فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۵۰۴

۷ مکان برتر برای خرید در تور کوالالامپور مالزی

7 مکان برتر برای خرید در تور کوالالامپور مالزی

7 جاذبه برتر برای خرید در کوالالامپور را یادداشت کنید و زمانی را برای بازدید از آنها در برنامه سفر خود به تور مالزی برنامه ریزی کنید.

خرید می تواند یکی از بهترین تجربه های سفر هر گردشگری باشد. وقتی در تور کوالالامپور هستید، بازدیدکنندگان نباید فرصت کاوش در خرید در اینجا را از دست بدهند. اگر به جای سفر برای خرید به کوالالامپور آمده اید، 7 جاذبه برتر برای خرید در کوالالامپور را یادداشت کنید و زمانی را برای بازدید از آنها در برنامه سفر خود به تور مالزی برنامه ریزی کنید.

1. بازار مرکزی برای خرید در کوالالامپور

اگر می‌خواهید در شرایطی راحت خرید کنید، بازار مرکزی واقعاً مکان خوبی است. طیف گسترده ای از اقلام در اینجا ارائه می شود به ویژه صنایع دستی مالزی مانند چاپ باتیک، پارچه سونگکت، منجوق کاری، صنایع چوبی، صنایع دستی فلزی، کوزه سفالی لابو سائونگ، کوزه ترانانگ. یکی از نکات برجسته غرفه های خرید در اینجا این است که غرفه ها برای نشان دادن فرهنگ چند نژادی مالزی به مناطق مختلف تقسیم شده اند، مانند غرفه های مالایی در لورونگ ملایو، غرفه های هندی در لورونگ هند، غرفه های چینی در تنگه چینی. به این ترتیب هم به بازدیدکنندگان تور ارزان مالزی کمک می‌کند تا دید سریعی نسبت به فرهنگ تجارت داشته باشند و هم محصولات را راحت‌تر پیدا کنند.

  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00
  • مکان: درست در گوشه ای از مرکز خرید کوتا رایا
  • آدرس: جالان هنگ کاستوری، طبقه 1-3 پلاک 10

2. پیاده روی کاستوری

کاستوری واک |  Kasturi Walk یکی دیگر از بازارهای فضای باز است که محصولاتی را با قیمت های مناسب در محله چینی ها، کوالالامپور ارائه می دهد. این بازار در امتداد بازار مرکزی امتداد دارد.

کاستوری با محصولات پرطرفدار متعددی مانند لباس، لوازم جانبی، کیف، ساعت، دمپایی، سوغاتی و تنقلات همراه است. اگر می‌خواهید مکانی را پیدا کنید که سوغاتی‌های بیشتری را درست در خارج از بازار مرکزی ارائه دهد، کاستوری واقعاً آن مکان مورد نظر است. وقتی در یک تور 10 روزه مالزی سنگاپور هستید، اجازه دهید غذاهای مالایی و برخی میوه های استوایی مانند دوریان، رامبوتان را امتحان کنید.کاستوری مکانی ایده آل برای خرید خیابانی روشن، تمیز و آرام در KL (تور کوالالامپور) است.

  • ساعت کاری: 10:00 الی 22:00
  • آدرس: جالان کاستوری، محله چینی ها

263

3. بازار فروش در آمکورپ مال:

اگر می خواهید مقداری پول پس انداز کنید و کالاهای دست دوم ممکن است در اولویت شما باشد، پس بازار فروش در Amcorp Mall مکان مناسبی برای شماست. وقتی در اینجا هستید، می‌توانید اقلام مختلفی از لباس، کفش، لوازم جانبی، کیف گرفته تا سی‌دی، صفحه، کتاب، پوستر فیلم، کمیک و تمبر، سکه، مجسمه‌های قدیمی را پیدا کنید. علاوه بر این، بازار دستفروشی به شما فرصتی می دهد تا عتیقه جات کمیاب، سکه های قدیمی، رکوردهای قدیمی بیتلز، دوربین های قدیمی داشته باشید.

  • ساعات کاری: شنبه تا یکشنبه، 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
  • آدرس: ال جی، طبقه 1، طبقه 2 و 3،  Jalan Persiaran Barat

4. خیابان گلبرگ در محله چینی ها:

خیابان گلبرگ در محله چینی هااگر به اقلام چینی علاقه دارید، بهترین مکان برای خرید در کوالالامپور است. خیابان پتالینگ مکانی برای فرهنگ چینی است. وقتی در اینجا هستید، می توانید در امتداد خیابان قدم بزنید تا فضای محلی را کشف کنید. این خیابان طیف وسیعی از غرفه‌های فروش لباس، کفش، لوازم جانبی و سوغاتی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. این خیابان دارای مرکز تجاری چینی، فانوس های قرمز و جمعیت جالبی است.

