خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۸۷۳۹

مراسم ختم لاکچری در مشهد

مراسم ختم لاکچری در مشهد

در سالهای گذشته مراسم ختم در منزل متوفی و مساجد برگزار می شد اما امروزه برخی از خانواده ها تمایل دارند سطح بالاتری از خدمات و پذیرایی را به میهمان های خود ارائه دهند. این موضوع باعث شده است که برگزاری مراسم ترحیم لاکچری با توجه به جایگاه اجتماعی و نوع تفکر صاحبان عزا مورد استقبال قرار گرفته بگیرد.

در سالهای گذشته مراسم ختم در منزل متوفی و مساجد برگزار می شد اما امروزه برخی از خانواده ها تمایل دارند سطح بالاتری از خدمات و پذیرایی را به میهمان های خود ارائه دهند. این موضوع باعث شده است که برگزاری مراسم ترحیم لاکچری با توجه به جایگاه اجتماعی و نوع تفکر صاحبان عزا مورد استقبال قرار گرفته بگیرد.

با توجه به اینکه نوع برگزاری این مراسم ها متفاوت بوده و تشریفات آن باید به صورت دقیق، منظم و بالاترین کیفیت و مرغوب ترین اقلام صورت گیرد، از این رو برای برگزاری چنین مراسمی بهتر است از خدمات تشریفات ترحیم استفاده نمائید.

بهترین انتخاب برای برگزاری مراسم ترحیم لاکچری در مشهد، مجموعه تشریفات بهشت است که علاوه بر برگزاری مراسم ترحیم به صورت لاکچری و آبرومندانه، کلیه خدمات مربوط به تشریفات ترحیم، تهیه ظروف پذیرایی، میز و صندلی برای مراسم و … را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت انجام می دهد.

برگزاری مراسم ختم لاکچری توسط تشریفات تخصصی ترحیم بهشت

موضوع اصلی برای برگزاری مراسم ترحیم باشکوه و آبرومندانه، نحوه برگزاری و مجموعه تشریفاتی که انتخاب می کنید است. موسسه ای که مسئول اجرای مراسم ترحیم لاکچری شما است باید از جزئی ترین تا اصلی ترین موارد برگزاری مراسم ختم را دانسته و آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

انتخاب لباس مناسب برای مهماندارهای خانم و آقا، تزئین میزها و گل آرایی میز یادبود، تهیه پک های پذیرایی درجه یک، شمع آرایی زیبا، انتخاب بهترین و مناسب ترین منوی برای پذیرایی و غذا، استفاده از ظروف درجه یک برای مراسم، مهمانداران آموزش دیده ماهر با رعایت کلیه نکات تشریفاتی برای پذیرایی و خیرمقدم و … از مهم ترین موارد است که باید یک مجموعه تشریفات رعایت کند.

تشریفات ترحیم بهشت مشهد با بیش از 10 سال سابقه و برگزاری بیش از 10000 مراسم ترحیم، می تواند به شما عزیزان در برگزاری هر چه بهتر مراسم ترحیم و یادبود کمک نماید. این مجموعه علاوه بر برگزاری مراسم به صورت شکیل و آبرومندانه، کلیه خدمات مربوط به برگزاری مراسم سوم، هفتم، چهلم و سالگرد را در سالن پذیرایی، مساجد و آرامستان ها را به بهترین نحو انجام می دهد.

بهترین مکان های برگزاری مراسم ترحیم

در حالتی که مایل به برگزاری مراسم ترحیم باشکوه هستید، انتخاب مکان برای مراسم مهم ترین مسئله خواهد بود که باید آن را به مجموعه تشریفات ترحیم خبر دهید تا بتواند مکان مناسب برای برگزاری مراسم را پیدا و آماده نماید. این مکان ها عبارتند از:

1- آرامستان های محل دفن

اگر مراسم در آرامستان های مشهد مانند خواجه ربیع، خوابه اباصلت، بهشت جواد الائمه، بهشت رضا و ... برگزار می شود رعایت برخی نکات از جمله انتخاب قبر در مکان مورد نظر یا آرامگاه های خانوادگی و ارائه خدماتی همچون نصب سایبان و تهیه میز و صندلی پذیرایی، تهیه نوشیدنی گرم و سرد، میوه، آبمیوه، شیرینی ترحیم، حلوا و خرما از مهم ترین موارد تشریفات خواهد بود که باید از بهترین و شیک ترین اقلام استفاده شود. فرش یا چمن کردن مکان برگزاری مراسم ظاهری خاص و ویژه به مراسم ترحیم لاکچری می دهد.

