فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۰۱۸۱۴

نگاهی به هتل‌های شمالی کشور برای اقامت با خانواده

نگاهی به هتل‌های شمالی کشور برای اقامت با خانواده

اینکه شما با در نظر گرفتن هدف سفرتان اقامتگاه نزدیک و در دسترسی را انتخاب کنید کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود بیشترین صرفه‌جویی را انجام دهید. در عوض مبالغی را که باید صرف رفت‌وآمد کنید، برای خود ذخیره کرده یا خرج خرید سوغات و هدایا خواهید کرد. حالا این شما و این بهترین هتل‌های شمال ایران.

برای سفر به شمال ایران بدون شک شما باید در اقامتگاه‌ها و هتل‌های این منطقه برای خود اتاق رزرو کنید. البته تنوع اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در شمال کشور بسیار زیاد است و این به شما بستگی دارد که با در نظر گرفتن مقصدتان، بهترین هتل و اقامتگاه را برای خود رزرو کنید. اینکه شما با در نظر گرفتن هدف سفرتان اقامتگاه نزدیک و در دسترسی را انتخاب کنید کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود بیشترین صرفه‌جویی را انجام دهید. در عوض مبالغی را که باید صرف رفت‌وآمد کنید، برای خود ذخیره کرده یا خرج خرید سوغات و هدایا خواهید کرد. حالا این شما و این بهترین هتل‌های شمال ایران.

هتل‌هایی که هتل نیستند!

شاید باور نکنید؛ اما برخی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های شمال کشور به‌قدری راحت و جذاب هستند که احساس بودن در خانه را به شما القا می‌کنند. اقامتگاه‌های بوم‌گردی که در این منطقه از شما پذیرایی می‌کنند در بیشتر اوقات خانه‌های بومیان و محلیان این منطقه هستند که محل زندگی خود را به اقامتگاه تبدیل کرده‌اند و با روی گشاده و با بهترین کیفیت خدمات، از شما پذیرایی می‌کنند. در هر حال این تصمیم با شماست که کدام اقامتگاه را برای سفر خود به شمال کشور انتخاب کنید.

·هتل میزبان

47

اولین هتلی که به شما معرفی خواهیم کرد هتل میزبان نام دارد. این هتل یکی از هتل‌های لوکس ۵ ستاره است که در سال ۱۳۹۹ رسماً افتتاح شد. ۱۳ طبقه و ۱۶۶ سوئیت و واحد اقامتی دارد که با بهترین امکانات و خدمات رفاهی از مهمانان و گردشگران خود پذیرایی می‌کند. این مجموعه بخش‌های ورزشی، تجاری و تفریحی دارد و در زمینی به مساحت ۶.۵ هکتار دقیقاً در کنار هتل ۴ ستاره میزبان طراحی و اجرا شده است. برایتان جالب خواهد بود که بدانید این هتل در مدت زمانی بسیار کوتاه توجه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جلب کرده است.

 موقعیت مکانی هتل میزبان

هتل میزبان در بابلسر و در کیلومتر ۳ کمربندی از سمت بابلسر قرار گرفته است و چشم‌انداز بسیار خاص و ویژه‌ای از دریای خزر و کوه‌های البرز را به شما نشان می‌دهد. قرار گرفتن قله رفیع دماوند و جنگل‌های پایین دست در مقابل پنجره اتاق شما یکی از مزیت‌هایی است که سبب شده این هتل پرطرفدار و دوست‌داشتنی باشد.

دومین مزیتی که این هتل را محبوب و مشهور کرده فاصله اندک آن تا ساحل دریای خزر است. فاصله ۴ کیلومتری که با چند دقیقه پیاده‌روی به‌سرعت طی شده و شما را به ساحل نقره‌ای دریای خزر  می‌‌رساند. همچنین بد نیست بدانید که این هتل فاصله اندکی تا ساحل شهر بابلسر، اسکله ساحلی و جنگل سیسنگان دارد و شما فقط با ۲۰ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به اسکله ساحلی برسانید.

