فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۶۸۰

طراحی سایت بهتر است یا خرید فالوور برای پیج اینستاگرام ؟

طراحی سایت بهتر است یا خرید فالوور برای پیج اینستاگرام ؟

سرمایه گذاری در طراحی سایت بهتر است یا خرید فالوور برای پیج اینستاگرام؟ اکثر مردم به دلیل کمبود سرمایه برای شروع به اینستاگرام مراجعه می کنند، اما باید به خاطر داشت که هر لحظه فرصتی برای فیلتر کردن این پلتفرم وجود دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

اگر قصد دارید یک کسب و کار اینترنتی را برای خود راه اندازی کنید، نباید به دنبال مقایسه، مزیت یا انتخاب بین خرید فالوور برای پیج اینستاگرام یا وب سایت باشید. بهترین کار این است که ابتدا مزایا و معایب هر دو را بررسی کنید سپس تصمیم به انتخاب کنید. ما در این مقاله سعی می کنیم با استفاده از هر یک از این دو روش، مزایا و معایب آن ها را توضیح دهیم و به شما در راه اندازی کسب و کار کمک کنیم.

خرید فالوور برای پیج اینستاگرام

فالوور اینستاگرام یکی از مهم ترین معیارهای هر فروشگاهی است زیرا اکثر کاربران اگر ببینند صفحه شما فالوور کمی دارد به سختی به شما اعتماد می کنند و با خرید فالوور اینستاگرام واقعا به صفحه خود اعتبار می دهید.  خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش اعتبار سایر کاربرانی است که برای اولین بار از صفحه شما بازدید می کنند و اولین چیزی که توجه آنها را جلب می کند تعداد فالوورهای صفحه شما است. اگر برای اولین بار قصد خرید فالوور را دارید سعی کنید برای اولین خرید خود یک فالوور واقعی و کامل ایرانی انتخاب کنید. خرید فالوور ارزان ایرانی باعث می شود که محتوای شما در اینستاگرام اکسپلورر برای کاربران ایرانی بیشتر از کاربران خارجی دیده شود.

مزایای خرید فالوور برای پیج اینستاگرام

امروزه اینستاگرام یکی از بسترهای فضای مجازی است که باعث رونق بسیاری از شرکت ها شده است. نکته مهم در این مورد داشتن تعداد فالوور زیاد در اینستاگرام است. فالوورها بر تجارت و توسعه وب سایت تأثیر می گذارند. اما گاهی اوقات به دست آوردن فالوور به طور طبیعی کمی سخت و زمان بر خواهد بود و شما نیاز به خرید فالوور برای پیج خود دارید. برای مقایسه بین طراحی سایت و خرید فالوور اینستاگرام می بایست مزایا و معایب هر دو روش را بررسی کنید. در این بخش از مقاله مزایای خرید فالوور برای پیج اینستاگرام را مورد بررسی قرار می دهیم. این مزایا عبارتند از:

بهتر دیده می شوید

اولین فایده خرید فالوور اینستاگرام دیده شدن است. هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشید، لایک های بیشتری دریافت می کنید و سریع تر وارد اکسپلورر اینستاگرام می شوید.

هزینه کم

هزینه کم یکی دیگر از جنبه های مثبت خرید فالوور برای پیج اینستاگرام است. هزینه تولید محتوا به خصوص محتوای ویدیویی چقدر است و برای هر دقیقه محتوا چقدر هزینه دارد. از آنجایی که خرید فالوور ارگانیک به تولید محتوای ویدیویی بستگی دارد، باید بیش از 1 سال متوالی وقت صرف کنید تا تعداد فالوورهای صفحه خود را افزایش دهید، در حالی که خرید فالوور هزینه کمتری برای شما خواهد داشت و فالوورهای بیشتری جذب می کنید.

صرفه جویی در زمان

روش های زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش فالوورهای خود از آنها استفاده کنید، مانند ایجاد محتوای خوب و کار بر روی کپشن و کاور ویدیو، و بعد از کلی کار، یک تا دو سال صبر کنید تا زحمات شما نتیجه بدهد. خرید فالوور این مدت را کوتاه می کند و در طول یک یا دو سال، این انتظار برای موفقیت را از کمتر از چند دقیقه به چند روز کاهش می دهد.  

مهر تایید برای اعتماد و اعتبار

تجربه به ما می گوید که وقتی افراد زیادی می خواهند صفحه ای را دنبال کنند یا از آن خرید کنند، ابتدا به تعداد فالوورهای بالای صفحه نگاه می کنند. بنابراین افزایش فالوورها می تواند مهر تاییدی برای اعتماد و اعتبار شما نزد کاربران باشد.

معایب خرید فالوور برای پیج اینستاگرام

معایب خرید فالوور شامل موارد زیر است:

  • امکان حذف فالوورها

یکی از معایب خرید فالوور اینستاگرام این است که پس از مدتی ممکن است فالوورهای تقلبی شما حذف شود. در واقع، اینستاگرام طی سال ‌ها، با محاسبات خود، فالوورهای جعلی را از حساب‌ های مختلف حذف کرده است. در این صورت با حذف فالوورهای اکانت جعلی خود، پولی را که برای خرید آن پرداخت کرده اید از دست خواهید داد و به نوعی ضرر خواهید کرد.

  • از پیج شما سوء استفاده می شود

گاهی اوقات، فعال کردن برخی از ربات ‌های افزایش فالوور در واقع می ‌تواند اطلاعات شخصی را بدزدد، صفحه شما را هک کند، باعث انتقال ویروس به تلفن همراه شما شود یا حتی حساب شما را کاملاً نا معتبر کند.

