فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۶۷۷

بهترین بسته‌‌های اینترنت همراه اول برای کاربران پرمصرف و کم‌مصرف

بهترین بسته‌‌های اینترنت همراه اول برای کاربران پرمصرف و کم‌مصرف

اگر از کاربران پرمصرف اینترنت هستید، بهتر است بسته‌هایی را خریداری کنید که حجم بیشتری دارند و نیازهای شما را به‌خوبی برطرف می‌کنند. در این متن، بهترین بسته‌ های اینترنت همراه اول برای کاربران پرمصرف را معرفی می‌کنیم.

به گزارش تجارت نیوز،

اپراتور همراه اول بسته‌های اینترنت متنوعی دارد؛ اما تمامی این بسته‌‌ها برای شما مناسب نیستند! بهتر است با توجه به مصرف کم یا زیاد از اینترنت همراه، یک بسته اینترنت مناسب برای خودتان انتخاب کنید. ما هم می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا در زمان خرید بسته اینترنت همراه اول، بهترین بسته را انتخاب کنید؛ پس تا پایان با ما همراه باشید!

بهترین بسته‌‌ های اینترنت همراه اول برای کاربران پرمصرف

اگر از کاربران پرمصرف اینترنت هستید، بهتر است بسته‌هایی را خریداری کنید که حجم بیشتری دارند و نیازهای شما را به‌خوبی برطرف می‌کنند. در این بخش، بهترین بسته‌ های اینترنت همراه اول برای کاربران پرمصرف را معرفی می‌کنیم.

بسته‌های روزانه همراه اول با حجم زیاد

بسته‌های روزانه با حجم زیاد برای کاربرانی مناسب است که در یک روز خاص، به‌دنبال دانلودهای سنگین یا تماشای ویدیوهای آنلاین هستند. بسته‌‌های روزانه با حجم زیاد همراه اول عبارت‌اند از:

  • ۲ گیگابایت یک روزه؛
  • ۳ گیگابایت یک‌روزه.

بسته‌های هفتگی همراه اول با حجم زیاد

بسته‌های هفتگی با حجم زیاد همراه اول برای آن دسته از افرادی مناسب است که به‌صورت هفتگی، به حجم زیادی از اینترنت نیاز دارند و در طول هفته، به‌طور مداوم از اینترنت استفاده می‌کنند. انواع این بسته‌ها در زیر آمده است:

  • ۴ گیگابایت هفت‌روزه؛
  • ۶ گیگابایت هفت‌روزه.

بسته‌های ماهانه همراه اول با حجم زیاد

اگر می‌خواهید خیال خود را از حجم اینترنت همراهتان در یک ماه آینده راحت کنید، بهتر است از بسته‌های ماهانه همراه اول با حجم زیاد استفاده کنید. این بسته‌ها برای کاربرانی مناسب است که در طول یک ماه به حجم زیادی از اینترنت نیاز دارند و شامل بسته‌های زیر است:

  • ۵ گیگابایت سی‌روزه؛
  • ۶ گیگابایت سی‌روزه؛
  • ۷ گیگابایت سی‌روزه.

بسته‌های بلندمدت همراه اول با حجم زیاد

بسته‌های بلندمدت برای کاربرانی طراحی شده‌اند که به‌دنبال حجم بیشتر در مدت زمان طولانی‌تر هستند. این بسته‌ها از نظر هزینه به صرفه‌تر است و دیگر نیاز نیست که در بازه‌های کوتاه‌مدتی آن‌ها را تمدید کنید. در حال حاضر، همراه اول دو بسته اینترنت بلندمدت با حجم زیاد ارائه می‌کند که عبارت‌اند از:

  • ۱۲ گیگابایت دوماهه؛
  • ۱۵ گیگابایت چهارماهه.
  • 346

 

بهترین بسته‌ های اینترنت همراه اول برای کاربران کم‌مصرف

اگر در دسته افرادی قرار می‌گیرید که کار خاصی با اینترنت ندارند و صرفا برای مصرف روزمره از آن استفاده می‌کنند، بهتر است بسته‌های کم‌حجم همراه اول را تهیه کنید. در این بخش، این بسته‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

بسته‌های روزانه همراه اول با حجم کم

بسته‌های روزانه با حجم کم برای کاربرانی مناسب است که در طی یک روز، به‌طور محدودی از اینترنت استفاده می‌کنند. این بسته‌ها معمولا برای چک کردن ایمیل، مرور صفحات وب یا استفاده از پیام‌رسان‌ها مناسب است؛ مثل:

  • ۲۵۰ مگابایت یک‌روزه؛
  • ۵۰۰ مگابایت یک‌روزه؛
  • ۷۵۰ مگابایت یک‌روزه.

