فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۹۳۸

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید: ایده‌آل برای دوستداران طبیعت و رانندگی

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید: ایده‌آل برای دوستداران طبیعت و رانندگی

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید به واسطه برخورداری از پلتفرم محبوب تیگو 7 و تکنولوژی و پیشرانه قدرتمند مشابه با تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید، در مدت زمان کوتاهی راه خود را میان علاقه‌مندان به خودرو پیدا کرده است.

به گزارش تجارت نیوز،

صنعت خودرو به طور فزاینده‌ای به سمت پایداری و سازگاری با محیط حرکت می‌کند و خودروهای پلاگین هیبرید مانند تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید مورد توجه سیاست‌گذارها، تولیدکننده‌ها و به خصوص مصرف‌کننده‌ها قرار دارند. این خودرو نه تنها طراحی نوآورانه و فناوری پیشرفته‌ای در قیاس با خودروهای بنزینی دارد، بلکه راه‌های متعددی را برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بهره‌برداری از مشوق‌های مختلف دولتی به مالکان ارائه می‌دهد.

قدرت و توان بیشتر

برای رسیدن به شتاب و سرعت بیشتر، نیازی به استفاده از موتور بنزینی بزرگ در خودروها نیست، بلکه کافی است با استفاده از تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید که از یک موتور بنزینی و دو موتور الکتریکی استفاده می‌نماید، 510 نیوتن متر گشتاور را در هنگام شارژ کامل باتری و باک بنزین پر از این خودرو دریافت نمایید.

صرفه‌جویی در سوخت

یکی از مهم‌ترین مزایای رانندگی با تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید، پتانسیل بالای این خودرو در صرفه‌جویی مصرف سوخت است. این خودرو می‌تواند برای مسافت‌های کوتاه تا 85 کیلومتر از انرژی کاملا الکتریکی استفاده نماید و شما بدون نیاز به مصرف مستقیم سوخت‌های فسیلی، در هنگام سفرهای شهری از این ویژگی بهره خواهید برد.

همچنین تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید با امکان شارژ باتری تعبیه شده در کف خودرو از طریق موتور بنزینی، مصرف سوخت را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد و شما بدون نیاز به استفاده از آپشن شارژ مستقیم خودرو، تا صدها کیلومتر و روزها و هفته‌های متمادی می‌توانید رانندگی کنید و مصرف سوخت را کاهش دهید.

588

جلوگیری از اتلاف انرژی

یکی از دلایل صرفه جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی، بهره‌مندی از سیستم بازیابی انرژی است که هنگام ترمز کردن، توقف و حرکت با دور موتور آهسته، خودرو سوخت بنزینی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌نماید. این موضوع ضمن کاهش هزینه‌ها، به سود حفاظت از محیط زیست است و در بلند مدت تبعات منفی کمتری برای طبیعت خواهد داشت.

این تکنولوژی به مصرف کنندگان کمک می‌کند بدون استفاده از آپشن شارژ مستقیم خودرو و صرفا در زمان‌هایی که خودرو روشن و در حال کار کردن است، به طور خودکار باتری لیتیومی را شارژ نماید.

کاهش هزینه‌های نگهداری

پلاگین هیبریدها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیاز به نگهداری کمتری نسبت به خودروهای سنتی دارند. استفاده ترکیبی از موتورهای الکتریکی و بنزینی که در این خودروها بهینه شده است، به معنای کاهش المان‌های مکانیکی است و تبعات استفاده از بنزین در موتور خودرو را کاهش می‌دهد.

تاثیرهای زیست‌محیطی

اگرچه تاثیرهای زیست‌محیطی مستقیماً به صرفه‌جویی مالی مربوط نمی‌شود، اما کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کاهش آلودگی هوا می‌تواند به کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی در سطح جامعه منجر شود. با کاهش آلودگی هوا، بیماری‌های مرتبط با آلودگی هوا نیز کاهش می‌یابد که می‌تواند هزینه‌های بهداشتی را در سطح کلان کاهش دهد. استفاده از خودروهای پلاگین هیبرید می‌تواند به بهبود کیفیت هوا و کاهش تأثیرهای منفی بر محیط زیست کمک کند.

589

عملکرد بی‌صدا

سر و صدای آزار دهنده یکی از مشکلات شهرهای بزرگ و خیابان‌های تردد است اما به لطف استفاده از موتورهای الکتریکی در سرعت‌های پایین و در ترافیک‌های پرتراکم، عملکرد خودرو با صدای اندکی صورت می‌گیرد و تجربه رانندگی آرام‌تری را به خصوص در سفرهای کوتاه ارائه می‌دهد.

ایمنی فعال و غیرفعال

سیستم های پیشرفته همیار راننده (ADAS) در  تکنولوژی امروز دنیا جایگاهی ارزشمند پیدا کرده و خودروهایی گواهینامه معتبر ایمنی دریافت می‌کنند که رادارهای مطمئن و پرتعداد برای کاهش خطرات را در بخش‌های مختلف داشته باشند. به همین دلیل تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با داشتن 13سیستم پیشرفته همیار راننده در موقعیت‌های مختلف، مانند هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار و کروز کنترل تطبیقی، از برخورد جلوگیری و به نجات جان افراد کمک می‌کند.

همچنین تیگو ۷ با اخذ مجوز ۵ ستاره ایمنی از موسسات سنجش ایمنی مانند ANCAP، این اطمینان را به مصرف کننده از بابت سلامتی خانواده در سفرهای شهری و در حین مسافرت‌ها می‌دهد و شما از بزرگترین دارایی خود یعنی خانواده‌تان در سطح بالایی محافظت خواهید کرد و با آرامش خاطر از رانندگی لذت می‌برید.

پیمایش بدون توقف تا 1000 کیلومتر

مخزن سوخت 60 لیتری و باتری 19.26 کیلووات ساعتی که در هنگام کامل بودن، امکان پیمایش 1000 کیلومتری بدون توقف را فراهم می‌سازد و این مزیت مهم در هنگام سفرهای خانوادگی، لذت همراهی و کنار هم بودن را دو چندان می‌سازد.

اهدای دو شارژر رایگان

برند فونیکس NEV برای تسهیل استفاده از آپشن شارژ در خانه یا ایستگاه‌های عمومی، دو شارژر وال باکس و پرتابل را به مصرف‌کنندگان اهدا می‌نماید که برای سفرهای شهری، یک پیشنهاد مناسب خواهد بود و مالکان این خودروها در هنگام مراجعه به خانه، می‌توانند در فاصله شب تا صبح، به راحتی خودرو را شارژ نمایند.

این مزایا تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید را به گزینه‌ای جذاب برای مصرف‌کنندگان آگاه از محیط زیست تبدیل می‌کند که به دنبال تطبیق پذیری و کارایی در انتخاب خودرو خود هستند.

با توجه به قابلیت‌های صرفه‌جویی در سوخت، کاهش هزینه‌های نگهداری، قدرت و توان چشمگیر، تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید گزینه ایده‌آلی برای مصرف‌کنندگان است. با سرمایه‌گذاری در پلاگین هیبرید، رانندگان نه تنها به محیط زیست سبزتر کمک می‌کنند، بلکه رانندگی را بهبود می‌بخشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.