فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۴۹۵

صفر تا صد آشنایی با بروکر قدرتمند ویندزور | ویندزور چه امکاناتی دارد؟

صفر تا صد آشنایی با بروکر قدرتمند ویندزور | ویندزور چه امکاناتی دارد؟

در این مقاله به بررسی تاریخچه، خدمات، مزایا و معایب بروکر ویندزور پرداخته‌ خواهد شد.

به گزارش تجارت نیوز،

بروکر ویندزور (Windsor Brokers) از قدیمی‌ترین کارگزاری‌های بازار فارکس است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ در قبرس آغاز کرد و تقریبا بیش از ۳۵ سال است که از تاسیس این بروکر می‌گذرد، می‌توان گفت این سابقه در میان بروکرهایی که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند کم‌نظیر است. البته این بروکر با ارائه خدمات مالی متنوع به معامله‌گران، توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان معامله‌گران فارکس در ایران به دست آورد. در این مقاله به بررسی تاریخچه، خدمات، مزایا و معایب بروکر ویندزور پرداخته‌ خواهد شد.

تاریخچه بروکر Windsor

پس تاسیس ویندزور بروکرز در سال ۱۹۹۸1988 در قبرس، ویندزور یکی از نخستین کارگزاری‌هایی بود که تحت نظارت رگوله جهانی CySEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس) قرار گرفت. بروکر Windsor توانست در سال ۲۰۰۱ مجوز خدمات آنلاین خود را دریافت کند و به عنوان یک بروکر فارکس، خدمات خود را به سراسر جهان گسترش دهد.

ویندزور خدمات خود را به‌صورت گسترده در بیش از ۸۰ کشور آفریقایی، آسیایی و اروپایی به افراد علاقمند به بازار مالی فارکس ارائه می دهد. این بروکر در کشورهای مختلف مانند امارات متحده عربی، اندونزی، مالزی و ... شعبه دارد. از مزایای دیگر این بروکر می‌توان به ارائه خدمات به تریدرهای ایرانی نیز اشاره کرد که کار را برای کاربران ایرانی در داخل کشور بسیار آسان می‌کند.

امنیت بروکر ویندزور | Windsor Brokers Security

یکی از فاکتورهای اصلی برای سنجش اعتبار یک بروکر، سابقه فعالیت آن است. این بروکر با بیش از سه دهه فعالیت در بازارهای مالی جهانی، سابقه درخشانی را در کارنامه خود ثبت کرده است که علاوه بر مدت‌زمان طولانی فعالیت در فارکس، همواره به‌دنبال کسب رگوله‌های معتبر جهانی بوده است.

این بروکر اکنون تحت نظارت چندین نهاد مالی معتبر از جمله CySEC، FCA (سازمان رفتار مالی بریتانیا)، IFSC (کمیسیون خدمات مالی بین‌المللی بلیز)، مجوز JSC (کمیسیون اوراق بهادار اردن ) قرار دارد. این مجوزها ناظر بر امنیت و شفافیت فعالیت‌های ویندزور هستند.

در حال حاضر مجوز و رگوله CySec، معتبرترین رگوله‌ای است که برای ویندزور بروکر به ثبت رسیده است. نظارت و ارائه این رگوله از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس است. رگوله سایسک (CySec) فقط از معامله‌گران اروپایی پشتیبانی می‌کند!

ویندزور چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

برای اغلب معامله‌گران علاوه بر امنیت، خدمات و امکانات ارائه شده نیز اهمیت بسیاری دارد. در ادامه به برخی از امکانات بروکر ویندزور اشاره خواهد شد:

- بیش از 70 جفت ارز جهت معامله در دسترس معامله‌گران فارکس است.

- معامله‌گران بازار فارکس، امکان معامله بر روی شاخص‌های بورس‌های معتبر جهانی را نیز دارا هستند.

- معامله بر روی کالاها نظیر طلا، نقره، نفت و سایر کالاهای اساسی در بازار فارکس.

- معامله ارزهای دیجیتال در ویندزور بروکر نیز به صورت CFD بر روی مختلف مانند بیت‌کوین، اتریوم و ریپل قابل انجام است.

- حداکثر لوریج ۱۰۰۰

- حداقل واریز ۵۰ دلار

متاتریدر در ویندزور

مهم‌ترین ابزار معاملاتی برای هر معامله‌گر، پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ هستند که خوشبختانه بروکر ویندزور از هر دو پلتفرم پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم امکانات متنوعی همچون ابزارهای تکنیکال، نمودارهای پیشرفته و ابزارهای مدیریت ریسک را برای کاربران فراهم می‌کند. بروکر ویندزور به جهت سهولت در فعالیت معامله‌گران، پلتفرم دیگری به نام «مولتی ترمینال» را ارائه کرده است؛ مولتی ترمینال بروکر ویندزور بستر فعالیت بر روی چند حساب معاملاتی به صورت همزمان را فراهم می‌کند.