مزایای طراحی سایت

طراحی وب سایت

راه اندازی یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین به لطف ظهور ابزارهایی مانند سایت ساز و فروشگاه ساز دیگر مشکلی ندارد و هرکسی که دانش مربوطه را داشته باشد به راحتی می تواند وب سایت خود را راه اندازی کند. زیرا شرکت های معتبر مانند ساخت سایت در شیراز دارای کارشناسانی هستند که می توانند وب سایت مورد نیاز را به بهترین نحو طراحی کنند. طراحی سایت یکی از روش های فروش مجازی محصولات است که سالهاست وجود داشته است. در گذشته ایجاد یک وب سایت کار سختی بود و برای هرکسی امکان نداشت که یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشد.

مزایای طراحی سایت

فروش محصولات در فروشگاه آنلاین یا ارائه خدمات از طریق وب سایت در مقایسه با خرید فالوور برای پیج اینستاگرام مزایایی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  1. افزایش دسترسی به مشتریان

طراحی وب سایت به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی و به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. این کیفیت یعنی دسترسی آسان و سریع به اطلاعات باعث افزایش رضایت مشتری می شود. رضایت مشتری منجر به بازخورد مثبت و در نتیجه افزایش فروش برند شما می شود.

  1. مشتریان بیشتر به شما اعتماد دارند

جلب اعتماد مشتریان در صنعت اینترنت بسیار مهم است و شما می توانید با داشتن یک وب سایت این اعتماد را ایجاد کنید. در وب سایت قرار دادن نمادهای اعتماد الکترونیکی، دنبال کردن نظرات مشتریان و اطلاعات تماس به کاربران اطمینان بیشتری می دهد.

  1. مالکیت کامل تحت هر شرایطی

وب سایت برخلاف اینستاگرام دارای مالکیت کامل، قانونی و معتبر است و تحت هیچ شرایطی اعم از تحریم یا فیلتر و هرگونه مشکل دیگر نمی تواند خطری برای صاحب وب سایت باشد.

  1. با بسیاری از ساختارهای فنی متفاوت است

وب سایت در مقایسه با اینستاگرام دارای امکانات فراوانی از جمله صفحه تماس، درباره ما، گالری محصولات، نمونه کارها، ویدیوها، اخبار و مقالات و غیره است که برای هر بخش می توانید مطالب بی نهایت تهیه کنید و مطابق سلیقه خود ارائه دهید.

معایب طراحی سایت

ایجاد کسب و کار اینترنتی در وب سایت مانند هر ابزار دیگری در حوزه کسب و کار با وجود مزایای بی شماری که دارد، معایبی نیز دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • هزینه های راه اندازی وب سایت

برای شروع طراحی وب سایت خود باید هزینه ای پرداخت کنید. ایجاد یک شرکت، هزینه طراحی وب سایت، خرید هاست و دامنه و انواع قالب های موجود می تواند برای کسب و کارهای نوپا بسیار زیاد باشد. این مشکل باعث شد تا علیرغم مشکلات فراوانی که در فعالیت شبکه های اجتماعی بین سایت و اینستاگرام وجود دارد، اینستاگرام را برای راه اندازی انتخاب کنند.

  • نیاز به سئو

سئو به اقداماتی گفته می شود که در الگوریتم های گوگل برای کسب رتبه اول در گوگل انجام می شود و برای اینکه سایت شما به ترافیک و در نتیجه مشتریان برسد، باید این فعالیت را خودتان یا یک متخصص سئو انجام دهید. بدون تجربه و مهارت، موفقیت در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو غیرممکن است. و باید برای سئوی سفارشی هزینه کنید.

  • تنظیم ظاهر سایت همیشه آسان نیست

اگر سایت خود را با استفاده از سازندگان سایت راه اندازی کنید، در مورد نحوه سفارشی سازی قالب و ظاهر آن محدودیت هایی خواهید داشت. شاید ظاهر و عملکرد خاصی برای وب سایت خود در نظر داشته باشید. باید در نظر داشته باشید که همه این موارد قابل استفاده نیستند و باید یک طراح وب استخدام کنید.

 

طراحی سایت بهتر است یا خرید فالوور برای پیج اینستاگرام ؟

طراحی سایت بهتر است یا خرید فالوور برای پیج اینستاگرام ؟

حال که با مزایا و معایب وب سایت و اینستاگرام آشنا شدید، بهتر است بدانید که استفاده از این دو ابزار به پیشرفت کسب و کار شما کمک می کند. زمانی که یک کسب و کار راه اندازی می کنید، سطح هزینه ها بسیار مهم است و باید در اسرع وقت نسخه اول کسب و کار را با کمترین هزینه در اختیار مخاطبان قرار گیرد. بنابراین می توانید با یک صفحه در اینستاگرام شروع کنید و پس از جذب بیننده و افزایش سطح فروش، یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید. پس بهتر است دفتر مرکزی و مرکز کسب و کار خود را تبدیل به یک وب سایت کنید و از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، توییتر، آپارات و غیره نیز برای تبلیغ کار خود استفاده کنید.

سخن آخر

در پست  به مقایسه بین طراحی سایت و خرید فالوور برای پیج اینستاگرام پرداختیم به این نتیجه رسیدیم که هم طراحی سایت و هم اینستاگرام در زمینه فروش، مزایا و معایب خود را دارند، اما هر دو به نوعی مکمل یکدیگر هستند و بهترین راه برای طراحی وب سایت و خرید فالوور برای اینستاگرام به طور همزمان، کمک به جلب توجه شما است. علاوه بر ارائه خدمات طراحی وب سایت در شهر شیراز، رویال سایت کلیه خدمات مربوط به طراحی سایت در اهواز و سایر شهرها را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.