فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۵۵۷

آیا بیت یونیکس معتبر است؟ / صفر تا صد معرفی صرافی بیت یونیکس

آیا بیت یونیکس معتبر است؟  / صفر تا صد معرفی صرافی بیت یونیکس

صرافی بیت یونیکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی است که در سال ۲۰۲۱ تاسیس شد و از آن زمان تا به حال در حال ارائه خدمات مالی و معاملاتی مربوط به بازار کریپتوکارنسی به کاربران خود است.

به گزارش تجارت نیوز،

صرافی بیت یونیکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی است که در سال ۲۰۲۱ تاسیس شد و از آن زمان تا به حال در حال ارائه خدمات مالی و معاملاتی مربوط به بازار کریپتوکارنسی به کاربران خود است. برای فعالیت در این صرافی نیازی به احراز هویت نیست و افراد می‌توانند تا حداکثر ۱۰ هزار دلار در روز از حساب خود برداشت کنند. در صرافی بیت یونیکس خدمات متنوعی قابل دسترس است که در ادامه مطلب بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

بررسی صرافی بیت یونیکس

صرافی بیت یونیکس با وجود نداشتن سابقه فعالیت نه چندان طولانی توانسته حجم معاملات بالایی را به خود اختصاص دهد به طوری که در حال حاضر به عنوان ۹۸ امین صرافی در لیست سایت کوین مارکت کپ شناخته می‌شود. بیت یونیکس دارای شعب مختلف در کشورهای متفاوت مانند آمریکا، کانادا، امارات و فیلیپین است.

تنوع در تعداد رمز ارزهای قابل معامله در این صرافی نیز از مزایای آن به شمار می‌روند. معامله گران در این صرافی امکان استفاده از اهرم معاملاتی تا ۱۲۵ برابر سرمایه خود را دارند. از دیگر امکانات صرافی بیت یونیکس می‌توان به امکان اوردرگذاری و معامله در بازار اسپات و فیوچرز اشاره کرد.

تیم پشتیبانی یونیکس نیز به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان خود است. بیت یونیکس کارمزد هی معاملاتی را در سطوح مختلف دریافت می‌کند که در ادامه بیشتر با آن و دیگر مزایای بیت یونیکس آشنا خواهیم شد.

بررسی اعتبار صرافی بیت یونیکس

با توجه به اینکه ایران تحت تحریم‌های بین المللی قرار دارد بنابراین ارائه خدمات به ایرانیان بدون احراز هویت از طرف صرافی بیت یونیکس می‌تواند جای کمی تامل داشته باشد. بنابراین بررسی اعتبار این صرافی امری بسیار ضروری به نظر می‌رسد. بر همین اساس طبق بررسی‌های انجام شده مشخص شده است که این صرافی دارای چندین مجوز از نهادهای مختلف در کشورهای متفاوتی است.

نخستین مجور صرافی بیت یونیکس مجوز VASP است که از کشور فیلیپین دریافت شده است. صرافی بیت یونیکس توانست مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی‌های دیجیتال را از Bangko Sentral ng Pilipinas در سال۲۰۱۹ دریافت کند.

از طرف دیگر یونیکس مجوز دیگری از ایالات متحده آمریکا به نام MSB برای ارائه خدمات مالی مانند معامله رمز ارزها، تراکنش‌های بین المللی پول و معامله ارزهای خارجی را دارد. آخرین مجوزی که صرافی بیت یونیکس توانست در سال ۲۰۲۴ از کانادا به عنوان مجوز کسب و کار خدمات پولی دریافت کند نیز مجوز MSB نام دارد.

امنیت در صرافی بیت یونیکس

بعد از اعتبار صرافی، امنیت یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. صرافی‌های مختلف روش‌های متفاوتی را برای تامین امنیت دارایی‌های مشتریان به کار می‌برند. صرافی بیت یونیکس نیز برای تامین امنیت از احراز هویت دو عاملی با استفاده از گوگل اتنتیکیتور، ارسال کد تایید از طریق ایمیل و یا پیامک برای ورود به حساب کاربری استفاده می‌کند.

343

تیم پشتیبانی صرافی بیت یونیکس

پشتیبانی یک صرافی از مشتریان فاکتور بسیار مهم دیگری است که می‌تواند در زمان‌های حساس کاملا حیاتی باشد. در صرافی‌های مختلف از طریق راه‌های ارتباطی متفاوتی می‌توان با تیم پشتیبانی در ارتباط بود. در صرافی بیت یونیکس این کار از طریق چت آنلاین و در تمامی ساعات شبانه روز، ایمیل و یا ثبت تیکت امکان‌پذیر است.

نمادهای قابل معامله

تنوع در تعداد نمادهای معاملاتی قابل دسترس در یک صرافی می‌تواند فرصت‌های بیشتری را برای معامله گران فراهم کند تا با استفاده از آن بتوانند سهم بیشتری از بازار را داشته باشند. در همین راستا صرافی بیت یونیکس بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال را برای خرید و فروش در دسترس مشتریان قرار داده است.

