خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۰۲۵۲

برای تهیه دستگاه پلاسما ویژه دندان پزشکی با کیفیت تضمینی به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

برای تهیه دستگاه پلاسما ویژه دندان پزشکی با کیفیت تضمینی به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

امروزه دانشمندان بسیاری در حوزه ماده پلاسما یا همان حالت چهارم ماده به پژوهش و تحقیقات پرداخته و هم اکنون پلاسما با توجه به خواص و ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد، در حوزه پزشکی کاربرد بسیار وسیعی پیدا کرده است.

پلاسما در کنار حالت‌های جامد، مایع و گاز، حالت چهارم ماده شناخته می‌شود. پلاسما یک گاز یونیزه شده است که رفتار جمعی داشته و در واقع یک گاز شبه خنثی می‌باشد. امروزه دانشمندان بسیاری در حوزه ماده پلاسما یا همان حالت چهارم ماده به پژوهش و تحقیقات پرداخته و هم اکنون پلاسما با توجه به خواص و ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد، در حوزه پزشکی کاربرد بسیار وسیعی پیدا کرده است.

از پلاسما در حوزه های زیبایی، پزشکی و همچنین دندان پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زمانی که گاز در معرض یک میدان الکتریکی قدرتمند قرار بگیرد یا در معرض گرما قرار بگیرد، اتم‌های آن حالت برانگیخته پیدا می‌کنند.

در این حالت الکترون‌ها انرژی جنبشی بالایی را کسب نموده و با شتاب بسیار اتم‌ها و مولکول‌های گاز برخورد می‌کنند و الکترون‌های بیشتری را آزاد می‌سازد. این فرایند موجب می‌شود تا گاز یونیزه شده و حالت چهارم ماده یعنی پلاسما ایجاد شود.

پلاسمای گرم

به دلیل وجود اختلاف پتانسیل زیاد بین الکترود و پوست پلاسمای گرم اتفاق می‌افتد. پلاسما گرم با ایجاد یک جریان پلاسما بر روی پوست موجب می‌شود تا الکترون‌های سرشار از انرژی به لایه زیرین پوست هدف رسیده و سلول‌ها در بافت مورد نظر پوست تبخیر می‌شوند. با تبخیر این سلول‌ها تولید کلاژن شدت بیشتری می‌گیرد و این فرایند به جوان سازی و نوسازی پوست و در نتیجه سفت شدن و لیفت پوست کمک شایانی می‌کند.

پلاسمای سرد

در اثر اعمال اختلاف پتانسیل بالا به گاز بی‌اثر مانند هلیوم و آرگون پلاسمای سرد ایجاد می شود. گاز یونیزه شده در پلاسمای سرد دارای الکترون ها، یون ها و گونه های فعال بوده و در حوزه پزشکی کاربرد وسیعی پیدا نموده است. از جمله مواردی که پلاسمای سرد در پزشکی کاربرد یافته است، از بین بردن میکروب‌ها و رفع نمودن عفونت های ایجاد شده بدون آسیب زدن به بافت‌های پوست می‌باشد. از جمله کاربردهایی که پلاسمای سرد در پزشکی دارد، از آن در دندان پزشکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال از پلاسمای سرد برای عصب کشی دندان‌ها بدون احساس درد استفاده می‌شود. همچنین پلاسمای سرد در انعقاد خون و ترمیم زخم‌های عفونی و همچنین زخم‌های عمیق در دندان پزشکی کاربرد یافته است. زمانی که زخم‌های ایجاد شده در دندان پزشکی، موجب ایجاد عفونت شود یا میکروب زخم‌ها در حال گسترش باشد، پلاسمای سرد جلوی رشد میکروب‌ها را گرفته و زخم‌های ایجاد شده و همچنین عفونت آن ها را ترمیم داده و بهبود می‌بخشد. یکی دیگر از کاربردهای پلاسمای سرد در دندان پزشکی استریل سطوح و همچنین لوازم و ابزارهای دندان پزشکی می‌باشد. دستگاه پلاسما دندان پزشکی می‌تواند با مراقبت و استریلیزه کردن دندان‌ها، به درمان و رفع مشکلات و ارتقا بهداشت دهان و دندان کمک می‌کند. با استفاده از پلاسمای سرد می‌توان سطح دندان و همچنین ریشه دندان را ضدعفونی نمود و میکروب‌های احتمالی را در سطح دندان و همچنین ریشه دندان از بین برد. از جمله موارد دیگری که پلاسمای سرد در دندان پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد در سفید کردن دندان و روشن کردن ظاهر آن می‌باشد. پلاسمای سرد در روشن کردن بافت‌های پوستی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

136

دستگاه پلاسما ویژه دندان پزشکی از کدام شرکت تهیه کنیم؟

شرکت دانش بنیان ناریاتک انواع تجهیزات پزشکی و صنعتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای جهانی را تولید نموده است. دستگاه پلاسما تولید شرکت دانش بنیان ناریاتک دارای کیفیتی متمایز و عملکردی منحصر به فرد بوده و در امور پزشکی زیبایی و دندان پزشکی فوق العاده کاربردی و تاثیرگذار می‌باشد. با دستگاه پلاسما شرکت دانش بنیان ناریاتک حداکثر رضایت مراجعان کسب خواهد شد.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.