فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۴۸۴

کالا مارکت چگونه صنعت فروش اقساطی کالای دیجیتال و خانگی را متحول می‌کند؟

آیا می‌خواهید وسایل خانه خود را نو کنید یا برای خانه جدیدی که اجاره یا خریداری کرده‌اید، به دنبال لوازم باکیفیت می‌گردید؟ آیا می‌خواهید گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ خود را عوض کنید؛ اما پول کافی ندارید؟ آیا به دنبال بهتر کردن وسایل صوتی تصویری خود هستید؟ اگر جوای شما به این سؤالات بله است، تنها کافی‌ست که به وب‌سایت کالا مارکت مراجعه کنید، به راحتی و بدون ضامن وام بگیرید و کالای موردنظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنید.

آیا می‌خواهید وسایل خانه خود را نو کنید یا برای خانه جدیدی که اجاره یا خریداری کرده‌اید، به دنبال لوازم باکیفیت می‌گردید؟ آیا می‌خواهید گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ خود را عوض کنید؛ اما پول کافی ندارید؟ آیا به دنبال بهتر کردن وسایل صوتی تصویری خود هستید؟ اگر جوای شما به این سؤالات بله است، تنها کافی‌ست که به وب‌سایت  کالا مارکت مراجعه کنید، به راحتی و بدون ضامن وام بگیرید و کالای موردنظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنید.

اگر دوست دارید بدانید چگونه می‌توانید به‌صورت اقساطی از کالا مارکت خرید کنید و مزایای این شیوه از خرید چیست، این مقاله را تا انتها بخوانید.

کالامارکت چیست؟

کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازار گاهی است که در آن می‌توانید انواعی از محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی را به‌صورت اقساطی و به طور مستقیم از فروشندگان معتبر خریداری کنید. در این مارکت پلیس می‌توانید کالاهای باکیفیتی را به‌صورت اقساطی و با گارانتی خریداری کنید. با استفاده از این شیوه از خرید در هر کجای ایران که باشید، با چند کلیک محصول موردنیازتان را به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنید و بعد از ۷ روز محصول خریداری‌شده را درب منزل تحویل بگیرید.

23

چه محصولاتی در کالا مارکت به فروش می‌رسد؟

در کالامارکت مجموعه‌ای از کالاهای مختلف که توسط فروشندگان معتبر عرضه شده است، قابل خریداری هستند. از جمله این کالاها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوازم خانگی: انواعی از لوازم خانگی از لباسشویی، ظرف‌شویی و یخچال گرفته تا چای ساز، چرخ گوشت، ساندویچ ساز. ازجمله برندهای معروف لوازم خانگی که می­توانید در این وب‌سایت پیدا کنید می­توان به دوو، جی پلاس، اسنوا اشاره کرد.

لوازم الکترونیکی: انواعی از لپ‌تاپ، از لپ‌تاپ‌های اپل مک بوک گرفته تا لنوو، اچ‌پی و ایسوس را می‌توانید در کالا مارکت پیدا کنید.

لوازم هوشمند: اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند، هدفون، هنذفری یا انواعی از کنسول‌های بازی شرکت سونی یا مایکروسافت هستید، می­توانید آن­ها را به‌صورت اقساطی در کالا مارکت خریداری کنید.

لوازم صوتی و تصویری: در این وب‌سایت می‌توانید انواعی از اسپیکر خانگی، اسپیکر کامپیوتر، سان بار و تلویزیون را بخرید.

از دیگر محصولات ارائه‌شده در کالا مارکت می‌توان به شمش و طلای گرمی اشاره کرد. شما می‌توانید شمش‌های طلای ۱۸ عیار را در وزن‌های مختلف، البته بالای ۱ گرم را در این وب‌سایت پیدا و خریداری کنید.

