فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۳۵۴

فرصتی طلایی برای حضور در بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی روسیه

فرصتی طلایی برای حضور در بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی روسیه

نشست آموزشی تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان با هدف آشنایی با نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی روسیه و صفر تا صد صادرات مواد غذایی به این کشور برگزار خواهد شد.

سی و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی روسیه (WORLD FOOD) از ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در مسکو برگزار خواهد شد.

در آستانه برگزاری این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد صنعت مواد غذایی و نوشیدنی در روسیه و اروپای شرقی به شمار می رود، نشست آموزشی تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان با هدف آشنایی با این رویداد نمایشگاهی و صفر تا صد صادرات مواد غذایی به این کشور با حضور اساتید و کارشناسان خبر این حوزه، از ساعت ۱۵:۳۰ الی روز شنبه ۶ مرداد ماه سال ۱۴۰۳ در محل هتل آکادمی ملی فوتبال واقع در اتوبان تهران - کرج، ورودی غربی استادیوم آزادی، بعد از هتل المپیک برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به این حضور در این نشست تا ۳۰ تیر ماه فرصت دارند تا از طریق شماره تلفن های : ۸۸۰۵۹۴۵۷-۹ - ۰۹۱۲۷۶۷۶۶۱۹ - ۰۹۰۲۷۲۳۳۰۳۲ – ۰۹۱۲۲۰۱۱۹۴۴ نسبت به این ثبت نام در این نشست اقدام کنند.

گفتنی است در پایان این نشست به هر یک از شرکت کنندگان گواهی شرکت از سوی شرکت TD GROUP روسیه اهدا خواهد شد. ثبت نام از شرکت هایی که تمایل به اجاره غرفه در سی و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی روسیه و یا اعزام در قالب گروه تجاری-بازاریابی را داشته باشند در محل نشست با تخفیف ویژه انجام خواهد شد.

همچنین هزینه هر شرکت کننده مبلغ یک و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شده است که این مبلغ در صورت ثبت نام WORLD FOOD در نمایشگاه  عودت خواهد شد. 

همچنین لازم به تاکید است که شرکت های دانش بنیان داوطلب حضور در این نمایشگاه از تسهیلات بلاعوض صندوق نوآوری برخوردار خواهند شد.

214

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.