·هتل ونوس پلاس

48

دومین هتلی که قرار است به شما معرفی کنیم، هتل ونوس پلاس نام دارد. این هتل یکی از جدیدترین هتل‌های لوکس و ۵ ستاره نمک آبرود چالوس است که در سال ۱۳۹۶ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. ۱۵۰ واحد اقامتی و اتاق مجلل و لوکس دارد و با بهترین خدمات رفاهی و امکانات، از گردشگران و مسافران خود پذیرایی می‌کند. از جمله مزیت‌های این هتل منظره رو به جنگل و کوهی است که سبب شده طرفداران زیادی را در این مدت کوتاه به سمت خود بکشاند. این هتل ۱۶ طبقه دارد و با دسترسی اولیه و مناسبی که به امکانات تفریحی و رفاهی شمال ایران دارد توانسته است نظر مساعد گردشگران و مسافران را به خود جلب کند.

موقعیت مکانی هتل ونوس پلاس

هتل ونوس پلاس تنها ۱۰۰ متر تا شهرک توریستی نمک آبرود فاصله دارد و نمایی بسیار زیبا و چشم‌نواز را از مازندران همیشه سرسبز در مقابل چشمان شما به نمایش در می‌آورد. دسترسی آسان این هتل به ساحل و تله کابین نمک آبرود نیز سبب شده که این هتل همیشه مملو از گردشگر و مسافر باشد. همچنین بد نیست بدانید که فاصله این هتل تا فرودگاه تفریحی منطقه نمک آبرود هم فقط ۴ کیلومتر است.

·هتل نارنجستان

سومین هتل، هتل نارنجستان است که هتلی ۴ ستاره اما بسیار مرفه و پرطرفدار است. این هتل در سال ۱۳۷۷ در زیربنایی معادل ۷۰۰۰ متر مربع طراحی و اجرا شد و فعالیت خود را آغاز کرد. همچنین با هدف ارتقا دادن به سطح کیفیت خدمات خود در سال ۱۳۹۱ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید طراحی هتل نارنجستان به شکل خطی انجام شده و خیابان اصلی که به این مجموعه منتهی می‌شود یک خیابان سنگ‌فرش شده است که از خیابان اصلی شما را به ورودی اصلی هتل می‌رساند.

بنای هتل نیز به‌گونه‌ای طراحی شده که از همان ابتدا چشمان شما را به خود خیره می‌کند. هتلی ۵ طبقه با ۱۰۰ اتاق و واحد اقامتی و بهترین خدمات رفاهی که منتظر پذیرایی از شماست. بد نیست بدانید که هتل نارنجستان، عضوی از گروه هتل‌های آریا بوده و امکانات مجهز و خدمات بی‌نظیری را برای مسافران و گردشگران خود در نظر گرفته است.

 موقعیت مکانی هتل نارنجستان

هتل نارنجستان دقیقاً در استان مازندران و در کیلومتر ۷ جاده محمودآباد به سمت نور قرار گرفته است و چشم‌انداز بسیار زیبایی از مناطق جنگلی دریای خزر را به شما نشان می‌دهد. اگر در فصل بهار رزرو خود در این هتل را انجام دهید، طلوع آفتاب را با عطر بهارنارنج به شما تقدیم می‌کند. همچنین دسترسی اولیه آن به نقاط تفریحی شمال کشور آن را بسیار محبوب کرده است.

اقامتی خاطره‌انگیز در هتل‌های شمال ایران

این مطلب را به ۳ هتل از بهترین هتل‌های شمال کشور اختصاص دادیم. ۲ هتل ۵ ستاره یک هتل ۴ ستاره که با خدمات لوکس و رفاهی خود چیزی از هتل‌های ۵ ستاره کم ندارد. در هر حال ما به شما توصیه می‌کنیم که برای اطمینان یافتن از رزرو هتل خود در شمال کشور، همیشه قبل از سفر اقدام کنید. شمال کشور همیشه شلوغ و پرطرفدار است و ممکن است که شما با ظرفیت تکمیل شده هتل‌ها روبرو باشید. ضمن اینکه ما به شما توصیه می‌کنیم همیشه از مجموعه‌های حرفه‌ای و با تجربه‌ای مانند اسنپ تریپ برای رزرو بلیط هتل خود استفاده کنید تا در زمان رزرو با مشکلی مواجه نشوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.