کد مطلب: ۹۰۵۸۵۱

بهترین راه خرید برنج شمال و برنج ایرانی

برنج شمال یکی از طرفدارترین انواع محصولاتی است که در کشور ایران و در خطه شمالی کشت می شود.

بازار خرید و فروش برنج ایرانی و برنج شمالی در تمامی روزهای سال داغ بوده است و مشتریان فراوانی دارد. بازار خرید و فروش عمده زاندس با آدرس https://zandes.ir/ به شما خریداران و فروشندگان کمک می کند به راحتی و بدون نیاز به واسطه با مشتریان و خریداران در ارتباط باشید. در این بازار می توانید قیمت و کیفیت ها را مقایسه کنید و با بهترین فروشندگان به طور مستقیم در ارتباط باشید.

خرید عمده برنج شمال

با وجود انواع برنج هندی و پاکستانی، ذائقه بسیاری از مردم به برنج ایرانی گرایش دارد که باعث رونق بازار عمده فروشی برنج شمالی می شود. از انواع برنج تجاری بسیار پرطرفدار می توان به نوع طارمی و طارم هاشمی اشاره کرد که یکی از بهترین انواع برنج ایرانی است. کیفیت بالای این گونه ها، طعم و بوی خوب و سهولت پخت باعث محبوبیت و تمایل مصرف کنندگان شده است. برنج طارم هاشمی در استان های گیلان و مازندران تولید و عرضه می شود و بهترین انواع برنج شمالی در این استان ها تولید می شود.

برنج ایرانی در مناطق مختلف کشور از جمله شمال و جنوب تولید می شود، این کشور به عنوان بازاری برای خرید عمده برنج مناسب است. برنج ایرانی انواع مختلفی دارد که هر کدام بسته به نوع بذر و محل تولید آن ویژگی های خاص خود را دارند. صدری و طارم یکی از بهترین انواع برنج ایرانی است که این برنج ها در سطح وسیعی تولید می شوند که هر نوع برنج با توجه به محل کشت انواع مختلفی دارد.

برنج ایرانی با نام های مختلفی به بازار عرضه شده است. برخی از این نام ها به این شرح می باشد. انواع هاشمی، دم سیاه، شاه پسند و کاظمی، از زیر مجموعه های برنج صدری محسوب شده و همه ی انواع صدری کشیده تر از انواع طارم هستند. بیشتر انواع برنج صدری در استان گیلان تولید شده و در مقابل بیشتر انواع برنج طارم در استان مازندران در سطح وسیعی تولید می شوند.

انواع برنج طارم شامل دیلمانی، بینام، عنبربو، رشتی و محلی را نام برد. نوع طارم از انواع  صدری، دارای دانه هایی چاق و کوتاه تر می باشد. انواع دیگری از این محصول نیز هستند که از دو رگه گیری پرورش می یابند. محصول های دو رگه معمولا عطر و بوی کمتری نسبت به دو دسته ی اصلی دارند.

خرید عمده برنج ایرانی

برنج در دنیا به دو دسته جاپونیکا و ایندیکا شناخته می شود. نوع اول در آسیای شرقی کشت می شود و دانه های آن نشاسته بیشتری دارد. به همین دلیل هنگام پخت دانه های آن به هم چسبیده و خمیر می شود. جاپونیکا در میان مردم آسیای شرقی بسیار محبوب است و استفاده زیادی دارد.

نوع دوم برنج هندی است و میزان نشاسته دانه های آن کمتر است و به دلیل سطج نشاسته پایین دانه ها به هم نمی چسبد. این گونه در میان ایرانیان بسیار محبوب است. برنج ایرانی که عمدتا در استان های گیلان و مازندران کشت می شود دانه هایی با سطح نشاسته متوسط است. طعم و عطری که این برنج دارد با تمام برنج هایی که در دنیا تولید می شود متفاوت است. به همین سبب تمایل به خرید این نوع برنج در سراسر دنیا بالاست.

13

برنج هاشمی سرآمد برنج ایرانی

برنج طارم هاشمی محصول مرغوب شالیزارهای شمال است که استان گیلان خاستگاه اصلی این گونه بوده و در حال حاضر به صورت وسیع در گیلان و مازندران تولید می شود. گونه ی هاشمی برنجی با دانه هایی بلند و طعم و عطر مناسب است که به دلیل فروش فوق العاده بالا در بازار فروش برنج ایرانی مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته و در سالیان اخیر بسیاری از شالیزارهای شمال به تولید این رقم پرداخته اند.

یکی از کارهایی که در شالیزارهای مازندران رواج دارد کشت دوم برنج طارم هاشمی است که کشت دوم در مقایسه با کشت اول میزان عطر بیشتر و طعم بهتری برخوردار است. معمولا مرغوبیت کشت دوم از کشت اول بیشتر بوده و قیمت بالاتری نیز دارد.

نوع هاشمی از مرغوب ترین محصول کشت شده در مازندران و گیلان بوده و در بازار خرید و فروش عمده برنج ایرانی جایگاه بسیار خوبی دارد. برنج هاشمی با عنوان هایی مانند هاشمی گیلان، هاشمی آستانه اشرفیه، هاشمی تالش، هاشمی رشت و هاشمی رودسر شهرت فراوانی دارد که نشان دهنده ی اصالت این برنج در استان گیلان است

خرید و فروش عمده برنج طارم

اگر بخواهیم طارم را با صدری مقایسه کنیم طارم دانه هایی کوتاه تر و چاق تر دارد و مدت زمانی بعد از پختن نیز نرمی دانه های خود را حفظ می کند و برای خوردن مناسب است. دانه های طارم نیز مانند صدری با مالیدن میان دو کف دست می توان تشخیص داد و چرب بودن دانه ها را می توان احساس کرد. خرید و فروش عمده برنج طارم را می توانید بدون واسطه در زاندس انجام دهید.

خرید و فروش عمده برنج دودی

نوع دودی در به دلیل طعم متفاوت خود سبب جلب توجه مصرف کنندگان شده و مشتریان خاص خود را پیدا کرده است. برای تهیه ی برنج دودی معمولا با استفاده از خرده‌های چوب درختان در فضای مخصوص دود ایجاد می‌کنند و دود را به طرف محصول هدایت کرده و سبب می شود محصول طعم دودی بگیرد. برنج دودی به دلیل طعم منحصر به فرد خود مناسب همه افراد نیست و فقط ذائقه های خاص جز مصرف کنندگان این نوع محصول هستند.

نتیجه گیری

خرید و فروش برنج ایرانی و برنج شمالی به صورت مستقیم از تولید کننده دغدغه بسیاری از افراد می باشد. چرا که این روزها افراد واسطه باعث شده اند که نتوانید به صورت مستقیم با فروشنده و یا خریدار نهایی در ارتباط باشید و در نتیجه هزینه خرید و فروش به صورت بی رویه بالا می رود. زاندس شرایطی را فراهم کرده است که می توانید بدون واسطه با مشتریان و خریداران اصلی در ارتباط باشید. برای این کار تنها کافیست ثبت نام کنید و محصول خود را ثبت کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.