فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۸۶۷۴

ترمواسلیم؛ بهترین مکمل چربی‌سوز

ترمواسلیم؛ بهترین مکمل چربی‌سوز

اگر با تغییر رژیم غذایی و افزایش فعالیت بدنی، هنوز هم کاهش وزن برای شما یک مسئله چالش‌برانگیز و غیرممکن شده است؛ بهتر است به روش‌های دیگر نیز فکر کنید.

آیا در دورهٔ کاهش لاغری به این فکر کرده‌اید که یک مکمل کاهش وزن می‌تواند به شما کمک شایانی کند؟ برخی اوقات به دلیل ترس از عوارض مکمل‌های لاغری شیمیایی ممکن است اصلاً به سراغ آنها نروید.

اما خبر خوب این است که مکمل‌های کاهش وزن بدون عارضه و اثرگذار نیز وجود دارند که می‌توانند شما را به در مسیر رسیدن به وزن ایدئال کمک کنند. در حال حاضر ترمو اسلیم بهترین مکمل کاهش وزن است که منشأ کاملاً گیاهی دارد و تابه‌حال هیچ‌گونه عارضه خاصی از آن گزارش نشده است.

با ما همراه باشید تا در مورد ترمواسلیم و نحوه عملکرد آن و همچنین ترکیبات تشکیل‌دهنده آن بیشتر آشنا شوید.

مکانیسم اثر ترمواسلیم چگونه است؟ 

ترمواسلیم به‌عنوان بهترین مکمل کاهش وزن، روند لاغری را از طریق مکانیسم‌های زیر عملی می‌کند:

  1. کاهش اشتها: با ایجاد احساس سیری باعث می‌شود کالری کمتری مصرف کنید.
  2. کاهش جذب چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها: با روند چربی‌سوزی منحصربه‌فردی که دارد موجب می‌شود جذب مواد غذایی که چربی و کالری بالایی دارند به حداقل برسد. 
  3. افزایش متابولیسم و شکست پیوندهای بین سلولی چربی‌ها: با افزایش سرعت روند کالری‌سوزی باعث شکسته‌شدن پیوند بین چربی‌ها و دفع آنها از بدن می‌شود.

بنابراین؛ این مکمل با ایجاد حس کاهش اشتها برای مصرف غذا، کاهش جذب چربی‌های مضر و همچنین افزایش متابولیسم، در طول زمان کاهش وزن قابل‌توجهی را برای شما به همراه دارد.

زمانی که این مکمل لاغری توأم با ایجاد تغییرات سالم در سبک زندگی شما مصرف شود؛ پنجره‌ای جدید برای رسیدن به‌تناسب اندام و کاهش وزن را روبروی شما باز خواهد کرد. 

 

ترکیبات ترمو اسلیم؛ عصاره‌های بهترین گیاهان چربی‌سوز

  1. عصاره برگ درخت مورینگا

این گیاه سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه ضروری، آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر است. برگ مورینگا غنی از فیبر است که می‌تواند به کاهش گرسنگی و افزایش سیری کمک کند. افراد با احساس سیری برای مدت طولانی‌تر، کالری کمتری مصرف می‌کنند. از طرفی وجود آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند اسید کلروژنیک و کورستین سرعت متابولیسم بدن را افزایش داده و عملکرد چربی‌سوزی را تسریع می‌کنند. همچنین این ترکیبات به تجزیه چربی‌های ذخیره شده و استفاده از آنها به‌عنوان انرژی کمک می‌کنند.

عملکرد عصاره برگ مورینگا در افرادی که فشارخون و قند خون بالایی دارند باعث کاهش مقاومت به انسولین می‌شود و درنتیجه قند خون کنترل می‌شود که این مسئله یکی از عوامل مهم در مدیریت وزن است.

  1. نیاسین

ویتامین نیاسین باعث کاهش کلسترول‌های مضر خون و افزایش عضله‌سازی می‌شود. این ویتامین باعث شکستن پیوند بین کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و چربی‌ها شده و از انرژی آن‌ها استفاده می‌کند؛ بنابراین از انباشته‌شدن چربی‌ها در بدن جلوگیری می‌کند.

  1. عصاره برگ درخت‌کاری

طبق مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۰ انجام شد ثابت شده است که مصرف مداوم برگ کاری به دلیل وجود آلکالوئیدهای کاربازول باعث افزایش متابولیسم و کاهش وزن بدن می‌شود. البته این گیاه فواید بسیار مفید دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به درمان عفونت، درمان سوءهاضمه و درمان دیابت اشاره کرد.

  1. کافئین 

افزایش سوخت‌وساز و افزایش انرژی از جمله اثرات مصرف کافئین هستند. ضمناً کافئین در ایجاد احساس سیری نقش دارد و همچنین سطح انرژی شما را برای انجام فعالیت‌ها و تحرکات زیاد بدنی بالا می‌برد.

  1. کورکومین (ریشه زردچوبه)

عصاره ریشهٔ زردچوبه با جلوگیری از افزایش کلسترول و قند خون و افزایش دمای بدن تأثیر زیادی در سرعت روند کاهش وزن دارد. همچنین باعث افزایش سوخت‌وساز و کاهش التهاب در بدن می‌شود. 

  1. عصاره فلفل آنوم

تأثیر این عصاره در لاغری شکم بی‌نظیر است. این عصاره باعث شکستن پیوندهای چربی به‌خصوص چربی‌های مقاوم و مزاحم شکمی شده و سرعت تجزیه آن‌ها را افزایش می‌دهد.