قلب تجربه خرید در این خیابان، امتحان غذاهای چینی است. شما با انتخاب های مختلف شگفت زده می شوید که نمی توانید تنها در یک بار امتحان به اندازه کافی داشته باشید. حالا برخی از غذاهایی را که باید امتحان کنید یادداشت کنید: هوکین می و چی چئونگ در کیم لیان کی، دیم سام در یوک وو هین، اردک بوداده در Sze Ngan Chye، دانه سویا در کیم سویا، نودل وانتون در کون کی، برنج مرغ در Kam Kee

  • ساعات کاری: اکثر فروشگاه ها اغلب از ساعت 8 صبح تا نیمه شب باز هستند.
  • آدرس: واقع در محله چینی ها

5. شهر عمده فروشی کنانگا:

شهر عمده فروشی کنانگاKenanga یک مرکز خرید عمده فروشی با 800 مغازه است که در قلب کوالالامپور واقع شده است. این یک مرکز خرید بزرگ با فروشگاه های مد است که بیش از 8 طبقه تجاری را شامل می شود. بهترین اجناسی که می توانید در این مرکز خرید عمده فروشی پیدا کنید لباس زنانه، کفش، اکسسوری، کیف دستی است. اگر از طرفداران مد هستید، باید زمانی را برای بازدید از Kenanga بگذرانید، به خصوص در آخر هفته که بسیاری از فروشگاه های اینجا از مشتریان خرده فروشی استقبال می کنند.

کنانگا مکانی ایده آل برای مسلمانان برای خرید در کوالالامپور است. بیش از 70 مغازه وجود دارد که لباس های مسلمان عرضه می کنند. اکثر این مغازه ها در طبقه 3A و 5 قرار دارند. اگر می خواهید غذاهای حلال را امتحان کنید، باید به طبقه 5 بیایید. شما در اینجا اوقات خوبی برای خرید و تجربه غذاهای حلال دارید.

  • ساعت کاری: 10:00 صبح تا 22:00 بعد از ظهر
  • آدرس: 8-01، شهر عمده فروشی

6. بازار شبانه تامان کنات:

بازار شبانه Taman Connaught با 2 کیلومتر طول طولانی ترین بازار شبانه مالزی است. در این بازار فروشگاه های مواد غذایی و غرفه های خرده فروشی متعددی وجود دارد (حدود 700 غرفه). وقتی در بازار شبانه تامان کنات هستید، می توانید در صف طولانی لباس، کفش، کیف، لوازم جانبی و سوغاتی غوطه ور شوید. علاوه بر این، این بازار مکانی شگفت‌انگیز برای دوستداران غذا برای امتحان غذاهای مختلف از تایوان، تایلند، کره و ژاپن است. برخی از غذاهای پرفروش عبارتند از: اوکونومیاکی، توفو بدبو، صدف تازه، کباب، کیک پنیر.

  • ساعت کاری: 17:30 الی 00:00
  • آدرس: Jalan Cerdas

264

7. میدان تایمز برجایا:

میدان تایمز برجایاهنگامی که برای خرید در کوالالامپور در برخی بازارها و بازارهای شبانه پرسه می زنید، بازدید از میدان تایمز برجایا به تکمیل سفر خرید شما کمک می کند. این مکان در قلب KL قرار دارد و انتخاب گسترده ای از مد، لباس، غذا، لوازم الکترونیکی، امکانات سرگرمی و صرافی را ارائه می دهد.

برجایا تایمز اسکوئر همچنین گزینه‌های خریدی را از نام‌های تجاری بین‌المللی طبقه متوسط ​​مانند نایک، بوسین، اسپریت ارائه می‌دهد. اضافه کرد که اگر به دنبال برندهای محلی هستید، مکان کاملاً مکانی عالی است. در اینجا می توانید بسیاری از مارک های مالزیایی مانند Seed، Vincci، Soda، Padini را پیدا کنید.

علاوه بر تجربه خرید در اینجا، بازدیدکنندگان همچنین فرصتی برای بازدید از پارک موضوعی Berjaya Times Square - بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در KL دارند.

  • ساعت کاری: 10:00 الی 22:00
  • آدرس: مالزی، Jalan Imbi ، شماره 1

با توجه به نزدیکی فرهنگ غذایی مالزی و مردمان جزیره مالدیو اگر شما تجربه سفر به تور مالدیو را داشته باشید با طعم و مزه غذاها اینجا بیگانه نخواهید بود. با توجه به تأثیرات تجاری کشورهای همسایه در طول سال‌ها، غذاهای مالدیو به طور کلی کاملاً تند است و بنابراین مسافران تورهای مالدیو باید آماده باشند تا از کاری‌های تند، سوپ‌های ماهی، میان‌وعده‌های ترد فوق‌العاده و نان‌های چاپاتی خوشمزه لذت ببرند.

غذاهای سنتی مالدیو به عنوان غذاهای دیوهی شناخته می شوند که طعم های مختلفی را ارائه می دهند. غذای مالدیو تندی ملایم و شیرینی لطیفی دارد و با استفاده از تکنیک‌هایی تهیه می‌شود که از نسل‌ها به نسل‌ها منتقل شده است.

شما می توانید در یک تور مالدیو ارزان که از آژانس هواپیمایی سفر ایمن رزرو می کنید از طعم غذاهای مالدیو لدت ببرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.