فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۱۰۴

چگونه سفرمارکت ارزانترین بلیط هواپیما را ارائه می‌کند؟

چگونه سفرمارکت ارزانترین بلیط هواپیما را ارائه می‌کند؟

پیدا کردن بلیط پرواز ارزان، اغلب کار دشواری است، به‌خصوص با توجه به افزایش هزینه‌ها در صنعت هوانوردی. با این وجود برخی از پلتفرم‌های خرید بلیط، به‌ویژه سفرمارکت، فرایند خرید بلیط ارزان هواپیما را ساده کرده است.

به گزارش تجارت نیوز،

هر کسی که قصد سفر دارد، معمولاً بودجه معینی برای سفر خود تعیین کرده است و تهیه بلیط ارزان می‌تواند هزینه‌های کلی سفر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم مشتاق یافتن راه‌های سریع و آسان برای رزرو پروازهای ارزان هستند. با این حال، پیدا کردن بلیط پرواز ارزان، اغلب کار دشواری است، به‌خصوص با توجه به افزایش هزینه‌ها در صنعت هوانوردی. با این وجود برخی از پلتفرم‌های خرید بلیط، به‌ویژه سفرمارکت، فرایند خرید بلیط ارزان هواپیما را ساده کرده است. در این مقاله، توضیح می‌دهیم که چگونه سفرمارکت ارزان‌ترین بلیط هواپیما را ارائه ‌می‌کند؟

چگونه بلیط ارزان هواپیما بر بودجه سفر شما تأثیر می‌گذارد؟

هر سفر از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام هزینه‌های مربوط به خود را دارند. اولین مورد، هزینه حمل‌ونقل به مقصد و بازگشت شماست. سفر هوایی را انتخاب می‌کنید، خرید بلیط هواپیما ارزان می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌های سفر شما را کاهش دهد.

انواع بلیط هواپیما ارزان

مسافران اغلب به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستند تا هزینه‌های خود را به حداقل برسانند. آشنایی با انواع مختلف بلیط‌های ارزان می‌تواند به شما در یافتن بهترین گزینه‌ها کمک کند.

بلیط‌هایی که در دوره‌های کم‌پیک سفر خریداری شود، ارزان‌تر هستند. به‌عنوان مثال، پروازهایی که در روزهای وسط هفته خریداری شوند به نسبت بلیط‌های آخر هفته یا تعطیلات، قیمت کمتری دارند. علاوه بر این، بسته به مقصد شما و آب‌وهوای آن، فصول اوج گردشگری اغلب منجر به هزینه‌های بالاتر می‌شود. برعکس، سفر در زمان‌های غیر اوج بار می‌تواند صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به همراه داشته باشد.

پروازهای چارتر و بلیط‌های لحظه آخری از دیگر گزینه‌های محبوب برای مسافرانی هستند که به دنبال کاهش هزینه سفر خود هستند. بلیط‌های چارتری که نزدیک به زمان پرواز فروخته نشده باقی می‌مانند، ممکن است برای جبران برخی از هزینه‌ها توسط خطوط هوایی تخفیف زیادی بخورند و به بلیط‌های لحظه‌ آخری تبدیل شوند. البته قیمت بلیط‌های سیستمی نیز ممکن است گاهی اوقات با نزدیک شدن به تاریخ پرواز کاهش یابد و به‌عنوان بلیط لحظه آخر فروخته شوند، با این حال بلیط‌های چارتر لحظه آخری معمولاً رایج‌ترین نوع بلیط هواپیما ارزان هستند.

چرا یافتن بلیط ارزان هواپیما دشوار است؟

در وهله اول، افزایش هزینه‌ها در صنعت هوانوردی باعث شده است که سفرهای هوایی در مقایسه با سفرهای زمینی و ریلی گران‌تر شود. علاوه بر این، انبوه آژانس‌های مسافرتی و پلتفرم‌های آنلاین فروش بلیط که هر کدام حاشیه‌های سود متفاوتی دارند، جستجو برای بهترین قیمت‌ها را پیچیده می‌کنند. متأسفانه، مسافران اغلب وقت یا انرژی خود را برای جستجو در سایت‌های متعدد برای یافتن ارزان‌ترین گزینه‌ها هدر می‌دهند، این امر باعث می‌شود فرآیند جستجو خسته‌کننده باشد. علاوه بر این، بسیاری از آژانس‌های کوچک‌تر که بلیط‌های ارزان‌تری ارائه می‌دهند، ممکن است هنگام جستجو در صفحات اول گوگل ظاهر نشوند.

