خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۸۲۳۱

لوازم آرایشی و بهداشتی کمیاب و اصل را از کجا پیدا کنیم؟

لوازم آرایشی و بهداشتی کمیاب و اصل را از کجا پیدا کنیم؟

افراد سودجو محصولات آرایشی بهداشتی تقلبی و نامرغوب بسیاری را تولید و روانه بازار کرده و قیمت محصولات اصل را از شما طلب می‌کنند. این محصولات می‌توانند مشکلات بسیاری را برای پوست صورت به‌وجود آورند.

بهترین و هوشمندانه‌ترین اقدام، شناسایی محصولات اصل و تقلبی و عدم تهیه محصولات نامرغوب است. در همین راستا لازم است تا در زمان خرید محصولات آرایشی و بهداشتی اصل، چند نکته را رعایت کرده و به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید تا از اصل بودن محصول آسودگی خاطر داشته باشید.

راه های تشخیص لوازم آرایشی و بهداشتی اصل

اگر علاقه‌مند هستید که برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اقدام نمایید، با بررسی چند فاکتور مهم می‌توانید به اصل یا تقلبی بودن لوازم آرایشی و بهداشتی پی ببرید. در ادامه به راه‌های تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات اشاره می‌کنیم.

بررسی بسته ‌بندی

اگر قبلاً از لوازم آرایشی و بهداشتی اصل استفاده کرده باشید می‌توانید با بررسی بسته‌بندی و مطابقت محصول جدید با قبلی، به اصل بودن آن پی ببرید. معمولاً محصولات تقلبی بسته‌بندی بی‌کیفیتی دارند و خراش‌هایی روی آن‌ها دیده می‌شوند. بسته‌بندی باید کاملاً محکم باشد و تمامی جزئیات محصول به‌طور دقیق و بدون مشکل روی آن درج شده باشند.

بررسی کد بارکد

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پی بردن به اصل یا تقلبی بودن محصولات، استفاده از بارکد موجود روی محصول است. شما با اسکن کردن بارکد می‌توانید وارد سایت اصلی اینترنتی محصول شوید که همین موضوع نشان از اصل بودن لوازم آرایشی و بهداشتی خواهد بود.

بررسی شماره سریال

روی برخی از محصولات می‌توانید سریالی را مشاهده نمایید که با وارد کردن این سریال در سایت تولیدکننده، به اصل بودن آن پی خواهید برد.

نکات مهم خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی

در زمان خرید اینترنتی دغدغه و نگرانی افراد از بابت اصل بودن محصول افزایش می‌یابد؛ چراکه نمی‌توانند به‌صورت فیزیکی محصول را مشاهده نمایند. برای انجام خرید اینترنتی ایمن می‌بایست نکات زیر را رعایت کنید.

  • بررسی نظرات مشتریان: با مطالعه و بررسی نظرات می‌توانید به نتیجه واحدی دست یابید که آیا افراد از محصول مربوطه رضایت کافی داشته‌اند یا خیر.
  • بررسی قوانین بازگشت یا تعویض: قبل از خرید به قوانین بازگشت یا تعویض مجموعه مورد نظر توجه کنید تا بتوانید در صورت عدم رضایت، کالا را مرجوع نمایید.
  • برسی اصالت فروشگاه: هر فروشگاهی دارای گواهینامه‌ها و مجوزهای مختلفی است که برای اطمینان از اصالت فروشگاه می‌توانید این گواهینامه‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

23

فروشگاه های معتبر خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

پس از آگاهی از راه‌های تشخصی اصل یا تقلبی بودن محصولات آرایشی و بهداشتی، بهتر است که به سراغ بهترین فروشگاه‌های موجود بروید. فروشگاه‌های معتبر در کشور، تمامی محصولات اصل و مرغوب را عرضه می‌کنند. توجه داشته باشید که محصولات باکیفیت در هر مغازه یا فروشگاهی فیزیکی یافت نمی‌شوند و اگر آن‌ها را به‌صورت اینترنتی در مجموعه‌ای بیابید، با "عدم موجودی" روبه‌رو خواهید شد. برای رفع این معضل می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کرده و محصولاتی که موجودی محدودی در بازار دارند را به سادگی و با چند کلیک خریداری نمایید. در ادامه به معرفی معتبرترین سایت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی اصل اشاره می‌کنیم.

سه وب سایت معتبر فروش لوازم آرایشی بهداشتی ریحا، خانومی و الانزا، سایت های معتبری هستند که احتمالا محصولی که در دنیای فیزیکی یا سایت های دیگر در ایران، یافت نمی شود، در آن ها در دسترس و قابل خرید است.

24

سخن پایانی

اگر خرید بهترین و مرغوب ترین محصولات با قیمت منصفانه و کیفیت درجه یک برای شما اهمیت بالایی دارد، بهتر است با توجه به رعایت نکات بالا درباه اصل و تقلبی بودن محصولات آرایشی و بهداشتی و معرفی سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.