بسته‌های هفتگی همراه اول با حجم کم

اگر می‌خواهید بسته هفتگی اینترنت همراه اول بخرید و قرار نیست که طی هفته زیاد به‌سراغ اینترنت بروید، بهتر است بسته‌های کم‌حجم را انتخاب کنید. در واقع این بسته‌ها برای کاربرانی مناسب است که دسترسی دائمی به اینترنت نیاز دارند اما حجم بالایی مصرف نمی‌کنند؛ مثل:

  • ۲۰۰ مگابایت هفت‌روزه؛
  • ۳۰۰ مگابایت هفت‌روزه؛
  • ۵۰۰ مگابایت هفت‌روزه؛
  • ۷۵۰ مگابایت هفت‌روزه؛
  • ۱.۵ گیگابایت هفت‌روزه.

بسته‌های ماهانه همراه اول با حجم کم

بسته‌های ماهانه با حجم کم برای کاربرانی طراحی شده است که به‌صورت مداوم اما با حجم کم به اینترنت نیاز دارند. بسته‌ها‌ی زیر دارای حجم‌هایی هستند که برای استفاده‌های روزانه کم‌مصرف در طول ماه کفایت می‌کنند:

  • ۱ گیگابایت سی‌روزه؛
  • ۲ گیگابایت سی‌روزه؛
  • ۳ گیگابایت سی‌روزه؛
  • ۴ گیگابایت سی‌روزه.

خرید ساده و سریع انواع بسته اینترنت همراه اول از قبضینو

بهترین روش خرید اینترنت همراه اول، خرید از طریق سامانه قبضینو است. قبضینو، سامانه جامع استعلام و پرداخت است که در آن علاوه‌بر خرید انواع بسته اینترنت روزانه، هفتگی و ماهانه، می‌توانید کارهایی مانند پرداخت قبض همراه اول را نیز انجام دهید.

برای خرید اینترنت از طریق سایت یا اپلیکیشن قبضینو، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از بخش «قبض و موبایل»، خدمت «بسته اینترنت» را انتخاب کنید.
  2. شماره موبایل مدنظرتان را وارد کرده و پس از انتخاب اپراتور، روی گزینه‌ی «تایید» کلیک کنید.
  3. نوع سیم‌کارت (دائمی، اعتباری و…) را انتخاب کنید.
  4. نوع بسته مدنظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه «تایید» کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت شوید.

پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه پرداخت، بسته اینترنت همراه اول شما به‌صورت خودکار فعال می‌شود.

347

نکته: اگر سیم‌کارت اعتباری دارید، در کنار خرید بسته همراه اول می‌توانید برای خرید شارژ همراه اول نیز از طریق سامانه قبضینو اقدام کنید.

نکته آخر: چرا باید بسته اینترنت را از قبضینو بخریم؟

در این مقاله، به شما گفتیم که بهترین بسته‌ های اینترنت همراه اول برای کاربران پرمصرف و کم‌مصرف چیست؛ همچنین به بهترین روش خرید اینترنت همراه اول، یعنی خرید از طریق سامانه قبضینو، اشاره کردیم.

بهتر است بدانید که شما با استفاده از سایت و اپلیکیشن قبضینو، می‌توانید برای دوستان و اعضای خانواده‌تان نیز شارژ و بسته اینترنت تهیه کنید؛ کافیست شماره موبایل آن‌ها را در سامانه وارد کرده و بسته مدنظرتان را انتخاب کنید. از طرفی، اطلاعات شما در سامانه قبضینو ذخیره می‌شود و برای خریدهای بعدی، دیگر نیازی نیست که شماره موبایل خود را دوباره وارد کنید. پس اگر می‌خواهید بسته اینترنت دلخواهتان را راحت‌تر بخرید، همین حالا به سامانه قبضینو مراجعه کنید!

سوالات متداول درباره خرید اینترنت همراه اول

شما می‌توانید در ادامه سوالات متداول مربوط به خرید بسته‌های اینترنت همراه اول را مشاهده کنید:

آیا تمامی بسته‌ های اینترنت همراه اول در سامانه قبضینو ارائه می‌شود؟

بله؛ تمامی بسته‌هایی که اپراتور همراه اول ارائه می‌کند در سامانه قبضینو نیز وجود دارد؛ حتی بسته‌های مناسبتی مانند بسته‌های اینترنت ویژه حج، اربعین، نوروز و … نیز در سایت و اپلیکیشن قبضینو ارائه می‌شود.

آیا در قبضینو می‌توانم برای سیم‌کارت‌ ترابرد‌شده بسته اینترنت بگیرم؟

بله؛ شما در سامانه قبضینو می‌توانید برای سیم‌کارت ترابردشده نیز مثل سیم‌کارت‌های عادی، بسته اینترنت خریداری کنید.

بعد از خرید بسته اینترنت از قبضینو، چند روز باید منتظر بمانم تا فعال شود؟

بلافاصله بعد از خرید، بسته اینترنت همراه اول شما وصل می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

آیا در قبضینو می‌توانم برای بقیه هم بسته اینترنتی خریداری کنم؟

بله؛ کافیست شماره موبایل آن‌ها را در سامانه وارد کرده و در ادامه، بسته مدنظرتان را انتخاب کنید تا بلافاصله بسته اینترنتی برایشان فعال شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.