نحوه یافتن و خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما از سفرمارکت

سفرمارکت، به‌عنوان یک موتور جستجوی تخصصی برای بلیط هواپیما شناخته می‌شود و چالش‌های یافتن و خرید بلیط‌های ارزان را برطرف می‌کند. این پلتفرم به‌عنوان یک بازار مجازی سفر، با آژانس‌های مسافرتی معتبر و پلتفرم‌های فروش آنلاین بلیط همکاری می‌کند. کاربران می‌توانند تمام قیمت‌های بلیط موجود را روی یک پلتفرم مشاهده کنند و به‌راحتی بهترین مورد را پس از مقایسه قیمت‌ها انتخاب کنند.

591

 

دسترسی به انواع بلیط‌های هواپیما در سفرمارکت

یکی از راه‌های موثر برای یافتن سریع ارزان‌ترین بلیط هواپیما، دسترسی به مجموعه وسیعی از بلیط‌های مختلف است. به‌جای بازدید از آژانس‌های هواپیمایی یا چندین وب‌سایت فروش بلیط، می‌توانید به سفرمارکت مراجعه کنید. این پلتفرم آنلاین لیستی جامع از بلیط‌های هواپیما از 45 وب‌سایت معتبر فروش بلیط را در یک صفحه ارائه می‌دهد تا فرایند یافتن بهترین بلیط آسان شود.

تقویم قیمت برای یافتن ارزان‌ترین روزها

اگر مطمئن نیستید که در کدام روز بهترین قیمت بلیط برای پرواز شما ارائه می‌شود، تقویم قیمت سفرمارکت می‌تواند به شما در این امر کمک کند. با این ویژگی به‌راحتی می‌توانید ارزان‌ترین روز خرید بلیط موردنظر خود را که با رنگ سبز در تقویم مشخص شده است، شناسایی کنید.

مرتب‌سازی لیست بلیط‌ها بر اساس قیمت

در سفرمارکت می‌توانید، برای تماشای ارزان‌ترین بلیط‌ها در صفحه، از ویژگی‌ مرتب‌سازی بلیط‌ها بر اساس قیمت استفاده کنید. به این ترتیب، ارزان‌ترین بلیط‌ها در بالای لیست ظاهر می‌شوند تا در وقت شما صرفه‌جویی شود و به شما کمک شود که به‌سرعت ارزان‌ترین گزینه را پیدا کنید.

یافتن بلیط ارزان از طریق خطوط هوایی

یکی از عوامل موثر بر قیمت بلیط هواپیما خود شرکت هواپیمایی است. خطوط هوایی مالک هواپیما هستند و پروازهای داخلی و خارجی را سازماندهی می‌کنند. هنگامی که شهر مبداء، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران خود را در قسمت پرواز سفرمارکت وارد کرده و روی «جستجوی بلیط» کلیک کنید، بلیط‌های انواع خطوط هوایی نمایش داده می‌شود، در سمت راست صفحه، بخش فیلتر را مشاهده خواهید کرد. در این قسمت می‌توانید نام شرکت‌های هواپیمایی که پرواز مورد نظرتان را ارائه می‌دهند، به همراه قیمت‌های مربوطه مشاهده کنید.

توجه: به طور معمول، خطوط هوایی داخلی قیمت کمتری را در مقایسه با شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی ارائه می‌دهند.

انتخاب کلاس پروازی

یکی دیگر از عناصری که بر قیمت بلیط تاثیر می‌گذارد، کلاس پروازی است. کلاس اکونومی مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه پروازی است و پس از آن کلاس بیزینسی قرار دارد. می‌توانید جستجوی خود را فیلتر کنید تا فقط بلیط‌های کلاس اکونومی را با انجام تنظیمات موجود در قسمت فیلترها در وب‌سایت سفرمارکت مشاهده کنید.

