خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۷۰۱۹

معاون شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج: اگر ریسک‌های خارجی به بازار‌سرمایه تحمیل نشود این بازار پتانسیل‌ لازم برای رشد را دارد

معاون شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج: اگر ریسک‌های خارجی به بازار‌سرمایه تحمیل نشود این بازار پتانسیل‌ لازم برای رشد را دارد

بهادر برهان، معاون سرمایه‌گذاری شرکت ترنج، گفت: اقداماتی مانند گواهی سپرده ۳۰ درصدی بورس را از مسیر منطقی خود خارج کرد،‌ بازار‌سرمایه پتانسیل رشد در سال ۱۴۰۳ را دارد.

بهادر برهان، معاون شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج در خصوص وضعیت بازار‌سرمایه در‌ سال ۱۴۰۳ در گفتگو با دنیای اقتصاد، گفت: بازار‌سرمایه اگر مسیر منطقی خودش را طی کند و برخی ریسک‌ها مانند گواهی سپرده ۳۰ درصدی که از دیدگاه ما حتی به نفع خود دولت هم نبود ایجاد نشود، پتانسیل‌ کافی برای رشد را دارد.

این کارشناس بازار‌سرمایه افزود: در حال حاضر بازار سهام برای سرمایه‌گذاری ارزنده است و دلایل کافی برای رشد بازار‌‌سرمایه از جمله تثبیت نرخ بهره، رشد قیمت ارز و دلار نیما که خیلی از صنایع از آن منتفع خواهند شد را دارد. 

بهادر برهان، معاون شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج است، گروه ترنج جزو بزرگترین نهادهای مالی بازار‌سرمایه است که ۴ خدمت اصلی: تامین مالی، عرضه و پذیرش، مدیریت دارایی و بازار‌گردانی را ارائه می‌دهد. 

گروه ترنج همچنین مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری: سهامی سرو و انار، درآمد ثابت افران و ترنج، مختلط زیتون و صندوق در صندوق تمشک را بر‌عهده دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.