فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۳۱۰۸

سفر به ۳ نقطه از بکرترین جاهای دیدنی ایران با اجاره ویلا

سفر به 3 نقطه از بکرترین جاهای دیدنی ایران با اجاره ویلا

وقتی صحبت از سفر و طبیعت‌گردی باشد، محال ممکن است، ذهن‌مان به سمت شمال نرود. این منطقه از زیبایی‌های بکر و طبیعی فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ از راه‌رفتن در دل جنگل‌های هیرکانی گرفته تا قدم زدن در سواحل دریای خزر، و تازگی هوای شمال همگی هوش از سر آدم می‌برند.

سفر به بکرترین جاهای دیدنی ایران فرصتی فراهم می‌آورد تا در میان طبیعت نجیب این سرزمین ماجراجویی و کاوش کرده و با دید تازه‌ای به زندگی نگاه کنیم. هر چند هم که سفر به قصد طبیعت‌گردی آغاز شود، نمی‌توان اهمیت فرهنگ، تاریخ و هنر را در این تجربه نادیده گرفت. در واقع سفر به بکرترین جاهای دیدنی ایران یک سفر چند بُعدی است، که در ذهن ماندگار می‌شود و بهترین تجربه‌ها را به جا می‌گذارد.

وقتی صحبت از سفر و طبیعت‌گردی باشد، محال ممکن است، ذهن‌مان به سمت شمال نرود. این منطقه از زیبایی‌های بکر و طبیعی فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ از راه‌رفتن در دل جنگل‌های هیرکانی گرفته تا قدم زدن در سواحل دریای خزر، و تازگی هوای شمال همگی هوش از سر آدم می‌برند.

همه شهرهای شمالی در میان توریست‌ها و گردشگران محبوبیت خاصی دارند، اما برخی از این شهرها، همانند لاهیجان، به شکل ویژه‌ای شهرت پیدا کرده‌اند و علت آن را می‌توان مناظری دانست که در این شهر از تلفیق تاریخ و طبیعت پدید آمده‌اند. لاهیجان یکی از شهرهای تاریخی شمال ایران است که با 26 اثر تاریخی، قدمت طولانی خود را به خوبی نشان می‌دهد.

لاهیجان سومین شهر پرجمعیت استان گیلان است، که در شرق این استان قرار دارد و همجواری آن با دریای خزر موجب شده است تا طبیعتی فوق‌العاده جذاب داشته باشد. حتما می‌دانید که به لاهیجان شهر چای می‌گویند؛ بله این شهر زیبا، تپه‌هایی سرسبز از مزارع چای دارد، که موجب شهرت و رونق شهر شده‌اند. همچنین لاهیجان جزو شهرهایی است که در آن هنوز آداب و رسوم و سنت‌ها حفظ شده‌اند و مردمان آن به زبان شیرین گیلکی صحبت می‌کنند.

لاهیجان با 1500 مترمربع مساحت، 94 متر از سطح دریا فاصله دارد و آب و هوای آن برگرفته از موقعیت جغرافیایی خاص آن است. شهر لاهیجان در بهار مناظری بکر و شگفت‌انگیز و آب و هوایی معتدل دارد و گردشگران زیادی در این فصل به لاهیجان سفر می‌کنند. در اواخر تابستان و فصل پاییز نیز شرایط به همین منوال است و ازدحام جمعیت و حضور بالای گردشگران جایی برای سوزن انداختن نمی‌گذارند. بنابراین بهتر است پیش از حرکت به سمت مقصد، برای اجاره ویلا شمال در این منطقه کمی زودتر اقدام کنید. به این منظور می‌توانید به سایت شب مراجعه کنید و اقامتگاه دلخواه خود را با بهترین امکانات و خدمات، از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