2- برگزاری مراسم ختم در مسجد

از قدیم برگزاری مراسم در مسجد در بین مسلمانان مرسوم بوده است، اکثر مساجد دیگر آن سادگی قبل را ندارند و امکانات مناسبی همچون میز و صندلی را برای برگزاری مراسم ترحیم در اختیار افراد قرار می دهند. تشریفات بهشت مشهد با توجه به همکاری مستمر با مساجد، امکان رزرو مسجد را در مشهد برای شما عزیزان دارد. لازم به ذکر است بهترین مساجد مشهد در مناطق سجاد، خیام جنوبی و احمدآباد واقع شده است.

3- برگزاری مراسم ختم لاکچری در منزل، باغ و ویلا

در صورتی که منزل، باغ یا ویلای شما دارای فضایی مناسب برای برگزاری مراسم باشد، می توانید بهترین تشریفات را برای خود در نظر بگیرید. انتخاب صندلی و میز پذیرایی، تزئین میز ترحیم، گل آرایی میزها، انتخاب چیدمان عالی و مناسب برای پذیرایی و … از مهم ترین موارد خواهند بود که در تشریفات ترحیم بهشت تمامی این نکات رعایت خواهد شد و بهترین پذیرایی را از مهمانان شما عزیزان خواهند کرد.

4- برگزاری مراسم ترحیم در تالارهای پذیرایی و هتل

انتخاب مناسب تالارهای پذیرایی و هتل برای برگزاری مراسم ترحیم می تواند خیال صاحبان عزا را از نظر تشریفات راحت کند. علاوه بر انتخاب تالار مناسب، انتخاب مواد غذایی مرغوب و ظروف مناسب نیز توسط تشریفات بهشت در نظر گرفته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی برگزاری مراسم ترحیم لاکچری می توانید با کارشناسان با تجربه ما با شماره 09155156802 تماس گرفته و تمامی سوالات خود را از آن ها بپرسید.

نکاتی مهم برای برگزاری مراسم ترحیم لاکچری

1 – استفاده از مهمانداران مجرب، ماهر و آموزش دیده

تجربه و مهارت مهماندارهای مراسم نقش مهمی در کیفیت مراسم دارد. یک مجلس با بهترین منو پذیرایی ولی بدون مهماندار ماهر نه تنها لاکچری بودن مجلس، بلکه تمام مراسم را زیر سوال خواهد برد. به طور کلی خوب یا بد بودن هر مراسم ترحیم لاکچری به نحوه پذیرایی مهمانداران مراسم بر می گردد.

تشریفات ترحیم بهشت از ماهرترین و باتجربه ترین مهمانداران و باریستاها برای برگزاری مراسم شما عزیزان استفاده می نماید. مهمانداران مجموعه ما آموزش های لازم را یاد گرفته اند و بسیار شیک و مرتب در مراسم شما حاضر خواهند شد.

2 – لباس فرم مناسب مهمانداران مراسم

لباس یکسان و یک شکل مهمانداران تشریفات می تواند شکل، رنگ و جنس گوناگونی داشته باشد، حال این که هر مقدار مدل این لباس رسمی تر و شکیل تر باشد، میزان لاکچری بودن مراسم ترحیم بیشتر شده و به چشم خواهد آمد. تشریفات ترحیم بهشت برای کلیه میهمانداران خود لباس تیره، یکدست و باکیفیت تهیه نموده است که شکل و ظاهری لاکچری به مراسم شما عزیزان خواهد داد.