393

 

حساب‌های معاملاتی Windsor

ویندزور برای پاسخگویی به نیاز‌های مشتریان خود، انواع مختلفی از حساب‌های معاملاتی را طراحی و ارائه کرده است، در میان حساب‌های معاملاتی ارائه شده، حساب معاملاتی دمو ویندزور نیز به چشم می‌خورد؛ حساب دمو یکی از برجسته‌ترین خدماتی ‌است که معامله‌گران تازه‌کار برای شروع مسیر معامله‌گری و بررسی استراتژی خود به آن نیاز دارند. انواع حساب‌های معاملاتی در بروکر ویندزور عبارتند از:

 حساب پرایم (Prime): حداقل واریز ۵۰ دلار، حداکثر لوریج ۱۰۰۰، کمیسیون ندارد. از آنجایی که سپرده اولیه در حساب پرایم ویندزور کمتر از ۱۰۰ دلار است، محبوبیت بسیاری در میان معامله‌گران دارد.

 حساب زیرو (Zero): حداقل واریز ۱۰۰۰ دلار، حداکثر لوریج ۱۰۰۰، کمیسیون و اسپرد بین معامله‌گر و بروکر تصویب خواهد شد! حساب زیرو، همانند حساب ECN در بروکرهای دیگر است. این حساب مناسب معامله‌گران حرفه‌ای و باسابقه طراحی شده است.

ارائه دوره‌های آموزشی به معامله‌گران ویندزور

آموزش معامله‌گران در ویندزور بروکر اهمیت زیادی دارد و منابع آموزشی متنوعی مانند وبینارها، مقالات آموزشی، و ویدئوهای آموزشی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. فعالان بازارهای مالی می‌توانند با بهره‌گیری از این منابع مهارت‌های معاملاتی خود را بهبود بخشند و با استراتژی‌های مختلف آشنا شوند.

394

مزایا و معایب ویندزور بروکر

ویندزور و دیگر بروکرهای فارکس در کنار تمامی مزایای خود، دارای معایبی نیز هستند و نمی‌توان توقع داشت تا یک بروکر کامل و بهترین باشد! در ادامه به بیان برخی از مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

مزایا

سابقه و اعتبار: با بیش از سه دهه فعالیت و نظارت توسط نهادهای معتبر، ویندزور بروکرز یکی از امن‌ترین بروکرها در بازار است.

تنوع ابزارهای معاملاتی: ارائه طیف وسیعی از ابزارهای مالی برای معامله‌گران با سلیقه‌ها و استراتژی‌های مختلف.

پلتفرم‌های قدرتمند: استفاده از MT4 و MT5 که امکانات و ابزارهای کاملی برای معامله‌گران فراهم می‌کنند.

منابع آموزشی غنی: دسترسی به وبینارها، مقالات و ویدئوهای آموزشی که به ارتقاء سطح دانش معامله‌گران کمک می‌کند.

پشتیبانی قوی: تیم پشتیبانی حرفه‌ای و کارآزموده که به صورت ۲۴ ساعته و در ۵ روز هفته در دسترس است.

معایب

هزینه‌های معاملاتی: برخی کاربران ممکن است هزینه‌های معاملاتی را نسبت به سایر بروکرها بالا بدانند.

حداقل سپرده بالا برای برخی حساب‌ها: حداقل سپرده ۱۰۰۰ دلار برای حساب زیرو است که ممکن است برای برخی از معامله‌گران مقدار بالایی باشد.

 کمیسیون بالا: کمیسیون معاملات در ویندزور بروکرز در مقایسه با برخی از کارگزاریهای دیگر کمی بالا است.

بروکر ویندزور در یک نگاه

بروکر ویندزور(Windsor Brokers) با تجربه درخشانی در بازارهای مالی و ارائه خدمات متنوع، یکی از محبوب‌ترین بروکرها در میان معامله‌گران ایرانی فارکس و CFD است. مجوزهای ویندزور دارای اعتبار نسبتا مناسبی هستند. منابع آموزشی غنی و پلتفرم متاتریدر محیطی مناسب برای معامله‌گران حرفه‌ای و مبتدی فراهم می‌کند. هرچند ممکن است افتتاح حساب‌های Zero  برای برخی از معامله‌گران دشوار و سخت باشد، اما به طور کلی ویندزور،‌ گزینه‌ای قابل توجه در میان بروکرهای موجود در بازار است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.