  1. عصاره گارسینیا کامبوجیا

عصاره این گیاه با تأثیر بر سیستم عصبی مرکزی، گیرنده‌های پیام گرسنگی را مختل می‌کند و با مکانیسم‌هایی مشابه مکانیسم آمفتامین در سرکوب‌کردن اشتها نقش دارد. درنتیجه به کاهش اشتها و افزایش حس سیری برای کاهش وزن کمک می‌کند.

  1. عصاره فلفل سیاه

عصاره فلفل سیاه تأثیر زیادی در افزایش متابولیسم و تبدیل چربی‌های بدن به انرژی دارد و موجب کاهش وزن و ازبین‌رفتن چربی‌های مزاحم شکم و پهلو می‌شود.

مزایای ترمواسلیم نسبت به دیگر مکمل‌های لاغری

  • این مکمل کاملاً طبیعی است: از عصاره‌های طبیعی گیاهان چربی‌سوز و بدون افزودن مواد شیمیایی تولید شده است.
  • مکمل ترمواسلیم منشأ گیاهی دارد: تمام مواد تشکیل‌دهنده آن گیاهی هستند و طی فرایند عصاره‌گیری تولید می‌شوند.
  • مکمل لاغری ترمواسلیم عوارض ندارد: تابه‌حال عارضه‌ای از مصرف ترمواسلیم گزارش نشده است. اما به‌خاطر داشته باشید که خانم‌های باردار، بیماران کبدی، افرادی که داروهای هورمونی همچون انسولین و یا داروی تیروئید مصرف می‌کنند باید ترمواسلیم را تحت‌نظر پزشک مصرف کنند.
  • به دلیل تجزیهٔ کامل سلول‌های چربی و دفع آنها لاغری با ترمواسلیم بسیار آسان است. این در حالی است که برخی داروهای لاغری صرفاً باعث کوچک‌شدن حجم سلول‌های چربی می‌شوند و بعد از قطع دارو اندازه سلول‌ها مجدد به شکل قبل بازمی‌گردد.

43

گام‌های مؤثر برای لاغری با ترمواسلیم

مصرف ترمو اسلیم برای لاغری در کنار اقدامات مهم دیگر تأثیر بسیار زیادی در کاهش وزن و رسیدن به‌تناسب اندام دارد، اما به‌خاطر داشته باشید که اگر سبک زندگی خود را اصلاح نکنید و همچنان روزهای خود را با مصرف غذاهای فراوری شده و پرکالری و کم‌تحرکی بگذرانید مصرف ترمواسلیم کمک زیادی به شما نمی‌کند؛ بنابراین در کنار مصرف این دارو حتماً موارد زیر را رعایت کنید.

  • مصرف غذاهای فراوری شده را کاهش دهید. کاهش غذاهای پر کالری همراه با قند بالا و به‌جای آن مصرف کربوهیدرات‌های تصفیه شده و مواد غذایی سالم می‌تواند به کاهش وزن شما کمک زیادی کند. بیشترین کالری دریافتی بدن شما باید از غذاهای غنی از مواد مغذی مانند سبزی‌ها، میوه‌ها و آجیل‌ها باشد.
  • مصرف پروتئین و فیبر خود را افزایش دهید. پروتئین و فیبر سیرکننده هستند و به شما کمک می‌کنند احساس سیری بیشتری داشته باشید.
  • مصرف شکر را کاهش دهید. کاهش مصرف قند و انواع نوشیدنی‌های شیرین شده با شکر، می‌تواند به کاهش وزن شما کمک شایانی کند. بعلاوه، حذف غذاها و نوشیدنی‌های حاوی قندهای افزوده شده می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت نوع ۲ را نیز کاهش دهد.
  • سعی کنید در خانه غذا بخورید و از مصرف فست‌فودها تا حد ممکن اجتناب کنید. مطالعات نشان می‌دهد افرادی که بیشتر غذاهای خانگی  مصرف می‌کنند وزن کمتری داشته و رژیم غذایی سالم‌تری دارند نسبت به افرادی که بیشتر در خارج از خانه غذا می‌خورند.
  • سطح فعالیت بدنی خود را افزایش دهید. کاهش مصرف کالری دریافتی و افزایش فعالیت بدنی به‌صورت روزانه یک راه سالم و اصولی برای کاهش وزن است. سعی کنید فعالیتی را پیدا کنید که از آن لذت می‌برید و به آن پایبند باشید. پیاده‌روی، شنا و دوچرخه‌سواری تمرین‌هایی هستند که کالری‌سوزی خوبی دارند.

سخن آخر

ترمواسلیم تولیدی شرکت آمیتیس نیک دارو یک مکمل کاملاً گیاهی و بدون عارضه است که باعث افزایش روند کاهش وزن و چربی‌سوزی شکم و پهلو می‌شود. این مکمل گیاهی سبب می‌شود تا تأثیر رژیم لاغری و ورزش شما در جهت لاغری چندبرابر شود. مکمل لاغری ترمواسلیم نه‌تنها باعث چربی‌سوزی و تناسب‌اندام می‌شود؛ بلکه باعث افزایش سیستم ایمنی و افزایش سطح انرژی بدن شما نیز می‌شود. برای استعلام قیمت ترمواسلیم و خرید آن می‌توانید به وب‌سایت آمیتیس نیک دارو مراجعه کرده و با کارشناسان ما در تماس باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.