تعیین محدوده قیمت برای بلیط

اگر بودجه خاصی مدنظر دارید، می‌توانید محدوده قیمت موردنظر خود را در قسمت «محدوده قیمت» در سفرمارکت وارد کنید. این کار موتور جستجوی هوشمند سفرمارکت را قادر می‌سازد تا نتایج را مطابق با محدوده مالی موردنظر شما تنظیم کند.

جستجوی بلیط‌های سیستمی یا چارتر در سفرمارکت

بلیط‌های سیستمی در طول سال قیمت‌های ثابتی دارند و اگر آنها را از قبل بخرید، اغلب باعث صرفه‌جویی در قیمت بلیط می‌شود.

در مقابل، بلیط‌های چارتر نوسان قیمت بیشتری دارند، به‌طورکلی این بلیط‌ها در فصول اوج سفر گران‌تر و در زمان‌های خارج از پیک ارزان‌تر هستند. با این حال، بلیط چارتر در همه مسیرها موجود نیست و معمولاً در مسیرهای یافت می‌شود. با استفاده از گزینه‌های موجود در سفرمارکت، می‌توانید به‌راحتی جستجوی خود را فیلتر کنید تا بلیط‌های سیستمی یا چارتر را مشاهده کنید.

تعیین زمان پرواز

پروازهای که زمان آنها از نیمه شب تا اوایل صبح برنامه‌ریزی شده است، معمولاً مسافران کمتری دارند و بنابراین ارزان‌تر هستند. اگر در برنامه سفر زمان خاصی را در نظر ندارید، می‌توانید با انتخاب این بازه‌های زمانی در قسمت فیلتر سفرمارکت در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

انتخاب وب‌سایت تامین‌کننده بلیط

وب‌سایت‌های مختلف فروش بلیط، اغلب هزینه‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. پس از انتخاب بلیط از نتایج جستجو در سفرمارکت، روی دکمه نارنجی در سمت چپ کارت بلیط کلیک کنید. این شما را به صفحه جدیدی هدایت می‌کند که لیستی از وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده بلیط را همراه با قیمت آنها نشان می‌دهد. در اینجا می‌توانید ارزان‌ترین بلیط را انتخاب کنید.

خرید راحت بلیط با موبایل

یکی از مزایای کلیدی استفاده از سفرمارکت، امکان خرید بلیط از طریق تلفن همراه است. می‌توانید اپلیکیشن سفرمارکت را در گوشی خود دانلود کنید تا بتوانید تمام مراحل ذکرشده برای خرید بلیط را مستقیماً در تلفن همراه خود انجام دهید. این بدان معنی است که می‌توانید بلیط خود را به‌راحتی از هر جایی که هستید، با اتصال به اینترنت پیدا کرده و خریداری کنید.

592

امکان خرید اقساطی از سفرمارکت

در صورتی که پس از رعایت تمامی دستورالعمل‌های قبلی، همچنان بودجه لازم برای خرید بلیط هواپیما یک مسیر پروازی خاص را ندارید، می‌توانید از طریق پرداخت اقساطی، بلیط مورد نظر را از سفرمارکت تهیه کنید.

هنگامی که بلیطی را انتخاب می‌کنید و به صفحه نمایش وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده آن بلیط دسترسی پیدا می‌کنید، در کنار نام وب سایتی که امکان خرید اقساطی وجود دارد، عبارت «پرداخت اقساطی» را مشاهده خواهید کرد.

کلام آخر

سفرمارکت، یک پلتفرم آنلاین است که به خرید خدمات مسافرتی مانند بلیط هواپیما اختصاص دارد. این پلتفرم مجموعه وسیعی از بلیط‌های پرواز و ویژگی‌هایی مانند تقویم قیمت، مرتب‌سازی نتایج جستجو براساس قیمت و بخش فیلترها را ارائه می‌دهد تا شما بتوانید بلیط مناسبی تهیه کنید. در نتیجه، با استفاده از این وب‌سایت می‌توانید در کمترین زمان ممکن، ارزان‌ترین بلیط پرواز را پیدا کرده و خریداری کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.