 

به این ترتیب تمامی فعالیت‌های این کارگزاری تحت نظر نهادهای نظارت ‌مالی معتبر جهانی (رگولاتورها) انجام می‌شود. همین امر موجب شفافیت و اعتماد سازی این بروکر شده است و امنیت سرمایه‌ی معامله‌گرها در بازارهای مالی را تضمین می‌کند.

مهر تایید بلومبرگ بر فعالیت‌های اوتت مارکتس

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه اوتت این است که شناسه مالی آن در رسانه بزرگ بلومبرگ ثبت و تایید شده‌است. به همین خاطر می‌توان شفافیت فعالیت‌های مالی این بروکر را از طریق شناسه اشخاص حقوقی بلومبرگ (LEI) مورد بررسی قرار داد.

بلومبرگ، به عنوان یکی از معتبرترین خبرگزاری‌های اخبار مالی جهان، سال‌هاست به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد برای تحلیل‌های مالی و اخبار جهانی، مورد اعتماد فعالان حوزه‌های مالی است.

ورود اوتت‌مارکتس به لیست MYFXBOOK

از دیگر موفقیت‌های بروکر اوتت در یک سال اخیر این بوده که توانسته نامش را در لیست MYFXBOOK در کنار نام دیگر کارگزاری بزرگ و مشهور دنیا ثبت کند.

قرار گرفتن در میان بزرگان MyFXBook علاوه بر افزایش هر چه بیشتر اعتبار اوتت، امکان همکاری با معامله‌گران حرفه‌ای، ایجاد رزومه معتبر برای تریدرها، مشاهده لایو اسپردهای کارگزاری‌ به صورت واقعی و نمایش رقابت در اسپرد برای هر نماد را نیز مهیا می‌کند. تریدرهای حرفه‌ای فقط در صورتی می‌توانند رزومه‌ای از موفقیت‌های خود بسازند که با کارگزاری‌های لیست شده در این وب‌سایت همکاری کنند.

 کسب جایزه بهترین بروکر آسیا در سال ۲۰۲۳

«فارکس اواردز»، سازمانی است که فعالیت کارگزاری‌های فارکس را بر اساس خدمات باکیفیت، متنوع و خلاقانه به مشتریان مورد بررسی قرار می‌دهد و بر همین اساس، یک جایزه به کارگزاری برتر اهدا می‌کند.

یکی از افتخارات اوتت مارکتس این است که توانسته جایزه «بهترین بروکر معاملات رمزارز آسیا در سال ۲۰۲۳» را از سوی «فارکس اواردز» به دست بیاورد.

در حال حاضر دفتر مرکزی اوتت مارکتس در کشور قبرس، شهر لیماسول قرار دارد.

21

خدمات خاص اوتت‌مارکتس برای ایرانی‌ها

در این بخش ویژگی‌های خاص اوتت که کار با آن را برای ایرانی‌ها راحت کرده بررسی می‌کنیم.

  1. تهیه فایل‌های‌ آموزشی به زبان فارسی در اوتت

از آنجا که آسان و سریع بودن روند ثبت‌نام در اوتت از جمله اهداف اصلی این کارگزاری برای بروکرها و معامله‌گران بوده است؛ برای دست‌یابی به این هدف اقدام به تهیه فایل‌های آموزشی به زبان فارسی کرده‌است. در این فایل‌ها تمامی فرآیندهای ثبت‌نام، ساخت حساب کاربری و حساب‌های معاملاتی مختلف قدم به قدم با بیانی ساده و البته به زبان فارسی برای کاربران ایرانی توضیح داده شده است.

  1. امکان واریز بدون کمیسیون

جذابیت دیگر بروکر اوتت برای ایرانی‌ها در این است که واریز وجه (دیپوزیت) بدون کمیسیون انجام می‌شود و این برای کاربرانی که می‌خواهند سرمایه‌ی خود را به حساب معاملاتی دیگر منتقل کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

  1. پشتیبانی ۲۴ ساعته و به زبان فارسی

یکی از عوامل کلیدی برای انتخاب یک کارگزاری برتر و معتبر، وجود تیم پشتیبانی حرفه‌ای و کارآمد در آن است. به همین منظور اوتت‌مارکتس در تیم پشتیبانی چند زبانه این شرکت، یک تیم از پشتیبان‌های فارسی‌زبان تشکیل داده تا با دانش فنی بالا در تمامی ساعات شبانه‌روز و در همه‌ی مراحل معاملاتی کنار معالمه‌گران و سرمایه‌گذاران باشند.

این امکان برای معامله‌گران وجود دارد تا هر زمان که می‌خواهند به راحتی از طریق چت آنلاین، واتس‌اپ، تلگرام، تیکت، ایمیل و تماس تلفنی با کارشناسان پشتیبانی این کارگزاری در ارتباط باشند.

 

22

سرعت و اطمینان با اوتت مارکتس

در بروکر اوتت‌ مارکتس امنیت، انعطاف و کارآیی در کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا یک تجربه‌ی مالی منحصر به فرد برای تمامی افراد ایجاد کند. این کارگزاری، ارائه‌دهنده‌ی خدمات ویژه‌ای به ایرانی‌ها است که شامل کارمزدهای رقابتی، پشتیبانی 7/24 و انتخاب گسترده‌ای از نمادهای معاملاتی است.

ورود به اوتت مارکتس ( کلیک کنید )

برای آشنایی بیشتر با این بروکر می‌توانید به سایت فارسی‌زبان OtetMarkets به این ادرس مراجعه کنید. دیگر راه‌های ارتباطی اوتت‌مارکتس شامل ارسال پیام به تلگرام به شماره‌ی 7443945786 (44+) و و واتس‌اپ به شماره‌ی 7443945788 (44+) است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.