فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۵۴۰

چرا باید این صرافی را انتخاب کنیم؟

چرا باید این صرافی را انتخاب کنیم؟

یکی از اولین مراحل ورود به دنیای معامله‌گری، انتخاب یک صرافی خوب برای انجام معاملات است و این صرافی خوب هم باید که ویژگی‌های زیادی را در خود داشته باشد. از امنیت بگیرید تا پشتیبانی از رمزارزهای مختلف و سایر مسائلی که احتمالاً با آن‌ها آشنایی دارید.

به گزارش تجارت نیوز،

از طرفی، به دلیل تحریم‌های موجود، انتخاب یک صرافی مناسب برای ما ایرانی‌ها اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. باید پلتفرمی را انتخاب نماییم که خدمات خود را به ما ارائه دهد و مشکلی با ایرانی بودن ما نداشته باشد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، ما یک صرافی خوب را برای استفاده شما انتخاب کرده‌ایم که در ادامه به معرفی و بررسی آن می‌پردازیم.

صرافی توبیت

توبیت، یک Exchange متمرکز است که در سال 2022 در جزیره Cayman کار خود را شروع کرد. این پلتفرم از معاملات اسپات، فیوچرز، فرابورس و... پشتیبانی می‌کند و تعداد بالایی از ارزها را برای معامله موجود کرده است. در حال حاضر، میان صرافی‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس هستند، این صرافی یکی از بهترین انتخاب‌ها است. اما چرا؟ چرا باید این صرافی را انتخاب کنیم؟ خب در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

اعتبار

توبیت سابقه خیلی زیادی ندارد و همان‌طور که گفتیم، حدود 2 سال است که کار خود را شروع کرده. با این وجود، در همین مدت کم توانسته است که سابقه خوبی برای خود بسازد. در رتبه‌بندی‌های کوین مارکت کپ، در میان 100 صرافی برتر قرار دارد و از بسیاری از صرافی‌هایی که سابقه بیشتری دارند، رتبه بالاتری به‌دست آورده است.

امنیت

این صرافی از قوانین OFAC و FATF جهت حفظ نمودن امنیت کاربران خود پیروی می‌کند. همچنین، کد تأیید دو عاملی (2FA) نیز یک سپر امنیتی مضاعف است. خود اپلیکیشن هم قابلیت استفاده از راه‌هایی مثل باز کردن اپ با اثر انگشت را دارد. در کنار این موارد، خوب است به این موضوع اشاره کنیم که مطابق با داده‌های سایت Cer.live، رتبه امنیتی توبیت A و امتیاز کلی آن 82 از 100 است.

 

228

پشتیبانی

جهت راهنمایی کاربران و حل مشکلات آن‌ها، بخش‌هایی مثل سؤالات متداول (FAQ) و راهنمای مبتدیان را ایجاد کرده است. جدای از این موارد، یک ربات برای دریافت سؤالات شما وجود دارد که در صورت نیاز، می‌تواند از آن استفاده کنید تا به پاسخ سؤالات و پرسش‌های خود برسید.

ارزها و نمادها

بیش از 125 ارز دیجیتال در این پلتفرم فهرست شده‌اند. شما می‌توانید در حالت‌های اسپات و فیوچرز با این ارزها معاملات خود را انجام دهید. هم ارزهای مهم و اصلی مثل بیت کوین، اتریوم و هم ارزهایی که کمتر شناخته‌شده هستند، همگی در Toobit لیست شده‌اند و احتمالاً به مرور تعداد این موارد بیشتر هم خواهد شد. همچنین در حالت فیوچرز، می‌توانید از اهرمی تا سقف 150 برابر هم استفاده کنید.

229

کپی تریدینگ

در کپی تریدینگ، شما معاملات افراد حرفه‌ای و احتمالاً مشهور را دنبال کرده و به خاطر اعتبار آن‌ها و اعتمادی که به آن‌ها دارید، همان معاملات را کپی می‌کنید. با این کار، هم می‌توانید به مرور چیزهای جدیدی یاد بگیرید و هم شانس خود در معاملات را به عنوان یک معامله‌گر مبتدی، افزایش دهید.

ربات‌های معامله‌گر

توبیت این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا معاملات را به شکلی اتوماتیک و با استفاده از استراتژی‌ها و راه‌هایی که از قبل تعریف کرده‌اند، انجام دهند. در این راستا، یکسری ربات طراحی شده‌اند که به‌طور دائم بر بازار نظارت کرده و آن را تحلیل می‌کنند. می‌توانید این ربات‌ها را امتحان کرده و در صورتی که نتایجی مطلوب به‌دست آمد، آن‌ها را در معاملات خود به کار بگیرید.

بونوس‌ها و پاداش‌ها

برای ثبت نام در صرافی توبیت، شما از یکسری پاداش و مزایا برخوردار خواهید شد. برخی از این پاداش‌ها عبارتند از:

10 تتر هدیه برای اولین Deposit

10 تتر هدیه برای اولین معامله

10 تتر هدیه برای اولین کپی ترید

و...

توجه: برخی از افراد و سایت‌ها، کدهای معرفی دارند که در صورت استفاده از آن‌ها، می‌تواند از هدایا و پاداش‌های بیشتری نیز بهره‌مند شوید.

اپلیکیشن

یکی از نقاط قوت این صرافی، داشتن یک نرم‌افزار معاملاتی قابل قبول است. اگر از آن دست کاربرانی هستید که عادت دارید کارهای خود از جمله‌ ترید را با استفاده از موبایل انجام دهید، این مورد برای شما بسیار مهم خواهد بود. کافی است اپ مربوط به صرافی را دانلود و نصب کنید تا وارد دنیای معاملات شوید.

احراز هویت و خدمات به ایرانی‌ها

آخرین و مهم‌ترین بحثی که ما در اینجا داریم، همین احراز هویت و رابطه این سایت با ما ایرانی‌هاست. خبر خوب این است که در صرافی توبیت، فرآیند احراز هویت اجباری نیست و شما می‌توانید بدون ارسال مدارک، به راحتی معاملات خود را انجام دهید. حتی اگر هم خواستید احراز هویت را کامل کنید، می‌توانید با استفاده از مدارک خود این کار را انجام دهید. ضمناً برای کار با این Exchange نیازی به تغییر IP ندارید.

جمع‌بندی

در نهایت، آنچه مطالعه کردید یک معرفی و بررسی اجمالی از صرافی توبیت بود. قطعاً صرافی‌های بسیاری برای انجام معاملات وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، اما آنچه که ما در این نوشته پیشنهاد دادیم، همین صرافی بود و البته که دلایل خود را هم گفتیم.

برخورداری از امنیت و اعتبار مناسب، پشتیبانی از ارزهای مختلف و حالت‌های معامله اسپات و فیوچرز، داشتن پشتیبانی قابل قبول، امکان انجام کپی‌تریدینگ، امکان استفاده از ربات‌های معامله‌گر، دادن بونوس‌های مختلف، داشتن اپلیکیشن و از همه مهم‌تر، نداشتن مشکل با کاربران ایرانی، از مزایای این صرافی هستند.

امیدواریم که این نوشته راهنمایی مناسب برای شما بوده باشد.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.