اجاره ویلا کردان برای تجربه لحظاتی خاص

31

کردان یک منطقه روستایی خوش آب و هوا و سرسبز است که هیچ نشانه‌ای از دود و ترافیک و شلوغی نمی‌توان در آن دید. در عوض تا چشم کار می‌کند سرسبزی و آبادانی است، که اهالی تهران و کرج در تعطیلات آخر هفته، برای آن سر و دست می‌شکنند. مردمان این روستا در گذشته حاشیه‌نشین به حساب می‌آمدند، اما امروزه ویلانشین‌هایی هستند که در فصل‌های خوش و آب و هوا به این منطقه سفر می‌کنند. تعداد ویلاهای این منطقه روز به روز در حال افزایش هستند و گردشگران می‌توانند با اجاره ویلا کردان در یک سرپناه مدرن و لاکچری، تعطیلات خود را سپری کنند و در ایام سفر خود از تفریحات هیجان‌انگیز کردان لذت ببرند و در میان باغات و طبیعت آن گردش کنند.

کردان در حدود 25 کیلومتر با کرج فاصله دارد و این فاصله با تهران به 65 کیلومتر می‌رسد. این روستای زیبا نه تنها به لحاظ گردشگری بلکه به لحاظ صنعتی نیز پررونق است و به قطب اقتصادی کرج تبدیل شده است؛ چرا که در حاشیه روستا چندین کارخانه آلومینیوم سازی، کارتن سازی، مرغداری و ریسندگی و بافندگی وجود دارد.

فرقی نمی‌کند سلیقه سفر شما طبیعت‌گردی، تاریخ شناسی، یا تجربه تفریحات پر هیجان باشد، در هر صورت کردان همان نقطه جذاب و محبوبی است که توجه خود را به میزبان بودن معطوف کرده است تا به همه مهمان‌ها خوش بگذرد. از داشتن بهترین موقعیت برای کوهنوردی و پرواز با پاراگلایدر گرفته، تا باغات و آبشارها و رودخانه‌های پرخروش و دلنشین و تلفیق تاریخ و طبیعت، کردان دارای بهترین جاذبه‌ها و امکانات تفریحی است.

سفری به دنیای زیبای طبیعت در متل قو

32

متل قو یا همان سلمان شهر، از جمله شهرهای پویا و مدرن استان مازندران در منطقه عباس‌آباد است که به دلیل موقعیت جغرافیایی استثنایی در نزدیکی دریا و جنگل، تبدیل به یک مقصد گردشگری محبوب شده است. این شهر ساحلی که افتخار دارد اولین شهرک ساحلی دریای خزر نیز باشد، در مسافت کمی با تهران و در نزدیکی ساحل خزر واقع شده است. متل قو به‌خاطر تفریحات آبی، پلاژهای ساحلی، طبیعت بکر و مراکز خرید لوکس، به یکی از نقاط گردشگری برجسته در ایران و بهترین جاذبه دیدنی در مازندران تبدیل شده است.

اقامتگاه‌ها و ویلاهای این شهر در گستره‌ای از انواع امکانات رفاهی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند. بنابراین با توجه به متفاوت بودن سلیقه و نیازها در انتخاب محل اسکان، از کنار ساحل تا اقامتگاهی لوکس در مرکز شهر، قیمت اتاق در متل قو می‌تواند متفاوت باشد. شما می‌توانید اتاق و اقامتگاهی با ویو رو به دریا و جنگل در این شهر انتخاب کنید و از طبیعت دل‌انگیز طبیعت متل قو لذت برده و لحظاتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

جنگل تیلا کنار به عنوان جاذبه‌ای با مناظر خیره‌کننده در شهر پویا و مدرن متل قو، فرصتی بی‌نظیر برای طبیعت گردی را فراهم آورده است. این جنگل از زیباترین جاذبه‌های جنگلی استان مازندران نیز به شمار می‌آید و در روستای قدیمی تیلاکنار و جنوب شهر متل قو واقع شده است.

نزدیکی تیلاکنار به ساحل و دریا بسیار قابل توجه است و گردشگران می‌توانند در هوایی تازه و دلپذیر ساعاتی را به گشت و گذار در دامان طبیعت سپری کنند و جنگل نوردی و پیاده‌روی کنند. عکاسی نیز از تفریحات محبوب در تیلاکنار است؛ به علاوه اینکه یک پیک نیک چند ساعته و کمپینگ کوتاه مدت در این منطقه انتخابی بسیار مناسب و خاطره‌ساز است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.