بونوس معاملاتی

صرافی بیت یونیکس طرح‌های مختلفی را در ماه‌های مختلف در قالب بونوس معاملاتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای مثال در ماه ژوئن ۲۰۲۴ بونوس‌های مختلفی مانند بونوس ثبت نام، بونوس واریز و بونوس حجم معاملات قابل دسترس بود.

کارمزد معاملاتی

کارمزد معاملاتی در صرافی بیت یونیکس در سطوح مختلف و براساس میزان حجم معاملات ۳۰ روز گذشته کاربران برآورد می‌شود. به طور کلی در بخش معاملات اسپات میزان کارمزد معاملات در سفارشات میکر حداکثر ۰.۰۸ درصد و در سفارشات تیکر ۰.۱ درصد محاسبه می‌شود. میزان کارمزد در معاملات فیوچرز متفاوت بود و بر همین اساس در بخش سفارشات میکر ۰.۰۲ درصد و در سفارشات تیکر ۰.۰۶ درصد کارمزد معاملاتی از مشتریان دریافت می‌شود.

روش‌های واریز و برداشت در صرافی بیت یونیکس

مشتریان صرافی بیت یونیکس می‌توانند تراکنش‌های واریز و برداشت خودرا از طریق تتر و یا بیت کوین انجام دهند.

معاملات دو طرفه

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد صرافی بیت یونیکس امکان استفاده از قابلیت Hedge Mode است. بر اساس این قابلیت معامله گران می‌توانند به صورت همزمان معاملات خرید و فروش بر روی یک ارز را اجرا کنند. با استفاده اصولی از این قابلیت امکان به حداقل رساندن میزان ضرر تا حد بسیار زیادی امکان‌پذیر خواهد بود.

از طرف دیگری امکان به کارگیری استراتژی‌های معاملاتی با انعطاف بیشتری همراه خواهد شد و در نتیجه میزان سود دهی قابل افزایش می‌شود. این قابلیت به ویژه در زمان‌های پر نوسان بازار بسیار کاربردی است.

344

معاملات فارکس در صرافی بیت یونیکس

صرافی بیت یونیکس از معدود صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود که امکان معامله در بازار مالی فارکس را نیز برای مشتریان خود فراهم ساخته است. البته معاملات فارکس بر اساس USDT در این صرافی امکان‌پذیر است به طوری که بیش از ۱۴۰ جفت معامله با حاشیه USDT را می‌توان خرید و فروش کرد.

درآمدزایی غیر فعال

یکی دیگر از ویژگی صرافی بیت یونیکس امکان درآمدزایی غیر فعال است. مشتریان بیت یونیکس می‌توانند با ثبت نام در این صرافی تا حداکثر ۵۵۰۰ دلار پاداش دریافت کنند. در ابتدا و تنها با ثبت نام در بیت یونیکس می‌توان تا ۲۰۰ دلار پاداش دریافت کرد. با سپرده‌گذاری در این صرافی امکان در یافت جایزه ۵۰۰۰ دلاری نیز به دست می‌آید.

از طرف دیگر معامله گران جدید نیز با شروع فعالیت و خرید و فروش در این صرافی امکان کسب ۳۰۰ دلار را به دست می‌آورند. کاربران با دعوت دوستان خود می‌توانند یک تیم در صرافی بیت یونیکس تشکیل دهند و صرافی نیز به ۵ تیم اول که بیشترین حجم معاملات را دارند تا ۱۰۰۰ تتر جایزه اهدا می‌کند. همچنین امکان دریافت ۵۰۰ تتر توسط ۵ تریدر برتر نیز وجود دارد.

سخن نهایی

با وجود اینکه بیش از ۳ سال از عمر صرافی بیت یونیکس در بازار ارزهای دیجیتال نمی‌گذرد اما این صرافی توانسته است در این مدت کوتاه رشد خوبی داشته باشد و خدمات گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه کند.

صرافی بیت یونیکس با داشتن سطح امنیتی بسیار قوی، تیم پشتیبانی مناسب، رابط کاربری ساده و قابل فهم، امکان معامله در بازار فارکس، امکان کسب درآمد غیر فعال، داشتن بازارهای مالی اسپات و فیوچرز به همراه اهرم معاملاتی، تنوع در تعداد نمادهای معاملاتی و بسیاری از ویژگی‌های دیگر به عنوان یکی از صرافی‌های مناسب شناخته می‌شود.

اما با این وجود، عدم امکان معامله NFT ها، استخراج رمز ارزها، خرید و فروش سهام و یا Defi نیز جز معایب این صرافی به حساب می‌آیند که افراد می‌تواند بر اساس نیازمندی‌های خود صرافی بیت یونیکس را به عنوان پلتفرم معاملاتی خود انتخاب کنند و یا خیر.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.