 

24

در نتیجه در کالا مارکت می‌توانید انواعی از محصولات زیر را خریداری کنید:

  • گوشی موبایل
  • لپ‌تاپ
  • کالای دیجیتال
  • لوازم صوتی و تصویری
  • لوازم خانه و آشپزخانه
  • شمش و طلای گرمی

مزایای خرید از کالا مارکت

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید از کالامارکت امکان پرداخت اقساطی است. شما با داشتن چک صیادی بنفش می‌توانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید و وام خود را در اقساط ۶ تا ۱۸ ماه بازپرداخت کنید. بنابراین اگر پول کافی برای خرید محصولاتی که در بخش پیشین مقاله اشاره کردیم را ندارید، کالامارکت بهترین انتخاب برای شما است.

اگر حوصله‌ی رفت‌وآمد به بازار محل اقامت خود را ندارید یا در یکی از شهرستان‌های کوچک زندگی می‌کنید و نمی‌توانید محصول موردنیازتان را به‌صورت حضوری خریداری کنید، کالا مارکت برای شما مناسب است.

اگر نگران کیفیت محصول خریداری شده خود هستید یا نمی‌دانید از کدام وب‌سایت محصولات دیجیتال یا لوازم خانگی خود را خریداری کنید، در کالا مارکت می‌توانید انواعی از برندهای معتبر و مطرح ایرانی و خارجی را پیدا کنید.

بعد از دریافت محصول خریداری‌شده تا ۷ روز فرصت دارید تا آن را باز پس دهید.

فرقی نمی‌کند که در کجا باشید، بعد از خرید محصول مورد نیازتان از کالا مارکت، آن محصول را درب منزل تحویل می‌گیرید.

اگر در هنگام خرید به مشکلی برخوردید یا سؤالی داشتید، می‌توانید از تیم پشتیبانی آنلاین کالا مارکت در هفت روز هفته، از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد استفاده کنید.

وب‌سایت کالا مارکت دارای نشان اعتماد الکترونیک است و با خیال راحت می‌توانید از طریق درگاه‌های آن پرداخت خود را انجام دهید.

برای بازپرداختِ اقساطِ وامِ خود کمترین میزان کارمزد از شما گرفته می‌شود.

نحوه خرید اقساطی از کالا مارکت

  1. برای خرید اقساطی از کالا مارکت ابتدا نیاز است که به وب‌سایت «مانیسا» مراجعه کنید. در این وب‌سایت می‌توانید مراحل دریافت وام را از تأمین‌کننده اعتبار تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با داشتن چک صیادی بنفش طی کنید. بعد از دریافت این وام لازم است که به وب‌سایت کالا مارکت بروید.
  2. آدرس وب‌سایت کالا مارکت " kalamarket.com" است. آن را در نوار ابزار بالای مرورگر خود تایپ کنید تا وارد آن شوید.
  3. بعد از ورود به وب‌سایت لازم است که شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و در سایت ثبت‌نام کنید.
  4. سپس می‌توانید کالای مورد نظرتان را از میان انواع کالاهای مختلف در کالا مارکت خریداری کنید.
  5. بعد از انتخاب کالای مورد نظرتان بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید.
  6. درهنگام انتخاب شیوه پرداخت می‌توانید پرداخت اعتباری را انتخاب کنید و تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پول خرج کنید.

سخن آخر

کالا مارکت بازارگاهی است که در آن می­توانید لوازم صوتی، تصویری، الکترونیکی و خانه خود را به‌صورت اقساطی و بدون واسطه، از فروشندگان معتبر این صنعت خریداری کنید و تا ۷ روز آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. برای خرید اقساطی از این وب‌سایت می‌توانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید و اقساط خود را در مدت ۶ تا ۱۸ ماه پرداخت کنید. در این وب‌سایت انواع از گوشی موبایل، لپ‌تاپ، تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباس‌شویی و ظرف‌شویی، هدفون، کنسول بازی و انواعی از کالاهای دیگر به فروش می‌رسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.