3 – نظم در برگزاری مراسم ترحیم

به هر اندازه نظم و دقت برگزاری مراسم ختم بیشتر باشد، لاکچری و آبرومندانه بودن آن بیشتر به چشم می آید. این نظم شامل نحوه پذیرایی در ترتیب وسایل و چیدمان با دقت و منظم پیش دستی ها، میوه ها، خالی نبودن دیس های حلوا و خرما و شیرینی ترحیم و …. خواهد بود. در تشریفات ترحیم بهشت از با کیفیت ترین و بهترین اقلام و مواد غذایی استفاده خواهد شد و تمام مهماندارها و پرسنل با نظم و دقت بالایی از مهمانان پذیرایی خواهند کرد.

4 – مدیر داخلی مجالس

از اصلی ترین نکات در برگزاری مراسم ترحیم لاکچری وجود مدیر داخلی در قسمت آقایان و بانوان است. مدیر داخلی یا سر میهماندار هماهنگ کننده کلیه امور و کارها در زمان برگزاری مراسم می باشد. لاکچری ترین تشریفات مراسم ترحیم بدون وجود مدیر داخلی باعث به وجود آمدن نابسامانی و بی نظمی در مجلس خواهد شد.

5 – نوع وسایل پذیرایی

یک پیش دستی لاکچری میوه، دارای یک عدد دستمال کاغذی تمیز، کارد و چنگال میوه خوری استیل سنگین و سه یا چهار مدل میوه فصل است که کلیه میوه ها باید خرید روز، تازه و خوش رنگ و از بهترین نوع میوه فصل باشد. در مجموعه ما از بهترین و با کیفیت ترین میوه ها در مراسم ترحیم لاکچری استفاده می شود تا خیال شما عزیزان از این بابت راحت باشد.

در پذیرایی انواع آبمیوه طبیعی، سینی شیرینی ترحیم، باقوا، حلوا و خرما مجلسی، بهترین انواع چای، نسکافه، قهوه و سایر موارد دلخواه شما مورد استفاده قرار می گیرد. برای آگاهی از چگونگی برگزاری مراسم ترحیم لاکچری و برگزاری انواع مراسم ها می توانید به مکان تشریفات ترحیم بهشت مراجعه کرده یا با شماره 09155156802 تماس حاصل فرمایید.

91

6 – تزئین میز مراسم ترحیم

یک میز ترحیم بزرگ و چند طبقه با رومیزی هایی از پارچه های مخمل، تور، حریر و ترمه در رنگ بندی های مختلف و مناسب و جا شمعی های ارزشمند با تزئین شمع های زیبا و شکیل به همراه گل آرایی مناسب زیبایی ویژه ای را به مراسم شما خواهد داد. البته هر چه مقدار گل آرایی بیشتر باشد مراسم شما لاکچری و شکیل تر نشان داده می شود.

7 – گل آرایی زیبا و جذاب

ما ایرانیان از گذشته تا حال، وجود گل و هدیه دادن آن را لازمه زیبایی و لاکچری مجالس خود می دانیم. قرار دادن یک گل یا یک دسته گل طبیعی بر روی هر میز پذیرایی، میزان لاکچری بودن مجلس را بالا برده و به طور کلی گل ها، زیبایی خاص و ویژه ای را به مراسم ترحیم می دهند.

در تشریفات ترحیم بهشت از با تجربه ترین افراد برای تزئین و طراحی میزها و میز ترحیم استفاده خواهد شد که همین امر موجب می شود تا میزها بسیار شکیل و زیبا دیده شوند و مراسم ترحیم شما آبرومندانه و لاکچری برگزار شد.

چرا تشریفات ترحیم بهشت؟

یکی از مهم ترین قسمت های خدمات مجموعه تشریفات ترحیم بهشت، بخش برگزاری مراسم ترحیم لاکچری است که تمامی خدمات مربوط به آن را به بهترین شکل انجام خواهند داد. این مجموعه تاکنون با برگزاری تعداد زیادی مراسم ترحیم لاکچری توانسته است در این زمینه دارای تجربه و سابقه زیادی شود و این تضمین را به شما عزیزان می دهد که مراسمتان بسیار شکیل و لاکچری برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی برگزاری مراسم ترحیم لاکچری می توانید با شماره 09155156802 تماس حاصل فرمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.